Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для приймалень та зон очікування
Очікувана вартість
144 000,00 UAH
UA-2020-07-28-001809-c ● 40a71f6f9fd348608a19eac3d14806b1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Павлоградська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 9 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 26328318 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Озерна, буд. 87 |
Контактна особа: |
Неля Половинко +380956283950 sc_9_pv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2020 11:16 |
Очікувана вартість: | 144 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Шафа для одягу на 6 відділень (колір фасадів – жовтий лимон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вулиця Озерна, будинок №87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
9 штуки
Шафа для одягу на 6 відділень (колір фасадів – лайм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вулиця Озерна, будинок №87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за придбаний товар здійснюється Покупцем після одержання товару шляхом перерахування коштів на рахунок Продавця в установленому розмірі протягом 30 календарних днів з моменту надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2020 11:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 10:59 |
Додаток 2 ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАВДАННЯ (ВИМОГИ)..docx | |
29 липня 2020 10:59 |
Оголошення спрощеної закупівлі з додатками (мебля для приймалень та зон очікування).docx | |
28 липня 2020 10:29 |
Малюнок 3.JPG | |
28 липня 2020 10:29 |
Малюнок 2 (контур).JPG | |
28 липня 2020 10:29 |
Малюнок 1(внутри)_контур.JPG |
29 липня 2020 11:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 липня 2020 10:59 |
Додаток 2 ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАВДАННЯ (ВИМОГИ)..docx
|
|||
29 липня 2020 10:59 |
Оголошення спрощеної закупівлі з додатками (мебля для приймалень та зон очікування).docx
|
|||
28 липня 2020 10:29 |
Малюнок 3.JPG
|
|||
28 липня 2020 10:29 |
Малюнок 2 (контур).JPG
|
|||
28 липня 2020 10:29 |
Малюнок 1(внутри)_контур.JPG
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога надання сертифікату якості/відповідності на товар
Дата подання: 28 липня 2020 14:07
Дата відповіді: 29 липня 2020 10:49
В Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАВДАННЯ (ВИМОГИ)» Замовник вимагає надати:
- належним чином завіреною копією сертифікату якості/відповідності на товар, що підтверджують відповідність вимогам безпеки та методам випробувань», ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови».
З цього приводу зауважимо наступне.
Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування.
Таким чином, вимоги надання «сертифікатів якості / відповідності» є незаконними та такими, що перешкоджають вільній конкуренції та є дискримінаційною.
Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вказану незаконну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Шановний учаснику! Згідно з вимогами статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 р. № 124-VІІІ – оцінка відповідності це процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції були виконані; підтвердження відповідності - видача документа про відповідність товару, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішення про те, що виконання визначених вимог було доведене; документ про відповідність - декларація ( в тому числі декларація про відповідність), протокол ( у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат ( у тому числі сертифікат відповідності), що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Тому для підтвердження відповідності товару здійснюється добровільна оцінка відповідності, на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування на відповідність будь – яким заявленим вимогам. Крім того товар повинен відповідати показникам безпечності в використанні для довкілля. Замовник вимагає документи, що засвідчують відповідність запропонованого товару, відповідно до пункту 3 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не встановлює цим дискримінаційні вимоги. Згідно частини 3 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вказує ті характеристики товару, які він хоче купити і ніякі інші. Так як товар буде використовуватися у закладі освіти, Замовник не вважає порушенням вимоги щодо надання документів які підтверджують якісні характеристики предмету. Тому Замовник має право бути упевнений в належній відповідності замовленого товару. Однак враховуючи звернення учасника уповноваженою особою Замовника прийнято рішення внести зміни до додатку. 2 ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАВДАННЯ (ВИМОГИ), а саме щодо підтвердження вимог щодо якості товару викласти у наступній редакції :
«• Якість товару повинна підтверджуватись наступними документами, які Учасник подає разом зі своєю пропозицією :
- належним чином завіреною копією сертифікату якості/відповідності на товар, що підтверджують відповідність вимогам безпеки та методам випробувань», ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови».
- копією висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів, та відповідність ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови»,
- Копіями чинних на дату розкриття пропозиції сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданих на виробника товару.
У разі відсутності сертифікатів якості/відповідності на товар, що підтверджують відповідність вимогам безпеки та методам випробувань, які вимагається Замовником у Учасника, Учасник має право надати у складі своєї пропозиції лист з органу сертифікації про необов’язкову сертифікацію предмету закупівлі. Замовником вимагається підтвердження того, що на момент проведення процедури закупівлі предмет закупівлі не включено до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28. (будь який Учасник має можливість звернутися із запитом до державних органів з сертифікації і згідно чинного законодавства отримати відповідь, щодо наявності або відсутності предмету закупівлі в вищезазначеному Переліку)»
Таким чином внесенням змін до оголошеної закупівлі Замовник вимагає від Учасника документи для підтвердження відповідності запропонованого товару, отримання яких можливо для всіх потенційних Учасників і передбачено чинним законодавством та нормативною документацією на продукцію.
