Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71320000-7 Послуги інженерного проектування (проектно-вишукувальні роботи з розробки ПКД «Капітальний ремонт м’якої покрівлі головного корпусу КП «ДОКЛПО «ФТИЗІАТРІЯ «ДОР», вул. Бехтерева,12, м. Дніпро»)
Очікувана вартість
98 000,00 UAH
UA-2020-07-28-004038-c 49c0f118a8d840d1803b1cc395ea27b1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Леонідович Сівачинський

+380949113978 ftplanek@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985185
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12
Контактна особа: Сергій Леонідович Сівачинський
+380949113978
ftplanek@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 14:53
Очікувана вартість: 98 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
71320000-7 Послуги інженерного проектування (проектно-вишукувальні роботи з розробки ПКД «Капітальний ремонт м’якої покрівлі головного корпусу КП «ДОКЛПО «ФТИЗІАТРІЯ «ДОР», вул. Бехтерева,12, м. Дніпро»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Бехтерева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 15:34
ogoloshennya Розробка ПКД.doc
28 липня 2020 12:26
Проект договору.docx
31 липня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 15:34
ogoloshennya Розробка ПКД.doc
28 липня 2020 12:26
ogoloshennya Розробка ПКД.doc
28 липня 2020 12:26
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експертиза
Дата подання: 30 липня 2020 23:04
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:08
Хто є Замовником екпертизи та хто її оплачує?
Відповідь: Доброго дня! Замовником експертизи є Виконавець робочого проекту, ці витрати бере на себе Виконавець.
Авторський нагляд
Дата подання: 30 липня 2020 23:11
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:32
До очікуваної вартості 98 000 грн з ПДВ включена вартість авторського нагляду??? Вартість авторського нагляду є окремою статтею в зведеному кошторисі вартості будівництва. Як можна включити вартість авторськог нагляду на етапі проектування до вартості робіт з розробки проектно-кошторисної документації? Вимагаємо внести відповідні зміни!
Відповідь: Доброго дня! До документації к закупівлі будуть внесено зміни.
Предмет закупівлі
Дата подання: 01 серпня 2020 13:37
Дата відповіді: 03 серпня 2020 09:05
Пунктом 27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» зрозуміло і чітко зазначено, що розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення - є роботами. При цьому, Порядком визначення предмету закупівель №708 від 15.04.2020 р. передбачено, що при визначенні предмету закупівель робіт Замовники керуються п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - за об’єктами будівництва, та нормами ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, В свою чергу, відповідно до Державних будівельних норм (далі — ДБН) А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» вказано, що проектні роботи — роботи, які пов’язані зі створенням проектної документації на будівництво, а проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об’єктів будівництва. Запитання: На яких підставах, в порушення п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмету закупівель №708, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Замовник визначив предмет закупівлі, як послуги, за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 – «Послуги з інженерного проектування», а не за об’єктом будівництва???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!. Об'єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення,їх комплекси або їх частини, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури. відповідно до норм ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 та оголошення предметом закупівлі є - проектно-вишукувальні роботи з розробки ПКД «Капітальний ремонт м’якої покрівлі головного корпусу КП «ДОКЛПО «ФТИЗІАТРІЯ «ДОР», вул. Бехтерева,12, м. Дніпро». Відповідно до порядку визначення предмета закупівлі для робіт необхідно зазначати код класифікатора 021:2015 (за показником 2-5 цифри).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АВРАМЕНКО С.О. 60 750,00
UAH з ПДВ
57 699,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-будівельна компанія "Олімп" 67 000,00
UAH з ПДВ
57 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА» 68 300,00
UAH з ПДВ
57 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Таурі Компані" 74 900,00
UAH з ПДВ
57 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ВАДИМ МИКОЛАЙОВИЧ" 93 450,00
UAH з ПДВ
58 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 89 635,57
UAH з ПДВ
73 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 16:53
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:27
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:26
7 ІПН Авраменко С.О.PDF
07 серпня 2020 15:26
6 Паспорт Авраменко С.О.pdf
07 серпня 2020 15:26
3 Виписка ЄДРФОУ.pdf
07 серпня 2020 15:26
17 Проект договору.pdf
07 серпня 2020 15:26
14 Експертні звіти.pdf
07 серпня 2020 15:26
13 Аналогічні договори.pdf
07 серпня 2020 15:26
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 12:50
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:50
Статут.pdf
06 серпня 2020 12:50
Сертифікати.pdf
06 серпня 2020 12:50
Рішення_Засновників.PDF
06 серпня 2020 12:50
пропозиція.pdf
06 серпня 2020 12:50
Проект договору (1).pdf
06 серпня 2020 12:50
подяка.PDF
06 серпня 2020 12:50
Лист- роз_яснення.pdf
06 серпня 2020 12:50
подяка експертиза.PDF
06 серпня 2020 12:50
лист згода.pdf
06 серпня 2020 12:50
Опис.PDF
06 серпня 2020 12:50
наказ_Директор.PDF
06 серпня 2020 12:50
Витяг_виписка.PDF
06 серпня 2020 12:50
Витяг.PDF
06 серпня 2020 12:50
Бурлук КР.PDF

