Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичний матеріал для початкових класів «Нова українська школа»
Очікувана вартість
141 384,00 UAH
UA-2020-07-28-004026-c 958a33078d8b4ab9b195c36958bbed5f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Киричок Світлана

+380626420184 pase4nikova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЯСИНУВАТСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142767
Місцезнаходження: 86020, Україна , Донецька обл., Очеретино, ул.Набережная,12
Контактна особа: Киричок Світлана
+380626420184
pase4nikova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 12:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 12:15
Очікувана вартість: 141 384,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 706,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 найменувань
Дидактичний матеріал для початкових класів «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 86020, Україна, Донецька область, смт Очеретине, вул. Набережна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 15:30
Оголошення зі змінами.doc
30 липня 2020 15:30
Технічні вимоги зі змінами.docx
28 липня 2020 12:26
Оголошення.doc
28 липня 2020 12:26
Кваліфікаційні критерії.docx
28 липня 2020 12:26
Технічні вимоги.docx
28 липня 2020 12:26
Проєкт договору.docx
28 липня 2020 12:26
Пропозиція.docx
30 липня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 15:30
Оголошення зі змінами.doc
30 липня 2020 15:30
Технічні вимоги зі змінами.docx
28 липня 2020 12:26
Оголошення.doc
28 липня 2020 12:26
Кваліфікаційні критерії.docx
28 липня 2020 12:26
Технічні вимоги.docx
28 липня 2020 12:26
Проєкт договору.docx
28 липня 2020 12:26
Пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Необгрунтовані вимоги до учасників
Дата подання: 28 липня 2020 23:58
Дата відповіді: 29 липня 2020 17:14
Шановний замовник. Вами висунуто наступні вимоги: "- сертифікат на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2015; - копії першої сторінки ТУ, - якщо учасник не є виробником продукції, надати документи, які підтверджують зв’язок Учасника із виробником Підтверджуючі документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції, містити гарантії виробника щодо якості запропонованої продукції." З цього приводу повідомляємо, що дані вимоги носять незаконних та дискримінаційний характер, а саме - сертифікат на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2015 не є документом, що підтверджує якість товару, не є обов'язковим для отримання, також юридично це є кваліфікаційним критерієм учасника, який не передбачений ЗУ "Про публічні закупівлі". Стосовно "копії першої сторінки ТУ" - яку інформацію, на вашу думку, містить цей "документ"??? Що може підтвердити титульна сторінка технічних умов? Ознаймтесь із чинним законодавством, а саме із ЗУ "Про стандартизацію" та приберіть цю безглузду вимогу. Стосовно "надати документи, які підтверджують зв’язок Учасника із виробником Підтверджуючі документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції, містити гарантії виробника щодо якості запропонованої продукції." Який "звя'зок" мається на увазі? Телефонний, поштовий, особистий, інтимний? Чому учасник має купувати лише у виробника? Чому ви вносите обмеження що до придбання товарів учасником у гуртових постачальників? Яким чином виробник може щось гарантувати замовнику, якщо він не є учасником закупівлі? Чи ви по результатах закупівлі підпишите окремий договір з виробником стосовно цих гарантій? А вимогу - "... узгоджуватися з вимогами в ТУ виробника до запропонованої продукції" ви як перевіряти збираєтесь? Титульною сторінкою? Технічні умови - це приватна власність виробника, чому виробник повинен вам розкривати зміст технічної документації, яка фактично містить і комерційну таємницю, якщо він не приймає участь в закупівлі?? А чому внесено обмеження лише тими виробниками, що працюють згідно ТУ? Відповідно до ЗУ "Про стандартизацію" товари в Україні можуть вільно вироблятись також згідно ДСТУ та ГОСТу. Чи ваші вимоги прописані під конкретних учасників, що мають ТУ? Приведіть вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі відповідно до Наказу МОН від 07.02.2020 № 143 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи”, а саме згідно п. 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право вимагати додаткові підтверджуючі документи. Оскільки виникла тенденція постачання неякісного товару (невідповідність матеріалів, зміна розмірів, кількісних, якісних, технічних характеристик) деякими Учасниками, Замовник хоче пересвідчитись, що запропонований Учасником товар має усі відповідні технічні характеристики та необхідні документи, що підтверджують його функціонал. Тому від Учасника і вимагаються документи, які є в наявності у будь-якого виробника чи офіційного представника даної продукції. Стосовно вимоги про ТУ, Замовником будуть внесені відповідні зміни до Оголошення. Підтверджуючим документом зв'язку Учасника з Виробником є авторизаційний лист та ін. документи.
Необгрунтовані вимоги до учасників 2
Дата подання: 29 липня 2020 21:58
Дата відповіді: 30 липня 2020 14:51
