Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021:2015:15540000-5 «СИРНІ ПРОДУКТИ» (Сир кисломолочний не менше 9%)
Очікувана вартість
147 350,00 UAH
UA-2020-07-28-008362-c e5deafc495884a67ae0404a270d496e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Шевченко

+380532590425 gorbanivka1991@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 13962350
Місцезнаходження: 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Контактна особа: Сергій Володимирович Шевченко
+380532590425
gorbanivka1991@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 13:22
Очікувана вартість: 147 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 473,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4420.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Сир кисломолочний не менше 9%. Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2105 кілограми
Сир кисломолочний не менше 9%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 16:24
ТД-ВТ-Горбанівський пансіонат -кисломолочний сир 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графік та кількість поставок
Дата подання: 03 серпня 2020 15:15
Дата відповіді: 03 серпня 2020 16:28
Прошу уточнити, орієнтовну частоту поставок: скільки днів на тиждень, по яких днях? Чи можливо поставити весь товар за один раз? Дякую.
Відповідь: Доброго дня!Щодо Вашого питання повідомляємо наступне:
Одноразова поставка неможлива. Так, як зазначено в оголошенні про проведення Відкритих торгів та Проєкті договору – термін постачання до 31.12.2020р. У нас постійно проживають люди (підопічні пансіонату), які потребують постійного забезпечення товарами (в т.ч. молочними продуктами). Також, зрозуміло, що термін вживання сиру кисломолочного не може бути 6 місяців, він становить в залежності від виробника та ДСТУ чи ТУ до 7 днів. Тендерною документацією та Проєктом договору передбачено що на час постачання термін придатності товару повинен бути більшим за 80% загального терміну, з цього випливає, що сир кисломолочний потрібно поставляти десь один чи два рази на тиждень залежно від терміну вживання встановленого виробником. Постачання за можливості - понеділок та п’ятниця, чи вівторок та п’ятниця, але це не завжди, все залежить від формування щотижневого «Меню розкладки».
Вдалих закупівель!
зміни до документації
Дата подання: 03 серпня 2020 18:10
Дата відповіді: 04 серпня 2020 16:10
Доброго дня! 1. У пункті 3.3 Додатку №3 до Тендерної документації вказано , що Учасник повинен надати товарні накладні. Відповідно до чинного законодавства України не існує такого документу як Товарна накладна. Який документ Ви мали на увазі ? Просимо надати пояснення та внести зміни до цього пункту в рамках діючого законодавства . 2. У п.11 Додатку №5 вимоги про відсутність підстав , встановлених статтею 17 Закону , стосовно яких , Учасник повинен надати інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-переможця , але на стадії подачі пропозицій хто з учасників буде переможцем ще не відомо . Чи можливо Замовнику знайомі всі учасники , та він вже визначився з переможцем ? А як що ні , то вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документаціїї.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Стосовно Ваших питань повідомляємо наступне:
Всі пакети документів на проведення процедур закупівлі направляються на розгляд та погодження до органів місцевого самоврядування яким ми підпорядковуємося. Після повернення та погодження ми (Замовник) використовуємо редакцію що повернулася і не маємо права вносити у ТД зміни та доповнення без погодження органами місцевого самоврядування повторно.
П.3.3. передбачає надання товаро-транспортної накладної про що більш детально вказано в Проєкті договору, з яким Ви маєте можливість ознайомитись до початку аукціону.
п.11 Додатку №5 вимоги про відсутність підстав , встановлених статтею 17 Закону, стосовно яких, Учасник повинен надати інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника-переможця, то це всього технічна (несуттєва ) описка, яка не впливає на перебіг закупівлі. В тендерній Документації а саме в розділі 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» чітко визначено що і коли потрібно подавати.
Звинувачення ж в тому що Замовнику знайомі всі учасники, та він вже визначився з переможцем є дуже серйозні…..і можуть бути прийняті як звинувачення у створенні корупційних схем, що в свою чергу буде оскаржуватися в судовому порядку.
Також, слід зауважити, що затягування процедур закупівлі зі сторони Учасників це також порушення закону. І якщо ми зараз через настільки несуттєві дрібниці будемо перепогоджувати ТД, то не встигнемо в очікувані терміни отримати зазначений/очікуваний товар та в такому разі Замовник буде позбавлений змоги вчасно здійснити закупівлю, що в свою чергу спричинить порушення конституційних прав підопічних, в частині недоотримання належного (повноцінного) й вчасного харчування.
Вдалих закупівель!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД-КУК 128 826,00
UAH з ПДВ
93 588,30
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 143 097,90
UAH з ПДВ
93 672,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАРІ ФУДС" 147 350,00
UAH з ПДВ
97 251,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." 136 404,00
UAH з ПДВ
101 018,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 11:42
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:42
Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 16:42
Проект договору.pdf
11 серпня 2020 16:42
Договір оренди складу.pdf
11 серпня 2020 16:42
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 13:04
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:03
пакет переможця.pdf
17 серпня 2020 13:03
горбанівка.pdf
17 серпня 2020 13:03
public_doc.p7s
13 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:23
документи подача (1).pdf
13 серпня 2020 17:23
Licenziya DEA.pdf
13 серпня 2020 17:22
Doverennost DEA.pdf
13 серпня 2020 17:22
Licenziya (1).zip
13 серпня 2020 17:22
Dovirenist.zip
13 серпня 2020 17:22
BG 5397-20G VYPUSCHENKO (1).zip