Публічні документи

07 серпня 2020 11:46
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:24
9 Пропозиція покрівля.pdf
07 серпня 2020 11:19
1 Єдиний компані.pdf
07 серпня 2020 11:19
2 Збори компані.pdf
07 серпня 2020 11:19
2 Наказ компані.pdf
07 серпня 2020 11:19
2 Статут компані.pdf
07 серпня 2020 11:19
4 Пояснення ліцензія.pdf
07 серпня 2020 11:19
5 Довідка працівники.pdf
07 серпня 2020 11:19
6 Довідка досвід.pdf
07 серпня 2020 11:19
7 3014-рп.pdf
07 серпня 2020 11:19
7 3062-РП.pdf
07 серпня 2020 11:18
7 виписка єдр компані.pdf
07 серпня 2020 11:18
7 Витяг з ЄДР Компані.pdf
07 серпня 2020 11:18
8 Звіт бк Ювілейне, 35.pdf
07 серпня 2020 11:18
8 Звіт Пилипа Орлика.pdf
07 серпня 2020 11:18
10 Договір покрівля.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:22
10 Інформаційний лист.pdf
07 серпня 2020 11:22
8 Довідка про досвід.pdf
07 серпня 2020 11:22
6 Довідка працівники.pdf
07 серпня 2020 11:22
5 Копія паспорту та ІПН.pdf
07 серпня 2020 11:22
1-2 Інформаційний лист.pdf
07 серпня 2020 11:22
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 21:01
Електронний підпис
06 серпня 2020 20:59
19. Кошторис.PDF
06 серпня 2020 20:59
14. Цінова пропозиція.PDF
06 серпня 2020 20:59
27. Проект договору.PDF
06 серпня 2020 20:59
30. Експертні звіти.pdf
06 серпня 2020 20:59
29. Аналогічні договори.pdf
06 серпня 2020 20:59
15. Технічне завдання.PDF
06 серпня 2020 20:59
07. Паспорт директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АВРАМЕНКО С.О.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-будівельна компанія "Олімп"

ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Таурі Компані"

ФОП "ПЕТРЕНКО ВАДИМ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ Проектна компанія АРКОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АВРАМЕНКО С.О.
#2770811939
Переможець 57 699,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:53

Документи

12 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:52
протокол 73.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АВРАМЕНКО С.О.
#2770811939
57 699,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:52
протокол 73.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:23
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 14:07
ДУ 2 к дог 188.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 14:40
ДУ 1 к дог 188.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 12:50
договір 188.pdf укладений
21 серпня 2020 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 57 699,00
UAH