Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту приміщень в СШ № 194 за адресою: місто Київ, вул. Героїв Дніпра, 10-Б )
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-07-28-005782-c 8baf9f8e454d4600ad48422bb1b67d17
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 12:19
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно 1 послуга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг : місто Київ, вул. Прирічна 27-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31 серпня 2020 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень в СШ № 194 за адресою: місто Київ, вул. Героїв Дніпра, 10-Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 14:29
ТД поточний ремонт 194.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000006 ● da7fe3d7606f4655a3c30b52e34e9e9c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 12:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.10.2020 № 209

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та № 003100-18/4943-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.10.2020 № 209

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2020-07-28-005782-c 28.07.2020 Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 37445442) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Інтеграл 577 489,30
UAH з ПДВ
577 489,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Євробуд один" 598 299,60
UAH з ПДВ
598 299,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 13:33
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:29
довідка ст. 17
18 серпня 2020 13:29
Довідка МВС
04 серпня 2020 17:47
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:46
Паспорт (копія).pdf
04 серпня 2020 16:41
Проект договору 194.pdf
04 серпня 2020 16:41
Довідка з податкової.pdf
04 серпня 2020 16:41
Довідка (1).zip
04 серпня 2020 16:40
Dovidka_20195440580280767995.pdf
04 серпня 2020 16:40
Кошториси 194.pdf
04 серпня 2020 16:40
Довідки.pdf
04 серпня 2020 16:40
Довідка.zip
04 серпня 2020 16:40
Довідка ст. 17.pdf
04 серпня 2020 16:40
2-2.2 Дозвіл копія.pdf
04 серпня 2020 16:40
2-1.7 Довідки з банку.pdf
04 серпня 2020 16:40
2-1.6 Наказ.pdf
04 серпня 2020 16:40
1.2 Тех пасп авто.pdf
04 серпня 2020 16:40
2-1.2 відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 серпня 2020 16:40
2-1.1 Статут (Копія).pdf
04 серпня 2020 16:40
1.1 Відомість.pdf
04 серпня 2020 16:40
Тендерна пропозиція 194.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:12
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ СШ 194.pdf
12 серпня 2020 15:12
ОПР Фактічни.pdf
12 серпня 2020 15:12
ДИПЛОМ Яремчук О.А..pdf
12 серпня 2020 15:12
ДИПЛОМ Бахов Г.І..pdf
12 серпня 2020 15:12
ДИПЛОМ ГАПІЙ В.С..pdf
12 серпня 2020 15:12
Фін.звіт.pdf
12 серпня 2020 15:12
СТАТУТ Євробуд один.pdf
12 серпня 2020 15:12
ПАСПОРТ копія.pdf
12 серпня 2020 15:12
НАКАЗ №1 ЄВРОБУД ОДИН.pdf
12 серпня 2020 15:12
ПОВІДОМЛЕННЯ ПФ.pdf
12 серпня 2020 15:12
Scan ДОВІДКИ.pdf
12 серпня 2020 15:12
ВИТЯГ З ЄДР новий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Інтеграл

ТОВ "Євробуд один"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Інтеграл
#31840336
Переможець 577 489,30
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Інтеграл
#31840336
577 489,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:19
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 15:38
234-ПР.pdf укладений
28 серпня 2020 15:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 577 489,30
UAH (в тому числі ПДВ 96 248,22 UAH)