Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Інші завершальні будівельні роботи" за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту причалу №24, інв. № 064512 Одеської філії ДП "АМПУ")
Очікувана вартість
708 944,44 UAH
UA-2020-07-28-002257-a 741f5ff0d23441268f61110e73533441
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Юрій Володимирович

+38 (048) 729-35-44; +38 (048) 729-40-47 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, 65026, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Шевченко Юрій Володимирович
+38 (048) 729-35-44; +38 (048) 729-40-47
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 708 944,44 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 089,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


"Інші завершальні будівельні роботи" за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту причалу №24, інв. № 064512 Одеської філії ДП "АМПУ")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту причалу №24, інв. № 064512 Одеської філії ДП "АМПУ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату у розмірі не більше 30% від ціни договору, протягом 15 банківських днів з дати набрання чинності договору на підставі отриманого замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від виконавця. Виконавець протягом строку дії договору, з дня надходження коштів (авансу) підтверджує їх використання згідно з «Актом приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» (за формою КБ-2в) та «Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт (послуг) та витрат» (за формою КБ-3). Погашення (зарахування) авансу здійснюється при проміжних оплатах за надані послуги, пропорційно вартості наданих послуг по актам за встановленими формами (КБ-2в). Власні кошти підприємства. Аванс 15 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після підписання сторонами "Акту приймання виконаних будівельних робіт" (за формою КБ-2в), "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (послуг) та витрат" (за формою КБ-3) на надані виконавцем послуги, яка здійснюється на підставі отриманого замовником відповідного рахунку виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку у розмірі вартості наданих послуг у термін дії договору. Власні кошти підприємства. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 16:38
проєкт договору.pdf
28 липня 2020 16:38
вимоги до предмета закупівлі.pdf
28 липня 2020 16:38
оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ 706 891,60
UAH
706 891,60
UAH
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 17:44
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:42
1.1.Договір татра.pdf
17 серпня 2020 17:42
fw (1).zip
17 серпня 2020 17:42
8.Дозвольні документи.pdf
17 серпня 2020 17:42
8.3.декларация.pdf
17 серпня 2020 17:42
8.2.Дозвольні документи.pdf
17 серпня 2020 17:42
8.1.Дозвол документи.pdf
17 серпня 2020 17:42
6.Витяг ПДВ.pdf
17 серпня 2020 17:42
5.Захист довкілля.pdf
17 серпня 2020 17:42
4.Лист Згода.pdf
17 серпня 2020 17:42
3.досвід.pdf
17 серпня 2020 17:42
3.2. Відгук.pdf
17 серпня 2020 17:42
3.1.Досвід.pdf
17 серпня 2020 17:42
1.Обладнання та МТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МОРБУДПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ
#38295459
Переможець 706 891,60
UAH
26 серпня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МОРБУДПРОЕКТ
#38295459
706 891,60
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 17:21
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 10:23
2829-В-ОДФ-20_1 додаткова угода причал 24-1-3 (1).pdf зміни до договору
24 вересня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:13
2829-В-ОДФ-20.pdf укладений
09 вересня 2020 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору
Номер договору про закупівлю: 2829-В-ОДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 848 269,92
UAH (в тому числі ПДВ 141 378,32 UAH)