Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з ремонту та заправки катриджів для принтерів)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-07-28-006273-c 75e2b0c7603a471d94edd7950e6e2913
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорищев Артем Юрійович

+380442719516 104urz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 40108583
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Федорищев Артем Юрійович
+380442719516
104urz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 11:00
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги з ремонту та заправки катриджів для принтерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 найменувань
Послуги з ремонту та заправки катриджів для принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Володимирська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з ремонту та заправки катриджів для принтерів Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 14:50
Тендерна документація.docx
28 липня 2020 14:50
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-006273-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 03 серпня 2020 13:44
Дикримінаційні умови
Шановний Замовнику, під час аналізу Тендерної документації на закупівлю UA-2020-07-28-006273-c, за предметом «ДК 021:2015 – 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з ремонту та заправки картриджів для принтерів)», було встановлено ряд умов, які обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року). Серед таких умов Тендерної документації слід виділити вимоги надати «Копію технічних умов виданий уповноваженим органом на матеріали та комплектуючі вироби, що використовуються для заправки та / або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання лазерного та струменевого друку, затверджений печаткою та підписом організацією, якій було видано технічні умови», «Копію атестата виробництва виданого виробнику тонеру органом сертифікації дійсного на момент розкриття пропозицій» та «Копію атестату виробництва послуг з заправки та відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, технічного обслуговування та ремонту фотокопіювального та друкуючого обладнання» визначені в Додатку №2 до Тендерної документації.
Вищевказані вимоги Тендерної документації обмежують право на участь у торгах учасників, які пропонують імпортні витратні матеріали та/або не є їх виробниками.
Так особа, що не є виробником відповідних витратних матеріалів, комплектуючих, а придбає їх вже введеними в обіг в Україні для надання послуг, що є предметом закупівлі не зобов’язана мати атестат виробництва та технічні умови на виробництво таких витратних матеріалів, комплектуючих (вітчизняних або імпортних) – отже, незважаючи на те, що предметом закупівлі є послуги, а не товар, від участі в Торгах внаслідок дискримінації усуваються учасники, що можуть якісно надати послуги з заправки картриджів, однак не мають власного виробництва витратних матеріалів, комплектуючих.
Зверніть також увагу, що чинним законодавством України не встановлено будь яких обмежень щодо кола осіб, які мають право здійснювати продаж витратних матеріалів чи надавати послуги шляхом використання відповідних товарів.
При цьому як атестат виробництва, так і технічні умови є документами, що отримуються безпосередньо виробником товару, та підтверджують технічні можливості підприємства-заявника, щодо забезпечення стабільного випуску продукції/надання послуг, які відповідають вимогам нормативних документів, а також встановлюють внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга.
Таким чином, у разі відсутності будь яких відносин з виробником товару, що буде використовуватися при наданні послуг, учасник позбавляється можливості надати копії відповідних документів (атестату виробництва та технічних умов), що є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників торгів.
Звертаємо увагу Замовника на те, що у вже проведеній Вами закупівлі, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу No UA-2020-05-05-003993-b.b3 від 15.05.2020 року, ухвалила Рішення № 10546-р/пк-пз від 28.05.2020 року.
Предметом оскарження була вимога Замовника надання у складі пропозиції документів (серед яких «копії дійсного на момент подання пропозицій атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів (тонерних картриджів, фотобарабанів, чіпів та магнітних валів), який засвідчує відповідність процесу виробництва» та «зареєстрованих та затверджених відповідно до законодавства, технічних умов, відповідно до яких виробляються витратні матеріали
(картриджі тонерні, фотобарабани, чіпи та магнітні вали), надається засвідчена
виробником копія(ї) їх титульної(их) сторінки(ок) із зазначенням строку дії, органу, який
провів реєстрацію та реквізитів реєстрації»), які стосуються саме «фотобарабанів», «чіпів», «магнітних валів», «інших витратних матеріалів для друкуючих пристроїв», що не є предметом закупівлі, а тому спричиняють порушення положень статей 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», так як Замовник має право встановлювати вимоги лише щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Колегія в Рішенні № 10546-р/пк-пз від 28.05.2020 року дійшла наступного висновку «Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції.»
Таким чином, предметом закупівлі є послуги, а не товари, з огляду на викладене вимоги Тендерної документації щодо надання атестату виробництва «тонерів», а також технічних умов на «матеріали та комплектуючі вироби» значно обмежують коло учасників Торгів лише виробниками відповідних витратних матеріалів, комплектуючих.
