Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК021:2015:15540000-5 «СИРНІ ПРОДУКТИ» (Сир кисломолочний не менше 9%)
Очікувана вартість
147 350,00 UAH
UA-2020-07-28-008362-c ● e5deafc495884a67ae0404a270d496e3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" |
Код ЄДРПОУ: | 13962350 |
Місцезнаходження: | 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Шевченко +380532590425 gorbanivka1991@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2020 13:22 |
Очікувана вартість: | 147 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 473,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4420.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Сир кисломолочний не менше 9%. Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2105 кілограми
Сир кисломолочний не менше 9%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 16:24 |
ТД-ВТ-Горбанівський пансіонат -кисломолочний сир 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Графік та кількість поставок
Дата подання: 03 серпня 2020 15:15
Дата відповіді: 03 серпня 2020 16:28
Прошу уточнити, орієнтовну частоту поставок: скільки днів на тиждень, по яких днях? Чи можливо поставити весь товар за один раз? Дякую.
Відповідь: Доброго дня!Щодо Вашого питання повідомляємо наступне:
Одноразова поставка неможлива. Так, як зазначено в оголошенні про проведення Відкритих торгів та Проєкті договору – термін постачання до 31.12.2020р. У нас постійно проживають люди (підопічні пансіонату), які потребують постійного забезпечення товарами (в т.ч. молочними продуктами). Також, зрозуміло, що термін вживання сиру кисломолочного не може бути 6 місяців, він становить в залежності від виробника та ДСТУ чи ТУ до 7 днів. Тендерною документацією та Проєктом договору передбачено що на час постачання термін придатності товару повинен бути більшим за 80% загального терміну, з цього випливає, що сир кисломолочний потрібно поставляти десь один чи два рази на тиждень залежно від терміну вживання встановленого виробником. Постачання за можливості - понеділок та п’ятниця, чи вівторок та п’ятниця, але це не завжди, все залежить від формування щотижневого «Меню розкладки».
Вдалих закупівель!
Одноразова поставка неможлива. Так, як зазначено в оголошенні про проведення Відкритих торгів та Проєкті договору – термін постачання до 31.12.2020р. У нас постійно проживають люди (підопічні пансіонату), які потребують постійного забезпечення товарами (в т.ч. молочними продуктами). Також, зрозуміло, що термін вживання сиру кисломолочного не може бути 6 місяців, він становить в залежності від виробника та ДСТУ чи ТУ до 7 днів. Тендерною документацією та Проєктом договору передбачено що на час постачання термін придатності товару повинен бути більшим за 80% загального терміну, з цього випливає, що сир кисломолочний потрібно поставляти десь один чи два рази на тиждень залежно від терміну вживання встановленого виробником. Постачання за можливості - понеділок та п’ятниця, чи вівторок та п’ятниця, але це не завжди, все залежить від формування щотижневого «Меню розкладки».
Вдалих закупівель!
зміни до документації
Дата подання: 03 серпня 2020 18:10
Дата відповіді: 04 серпня 2020 16:10
Доброго дня!
1. У пункті 3.3 Додатку №3 до Тендерної документації вказано , що Учасник повинен надати товарні накладні. Відповідно до чинного законодавства України не існує такого документу як Товарна накладна. Який документ Ви мали на увазі ? Просимо надати пояснення та внести зміни до цього пункту в рамках діючого законодавства .
2. У п.11 Додатку №5 вимоги про відсутність підстав , встановлених статтею 17 Закону , стосовно яких , Учасник повинен надати інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-переможця , але на стадії подачі пропозицій хто з учасників буде переможцем ще не відомо . Чи можливо Замовнику знайомі всі учасники , та він вже визначився з переможцем ? А як що ні , то вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документаціїї.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Стосовно Ваших питань повідомляємо наступне:
Всі пакети документів на проведення процедур закупівлі направляються на розгляд та погодження до органів місцевого самоврядування яким ми підпорядковуємося. Після повернення та погодження ми (Замовник) використовуємо редакцію що повернулася і не маємо права вносити у ТД зміни та доповнення без погодження органами місцевого самоврядування повторно.
П.3.3. передбачає надання товаро-транспортної накладної про що більш детально вказано в Проєкті договору, з яким Ви маєте можливість ознайомитись до початку аукціону.
п.11 Додатку №5 вимоги про відсутність підстав , встановлених статтею 17 Закону, стосовно яких, Учасник повинен надати інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-переможця, то це всього технічна (несуттєва ) описка, яка не впливає на перебіг закупівлі. В тендерній Документації а саме в розділі 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» чітко визначено що і коли потрібно подавати.
Звинувачення ж в тому що Замовнику знайомі всі учасники, та він вже визначився з переможцем є дуже серйозні…..і можуть бути прийняті як звинувачення у створенні корупційних схем, що в свою чергу буде оскаржуватися в судовому порядку.