Шановний замовник. Звертаємо вашу увагу на те, що ЗУ "Про публічні закупівлі" не містить норми " Замовник має право вимагати додаткові підтверджуючі документи", як ви чомусь вважаєте, а містить конкретну норму, що викладена у частині 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Мова іде про інфрмацію, вимоги щодо наявності якої ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ. Яким законодавством передбачена обовязковість "сертифікату на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2015"? Наведіть безпосередньо норму закону. Також наведіть норму закону, яка визначає такий документ як "авторизаційний лист". Також наведіть норму закону, за якою Учасник повинен обов'язково мати зв'язок з Виробником. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ви маєте право вимагати лише ті документи, які є ОБОВ'ЯЗКОВІ для отримання юридичними особами та фізичними особами-підприємцями. Цей перелік є визначений в Наказі МОН від 07.02.2020 № 143 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи”, а саме згідно п. 4 Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи. Приведіть умови тендерної документації відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу МОН від 07.02.2020 № 143.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Уважно вивчивши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право вимагати додаткові підтверджуючі документи. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним із таких критеріїв є надання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, документ, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг. Згідно частини 2,3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити відомості: "інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам. Вимога щодо наявності у Учасника Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 гарантує якість надання послуг. Тому вимога про надання Сертифікату ISO 9001:2015 є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника - міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі", а також не є дискримінаційною, оскільки її в повній мірі зможуть виконати усі учасники, які планують постачати оригінальний товар, що неможливо без співпраці із виробником або дилером або дистриб'ютором товару. З метою уникнення ймовірності закупівлі неоригінального товару невідомого виробництва у недобросовісного постачальника встановлена вимога надання авторизаційного листа від виробника або офіційного дилера/дистриб'ютора про надання повноважень учаснику щодо постачання товару. Додатково, цей документ є гарантією того, що Учасник має право використання для участі у закупівлі сертифікату та/або декларації відповідності, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікату ISO 9001:2015 та що запропонований до закупівлі товар не знятий з виробництва, наявний та його постачання замовнику є можливим.
Що до кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 30 липня 2020 15:08
Дата відповіді: 30 липня 2020 15:34
Шановний замовник. У своїй відповіді ви підтвердили свою позицію, що до незаконного встановлення вами нового, непередбаченого законом, кваліфікаційного критерію до учасника. Уважно прочитайте ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"! Там наведений вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, які ви можете висувати учасникам. Висування будь яких інших кваліфікаційних критеріїв, крім передбачених законом, є прямим порушенням закону з усіма наслідками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник уважно вивчив Ваше звернення і прийме до уваги Ваші вимоги.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЕМ УКРАЇНА" 141 097,00
UAH з ПДВ
141 097,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 11:36
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:35
Авторизация Петренко.pdf
12 серпня 2020 11:35
Інструкція 1.pdf
12 серпня 2020 11:24
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:22
Висновок Мікроскоп.pdf
12 серпня 2020 11:22
Висновок СЕС Богдан.pdf
12 серпня 2020 11:22
Авторизація Fischertechnik.pdf
12 серпня 2020 11:22
Витяг з РПЄП.pdf
12 серпня 2020 11:22
Довідка про посилання.pdf
12 серпня 2020 11:22
Додаток 3.pdf
12 серпня 2020 11:22
Додаток 4.pdf
12 серпня 2020 11:22
Проект договору.pdf
12 серпня 2020 11:22
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЕМ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТЕМ УКРАЇНА"
#43481808
Переможець 141 097,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:57

Документи

17 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:55
Протокол 21 УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЕМ УКРАЇНА"
#43481808
141 097,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:55
Протокол 21 УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 16:28
Дод. угода 2 173.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 17:26
Дод. угода 1 173.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 17:22
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 17:13
Договір 173.pdf укладений
31 серпня 2020 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 141 097,00
UAH