До того ж оскільки іноземні підприємства не зобов’язані мати атестат виробництва та технічні умови, а також проводити реєстраційні дії щодо них в Україні, то вони не можуть брати участь у цих торгах самостійно, а учасники, які пропонують їх товари, внаслідок дискримінації за ознакою «українського виробництва», позбавлені можливості використовувати дані витратні матеріали під час надання послуг.
Щодо вимоги про надання «Копії атестата виробництва послуг з заправки та відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, технічного обслуговування та ремонту фотокопіювального та друкуючого обладнання» дана умова є надмірною та непотрібною з огляду на те, що наявність в учасника закупівлі запроваджених міжнародних систем контролю якості ДСТУ ISO (ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 або ДСТУ ISO 14001:2015) підтверджує використання учасником перевірених технологій, що забезпечують належну якість надання послуг з заправки та відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, технічного обслуговування та ремонту фотокопіювального та друкуючого обладнання.
Враховуючи викладене вище вимагаємо виключити з Тендерної документації вимоги надати «Копію технічних умов виданий уповноваженим органом на матеріали та комплектуючі вироби, що використовуються для заправки та / або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання лазерного та струменевого друку, затверджений печаткою та підписом організацією, якій було видано технічні умови», «Копію атестата виробництва виданого виробнику тонеру органом сертифікації дійсного на момент розкриття пропозицій» та «Копію атестату виробництва послуг з заправки та відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, технічного обслуговування та ремонту фотокопіювального та друкуючого обладнання» визначені в Додатку №2 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 серпня 2020 12:05
Причина: Учасник має можливість надання еквівалентних кваліфікаційних документів, які у відповідності до норм чинного законодавства є аналогом до запитуваних в тендерній документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС 328 110,00
UAH з ПДВ
328 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 347 335,00
UAH з ПДВ
347 335,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 17:23
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:22
Довідка щодо ліцензії.pdf
02 вересня 2020 17:22
Гарантія вик Дог..pdf
02 вересня 2020 17:22
СТ1702092020.pdf
02 вересня 2020 17:22
Довідка МВС.PDF
19 серпня 2020 17:29
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:13
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:13
Довідка працівники.pdf
19 серпня 2020 17:13
Довідка МТБ.pdf
19 серпня 2020 17:02
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:44
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:43
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:41
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:41
Рейтинг.zip
19 серпня 2020 16:41
Рейтинг_Скан.pdf
19 серпня 2020 16:41
Лiцензiя.zip
19 серпня 2020 16:41
Ліцензія_скан.pdf
19 серпня 2020 16:41
Довiренiсть_Рижий.zip
19 серпня 2020 16:41
Довіреність_скан.pdf
19 серпня 2020 16:41
Гарантия_5415.zip
19 серпня 2020 16:41
Проект Договору.pdf
19 серпня 2020 16:32
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:32
персональних даних.pdf
19 серпня 2020 16:32
СТ17.pdf
19 серпня 2020 16:32
Док. до Утилизація.pdf
19 серпня 2020 16:32
Довідка ковкілля.pdf
19 серпня 2020 16:32
Сертифікати.pdf
19 серпня 2020 16:32
Станція очистки залив.pdf
19 серпня 2020 16:32
Лист Авторизація.pdf
19 серпня 2020 16:32
Атестат.pdf
19 серпня 2020 16:32
Довідка щодо ліцензії.pdf
19 серпня 2020 16:32
Наказ про призначення.pdf
19 серпня 2020 16:32
Протокол зборів2.pdf
19 серпня 2020 16:32
с-во ПДВ ТСС 2012-.pdf
19 серпня 2020 16:32
Статут ТСС 2019.pdf
19 серпня 2020 16:32
Квитанція.pdf
19 серпня 2020 16:32
Довідка аналог .Дог..pdf
19 серпня 2020 16:32
Довідка працівники.pdf
19 серпня 2020 16:32
Довідка МТБ.pdf
19 серпня 2020 16:32
Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 10:23
Копія Статут.pdf
19 серпня 2020 10:23
Копія Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 10:23
Копія Виписка з ЄДР.pdf
19 серпня 2020 10:23
Витяг ЄДР 29.07.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС

ТОВ СІНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС
#34795318
Переможець 328 110,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС
#34795318
328 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 18:41
Підписаний контракт укладений
17 вересня 2020 10:51