Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стелажі для документів, за ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі
Очікувана вартість
15 800,00 UAH
UA-2020-07-28-003797-c a96163205a8042eeb872fac2dcfb5811
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коливушко Світлана Анатоліївна

+380487530042 cfkievskiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703015
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Корольова, 9
Контактна особа: Коливушко Світлана Анатоліївна
+380487530042
cfkievskiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Стелажі для документів 2136*1000*400, Стелажі для документів 2136*900*400
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Стелажі для документів 2136*1000*400, за ДК 021:2015 39131100-0 - Архівні стелажі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65080, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Академіка Філатова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Стелажі для документів 2136*900*400, за ДК 021:2015 39131100-0 - Архівні стелажі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65080, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Академіка Філатова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

28 липня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Руденко Ігор Валерійович
#3369407954
Переможець 15 800,00
UAH
28 липня 2020 12:29

Документи

28 липня 2020 12:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 12:33
Договір укладений
28 липня 2020 12:31