Публічні документи

12 серпня 2020 16:39
на подання.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 18:08
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:50
Статут КРАЙ-МК.. 2019.PDF
13 серпня 2020 17:49
трудова Ткач.PDF
13 серпня 2020 17:49
Техпаспорта КРАЙ_МК.pdf
13 серпня 2020 17:49
стаття 17.PDF
13 серпня 2020 17:49
трудова Яременко.PDF
13 серпня 2020 17:49
пропозиція.PDF
13 серпня 2020 17:49
перс дані працівники.PDF
13 серпня 2020 17:49
аналог договор 2.pdf
13 серпня 2020 17:49
аналог договор 1.PDF
13 серпня 2020 17:48
Накази про прийняття.pdf
13 серпня 2020 17:48
лист згода проект.PDF
13 серпня 2020 17:48
Копія рішення Край Мк.pdf
13 серпня 2020 17:48
лист перс дані окопна.PDF
13 серпня 2020 17:48
Копія наказу Край Мк.pdf
13 серпня 2020 17:48
довідка тех.якісні.PDF
13 серпня 2020 17:48
Витяг ПДВ МК .pdf
13 серпня 2020 17:48
довідка код доступу.PDF
13 серпня 2020 17:48
довідка мтб.PDF
13 серпня 2020 17:48
гар лист документи.PDF
13 серпня 2020 17:48
довідка працівники.PDF
13 серпня 2020 17:48
довідка субпідряд.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД-КУК

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ТОВ "МАРІ ФУДС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФУД-КУК
#42665176
Відхилено 93 588,30
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:53
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Переможець 93 672,50
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
93 672,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 15:27
Дод уг 3 (Дог 341).pdf зміни до договору
22 січня 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 15:10
Дод уг 2 (Дог 341).pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:29
Дод 1 (Дог 341).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:27
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 15:01
Дог.№341.pdf укладений
26 серпня 2020 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості сиру кисломолочного до 1300 кг. Зменшення суми Договору № 341 від 26 серпня 2020р. до 57850,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 341
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів товару згідно Договору №341 від 26 серпня 2020 року на закупівлю ДК021:2015:15540000-5 «СИРНІ ПРОДУКТИ» (Сир кисломолочний не менше 9%), КЕКВ 2230, а саме: Згідно цього Сторони вирішили : Пункт 10.1. Договору викласти в новій редакції : « Договір набирає чинності з дня його підписання та проставлення ними своїх печаток (у разі їх використання) і діє до 28.02.2021 року,». Пункт 5.4. Договору викласти в новій редакції: «Строк (термін) поставки товарів: до 28 лютого 2021 року».
Номер договору про закупівлю: 341
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору №341 від 26 серпня 2020 року на закупівлю товару ДК021:2015:15540000-5 «СИРНІ ПРОДУКТИ» (Сир кисломолочний не менше 9%), КЕКВ 2230, на 11570,00 грн. (одинадцять тисяч п’ятсот сімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ, що не перевищує 20% суми Договору. 2. Збільшити обсяги закупівлі в Специфікації та в п.1.4. Договору та в п.1.4 Договору №341 від 26 серпня 2020 року, а саме: Сир кисломолочний не менше 9%, на 260,000 кг до 1560,000 кг. 3. Викласти п.3.2. Договору в наступній редакції: «Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 69420,00грн. (шістдесят дев’ять тисяч чотириста двадцять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% у сумі 11570,00 грн. (одинадцять тисяч п’ятсот сімдесят гривень 00 копійок)». 4. Сторони домовилися внести відповідні зміни в Розділ XIIІ Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору №341 від 26 серпня 2020 року: «Замовник»: ГОРБАНІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ПРАЦІ 38751, м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21 р/р UA768201720344290001000046221, UA228201720344291001300046221, UA928201720344281001200046221 ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ13962350 тел.590425 E-mail: Gorbanivka1991@ukr.net
Номер договору про закупівлю: 341
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 69 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 570,00 UAH)