Шановний учаснику! Згідно з вимогами статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 р. № 124-VІІІ – оцінка відповідності це процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції були виконані; підтвердження відповідності - видача документа про відповідність товару, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішення про те, що виконання визначених вимог було доведене; документ про відповідність - декларація ( в тому числі декларація про відповідність), протокол ( у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат ( у тому числі сертифікат відповідності), що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Тому для підтвердження відповідності товару здійснюється добровільна оцінка відповідності, на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування на відповідність будь – яким заявленим вимогам. Крім того товар повинен відповідати показникам безпечності в використанні для довкілля. Замовник вимагає документи, що засвідчують відповідність запропонованого товару, відповідно до пункту 3 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не встановлює цим дискримінаційні вимоги. Згідно частини 3 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вказує ті характеристики товару, які він хоче купити і ніякі інші. Так як товар буде використовуватися у закладі освіти, Замовник не вважає порушенням вимоги щодо надання документів які підтверджують якісні характеристики предмету. Тому Замовник має право бути упевнений в належній відповідності замовленого товару. Однак враховуючи звернення учасника уповноваженою особою Замовника прийнято рішення внести зміни до додатку. 2 ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАВДАННЯ (ВИМОГИ), а саме щодо підтвердження вимог щодо якості товару викласти у наступній редакції :
«• Якість товару повинна підтверджуватись наступними документами, які Учасник подає разом зі своєю пропозицією :
- належним чином завіреною копією сертифікату якості/відповідності на товар, що підтверджують відповідність вимогам безпеки та методам випробувань», ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови».
- копією висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів, та відповідність ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови»,
- Копіями чинних на дату розкриття пропозиції сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданих на виробника товару.
У разі відсутності сертифікатів якості/відповідності на товар, що підтверджують відповідність вимогам безпеки та методам випробувань, які вимагається Замовником у Учасника, Учасник має право надати у складі своєї пропозиції лист з органу сертифікації про необов’язкову сертифікацію предмету закупівлі. Замовником вимагається підтвердження того, що на момент проведення процедури закупівлі предмет закупівлі не включено до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28. (будь який Учасник має можливість звернутися із запитом до державних органів з сертифікації і згідно чинного законодавства отримати відповідь, щодо наявності або відсутності предмету закупівлі в вищезазначеному Переліку)»
Таким чином внесенням змін до оголошеної закупівлі Замовник вимагає від Учасника документи для підтвердження відповідності запропонованого товару, отримання яких можливо для всіх потенційних Учасників і передбачено чинним законодавством та нормативною документацією на продукцію.
Вимоги щодо аналогічних договорів
Дата подання: 28 липня 2020 14:14
Дата відповіді: 29 липня 2020 10:01
Замовник в тендерній документації вимагає наявності досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому зазначає, що аналогічним є тільки той договір, в якому був прописаний аналогічний код ДК.
Діюче законодавство в сфері публічних закупівель не забороняє надання аналогічних договорів, що були виконані з небюджетними установами. В таких договорах ніколи не вказується код ДК.
Чи буде Замовник вважати виконаною вимогу щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів у разі надання Учасником документів по виконаному договору з комерційною організацією, при тому що по суті предмет договору є меблями та є аналогічним предмету закупівлі по даному тендеру?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до пункту 14.9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель зазначено, що аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі, але у документації не зазначено, що у договорі, який Учасник надасть для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору повинен бути прописаний код ДК, а тим більше що це повинен бути договір укладений саме з бюджетною установою. Головна умова виконання цієї вимоги надати інформацію щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів за аналогічним предметом даної закупівлі у відповідності до пункту 14.9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВС плюс" |
129 600,00
UAH з ПДВ
|
127 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЗАЄЦЬ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ |
138 960,00
UAH з ПДВ
|
128 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" |
129 600,00
UAH з ПДВ
|
129 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕБЛІКОМ" |
138 564,00
UAH з ПДВ
|
129 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВС плюс" #30988274 |
Відхилено |
127 800,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 14:29
|
ЗАЄЦЬ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ #2932316035 |
Відхилено |
128 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 11:00
|
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" #42990391 |
Переможець |
129 600,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 11:25
|
Договір на шафи від 02.09.2020.pdf | укладений |
02 вересня 2020 10:50
|