Також, слід зауважити, що затягування процедур закупівлі зі сторони Учасників це також порушення закону. І якщо ми зараз через настільки несуттєві дрібниці будемо перепогоджувати ТД, то не встигнемо в очікувані терміни отримати зазначений/очікуваний товар та в такому разі Замовник буде позбавлений змоги вчасно здійснити закупівлю, що в свою чергу спричинить порушення конституційних прав підопічних, в частині недоотримання належного (повноцінного) й вчасного харчування.
Вдалих закупівель!
Стосовно Ваших питань повідомляємо наступне:
Всі пакети документів на проведення процедур закупівлі направляються на розгляд та погодження до органів місцевого самоврядування яким ми підпорядковуємося. Після повернення та погодження ми (Замовник) використовуємо редакцію що повернулася і не маємо права вносити у ТД зміни та доповнення без погодження органами місцевого самоврядування повторно.
П.3.3. передбачає надання товаро-транспортної накладної про що більш детально вказано в Проєкті договору, з яким Ви маєте можливість ознайомитись до початку аукціону.
п.11 Додатку №5 вимоги про відсутність підстав , встановлених статтею 17 Закону, стосовно яких, Учасник повинен надати інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-переможця, то це всього технічна (несуттєва ) описка, яка не впливає на перебіг закупівлі. В тендерній Документації а саме в розділі 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» чітко визначено що і коли потрібно подавати.
Звинувачення ж в тому що Замовнику знайомі всі учасники, та він вже визначився з переможцем є дуже серйозні…..і можуть бути прийняті як звинувачення у створенні корупційних схем, що в свою чергу буде оскаржуватися в судовому порядку.
Також, слід зауважити, що затягування процедур закупівлі зі сторони Учасників це також порушення закону. І якщо ми зараз через настільки несуттєві дрібниці будемо перепогоджувати ТД, то не встигнемо в очікувані терміни отримати зазначений/очікуваний товар та в такому разі Замовник буде позбавлений змоги вчасно здійснити закупівлю, що в свою чергу спричинить порушення конституційних прав підопічних, в частині недоотримання належного (повноцінного) й вчасного харчування.
Вдалих закупівель!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ФУД-КУК |
128 826,00
UAH з ПДВ
|
93 588,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
143 097,90
UAH з ПДВ
|
93 672,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАРІ ФУДС" |
147 350,00
UAH з ПДВ
|
97 251,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." |
136 404,00
UAH з ПДВ
|
101 018,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФУД-КУК #42665176 |
Відхилено |
93 588,30
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 16:53
|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Переможець |
93 672,50
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 15:27
|
Дод уг 3 (Дог 341).pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 15:10
|
Дод уг 2 (Дог 341).pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 21:29
|
Дод 1 (Дог 341).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 21:27
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 15:01
|
Дог.№341.pdf | укладений |
26 серпня 2020 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення кількості сиру кисломолочного до 1300 кг. Зменшення суми Договору № 341 від 26 серпня 2020р. до 57850,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 341 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів товару згідно Договору №341 від 26 серпня 2020 року на закупівлю ДК021:2015:15540000-5 «СИРНІ ПРОДУКТИ» (Сир кисломолочний не менше 9%), КЕКВ 2230, а саме: Згідно цього Сторони вирішили : Пункт 10.1. Договору викласти в новій редакції : « Договір набирає чинності з дня його підписання та проставлення ними своїх печаток (у разі їх використання) і діє до 28.02.2021 року,». Пункт 5.4. Договору викласти в новій редакції: «Строк (термін) поставки товарів: до 28 лютого 2021 року». |
Номер договору про закупівлю: | 341 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору №341 від 26 серпня 2020 року на закупівлю товару ДК021:2015:15540000-5 «СИРНІ ПРОДУКТИ» (Сир кисломолочний не менше 9%), КЕКВ 2230, на 11570,00 грн. (одинадцять тисяч п’ятсот сімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ, що не перевищує 20% суми Договору. 2. Збільшити обсяги закупівлі в Специфікації та в п.1.4. Договору та в п.1.4 Договору №341 від 26 серпня 2020 року, а саме: Сир кисломолочний не менше 9%, на 260,000 кг до 1560,000 кг. 3. Викласти п.3.2. Договору в наступній редакції: «Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 69420,00грн. (шістдесят дев’ять тисяч чотириста двадцять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% у сумі 11570,00 грн. (одинадцять тисяч п’ятсот сімдесят гривень 00 копійок)». 4. Сторони домовилися внести відповідні зміни в Розділ XIIІ Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору №341 від 26 серпня 2020 року: «Замовник»: ГОРБАНІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ПРАЦІ 38751, м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21 р/р UA768201720344290001000046221, UA228201720344291001300046221, UA928201720344281001200046221 ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ13962350 тел.590425 E-mail: Gorbanivka1991@ukr.net |
Номер договору про закупівлю: | 341 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |