Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
71320000-7 Послуги інженерного проектування (проектно-вишукувальні роботи з розробки ПКД «Капітальний ремонт м’якої покрівлі головного корпусу КП «ДОКЛПО «ФТИЗІАТРІЯ «ДОР», вул. Бехтерева,12, м. Дніпро»)
Очікувана вартість
98 000,00 UAH
UA-2020-07-28-004038-c ● 49c0f118a8d840d1803b1cc395ea27b1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985185 |
Місцезнаходження: | 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12 |
Контактна особа: |
Сергій Леонідович Сівачинський +380949113978 ftplanek@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 14:53 |
Очікувана вартість: | 98 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
71320000-7 Послуги інженерного проектування (проектно-вишукувальні роботи з розробки ПКД «Капітальний ремонт м’якої покрівлі головного корпусу КП «ДОКЛПО «ФТИЗІАТРІЯ «ДОР», вул. Бехтерева,12, м. Дніпро»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Бехтерева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 15:34 |
ogoloshennya Розробка ПКД.doc | |
28 липня 2020 12:26 |
Проект договору.docx |
31 липня 2020 15:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2020 15:34 |
ogoloshennya Розробка ПКД.doc
|
|||
28 липня 2020 12:26 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Експертиза
Дата подання: 30 липня 2020 23:04
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:08
Хто є Замовником екпертизи та хто її оплачує?
Відповідь: Доброго дня! Замовником експертизи є Виконавець робочого проекту, ці витрати бере на себе Виконавець.
Авторський нагляд
Дата подання: 30 липня 2020 23:11
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:32
До очікуваної вартості 98 000 грн з ПДВ включена вартість авторського нагляду???
Вартість авторського нагляду є окремою статтею в зведеному кошторисі вартості будівництва. Як можна включити вартість авторськог нагляду на етапі проектування до вартості робіт з розробки проектно-кошторисної документації? Вимагаємо внести відповідні зміни!
Відповідь: Доброго дня! До документації к закупівлі будуть внесено зміни.
Предмет закупівлі
Дата подання: 01 серпня 2020 13:37
Дата відповіді: 03 серпня 2020 09:05
Пунктом 27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» зрозуміло і чітко зазначено, що розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення - є роботами.
При цьому, Порядком визначення предмету закупівель №708 від 15.04.2020 р. передбачено, що при визначенні предмету закупівель робіт Замовники керуються п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - за об’єктами будівництва, та нормами ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293,
В свою чергу, відповідно до Державних будівельних норм (далі — ДБН) А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» вказано, що проектні роботи — роботи, які пов’язані зі створенням проектної документації на будівництво, а проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об’єктів будівництва.
Запитання:
На яких підставах, в порушення п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмету закупівель №708, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Замовник визначив предмет закупівлі, як послуги, за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 – «Послуги з інженерного проектування», а не за об’єктом будівництва???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!. Об'єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення,їх комплекси або їх частини, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури. відповідно до норм ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 та оголошення предметом закупівлі є - проектно-вишукувальні роботи з розробки ПКД «Капітальний ремонт м’якої покрівлі головного корпусу КП «ДОКЛПО «ФТИЗІАТРІЯ «ДОР», вул. Бехтерева,12, м. Дніпро». Відповідно до порядку визначення предмета закупівлі для робіт необхідно зазначати код класифікатора 021:2015 (за показником 2-5 цифри).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП АВРАМЕНКО С.О. |
60 750,00
UAH з ПДВ
|
57 699,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-будівельна компанія "Олімп" |
67 000,00
UAH з ПДВ
|
57 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ПАНОРАМА» |
68 300,00
UAH з ПДВ
|
57 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Таурі Компані" |
74 900,00
UAH з ПДВ
|
57 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПЕТРЕНКО ВАДИМ МИКОЛАЙОВИЧ" |
93 450,00
UAH з ПДВ
|
58 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Проектна компанія АРКОН |
89 635,57
UAH з ПДВ
|
73 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП АВРАМЕНКО С.О. #2770811939 |
Переможець |
57 699,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 14:07
|
ДУ 2 к дог 188.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 14:40
|
ДУ 1 к дог 188.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 12:50
|
договір 188.pdf | укладений |
21 серпня 2020 12:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 188 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 188 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |