Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ділянки дороги з влаштуванням паркувальних кишень по вул. Жаботинського, 23, 28 в районі Класичного ліцею в місті Запоріжжі
Очікувана вартість
1 704 258,00 UAH
UA-2020-07-28-003555-c 08ab725901894d15a7cca110c5ce4401
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 14:22
Очікувана вартість: 1 704 258,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 521,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ділянки дороги з влаштуванням паркувальних кишень по вул. Жаботинського, 23, 28 в районі Класичного ліцею в місті Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Жаботинського,23,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 14:10
тендерна документація.doc
12 серпня 2020 14:10
Перелік змін до тендерної документації.doc
06 серпня 2020 09:42
Перелік змін до тендерної документації.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
28 липня 2020 11:57
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
28 липня 2020 11:57
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 13 Договір завдатку.docx
28 липня 2020 11:57
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 7 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.docx
28 липня 2020 11:57
додаток 9 Технічна спеціфікація.XLS
28 липня 2020 11:57
Додаток 12 Проект договору..doc
12 серпня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 14:10
тендерна документація.doc
06 серпня 2020 09:42
тендерна документація.doc
28 липня 2020 11:57
тендерна документація.doc
12 серпня 2020 14:10
Перелік змін до тендерної документації.doc
06 серпня 2020 09:42
Перелік змін до тендерної документації.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
28 липня 2020 11:57
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
28 липня 2020 11:57
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 13 Договір завдатку.docx
28 липня 2020 11:57
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
28 липня 2020 11:57
Додаток 7 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону.docx
28 липня 2020 11:57
додаток 9 Технічна спеціфікація.XLS
28 липня 2020 11:57
Додаток 12 Проект договору..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ" 1 652 424,72
UAH з ПДВ
1 652 424,72
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ" 1 704 258,00
UAH з ПДВ
1 704 258,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 15:49
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:47
Розрахунок ЗП.pdf
09 вересня 2020 11:05
Електронний підпис
09 вересня 2020 10:59
ДЦ_Жаботинского.pdf
31 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:52
3. ДОВІДКА МВС.pdf
31 серпня 2020 14:52
2. ДОВІДКА Ч.2.pdf
31 серпня 2020 14:52
1 ДОВІДКА П.12 Ч.1.pdf
19 серпня 2020 18:18
Електронний підпис
19 серпня 2020 18:17
17 Ліцензія.pdf
19 серпня 2020 18:17
14.1 Довідка зауваження.pdf
19 серпня 2020 18:17
13 Договір завдатку.pdf
19 серпня 2020 18:17
12. Дозвіл ЛАНДШАФТ.pdf
19 серпня 2020 18:17
10 Довідка стаття 17.pdf
19 серпня 2020 18:17
9. Лист підтвердження.pdf
19 серпня 2020 18:17
8. Договір гарантія.pdf
19 серпня 2020 18:17
7.2 Декларація МТБ.pdf
19 серпня 2020 18:17
7.1 Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 18:17
7 Статут.pdf
19 серпня 2020 18:17
6.3 Паспорт, довідка.pdf
19 серпня 2020 18:17
6.1 Рішення.pdf
19 серпня 2020 18:17
6 Наказ на директора.pdf
19 серпня 2020 18:17
3.2.6 Звіт ЛАНДШАФТ.pdf
19 серпня 2020 18:17
3.2.5 Посвідчення ОП.pdf
19 серпня 2020 18:17
3.2.4 Наказ ОП.pdf
19 серпня 2020 18:17
3.2.3 Диплом виконроб.pdf
19 серпня 2020 18:17
3.2.0 Пояснення.pdf
19 серпня 2020 18:17
3.2 Довідка працівники.pdf
19 серпня 2020 18:17
3.1 Довідка МТБ.pdf
19 серпня 2020 18:17
2 ТП.pdf
19 серпня 2020 18:17
1 Відомості.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 16:28
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:24
СТАТУТ.PDF
19 серпня 2020 16:24
ПОВНОВАЖЕННЯ.PDF
19 серпня 2020 16:24
ЛІЦЕНЗІЯ ТА ДОЗВІЛ.PDF
19 серпня 2020 16:24
Лист підтвердження.pdf
19 серпня 2020 16:24
Довідка субпідрядника.pdf
19 серпня 2020 16:24
Довідка святкові.pdf
19 серпня 2020 16:24
Довідка санкції.pdf
19 серпня 2020 16:24
Довідка працівники.pdf
19 серпня 2020 16:24
Довідка довкілля.pdf
19 серпня 2020 16:24
Довідка аванси.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАНДШАФТ"

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВ "ЯНТАРЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
#31497254
Переможець 1 652 424,72
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 14:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАНДШАФТ" #31497254

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
#31497254
1 652 424,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 14:41
ДУ№4 до Договору №042-20-174 від 10.09.2020р.pdf укладений
11 травня 2021 14:39
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 14:39
ДУ №3 до Договору №042-20-174 від 10.09.2020.PDF зміни до договору
05 лютого 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 10:30
ДУ№2 до Договору №042-20-174 від 10.09.2020р.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 14:40
ДУ№1 до Договору №042-20-174 від 10.09.2020р.PDF зміни до договору
11 вересня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 16:36
Договір №042-20-174 від 10.09.2020р.PDF укладений
10 вересня 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 042/20/174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 042/20/174
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова угода до договору щодо зміни банківських реквізитів сторін, викладення п. 2.2. Договору в новій редакції, викладення п. 3.1 в новій редакції, викладення додатку 2 до договору в новій редакції, додання до договору Додатку №3 "План фінансування будівництва"
Номер договору про закупівлю: 042/20/174
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 11 травня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін