Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для приймалень та зон очікування
Очікувана вартість
144 000,00 UAH
UA-2020-07-28-001809-c 40a71f6f9fd348608a19eac3d14806b1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неля Половинко

+380956283950 sc_9_pv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Павлоградська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 9 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 26328318
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Озерна, буд. 87
Контактна особа: Неля Половинко
+380956283950
sc_9_pv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 11:16
Очікувана вартість: 144 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Шафа для одягу на 6 відділень (колір фасадів – жовтий лимон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вулиця Озерна, будинок №87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
9 штуки
Шафа для одягу на 6 відділень (колір фасадів – лайм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вулиця Озерна, будинок №87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за придбаний товар здійснюється Покупцем після одержання товару шляхом перерахування коштів на рахунок Продавця в установленому розмірі протягом 30 календарних днів з моменту надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога надання сертифікату якості/відповідності на товар
Дата подання: 28 липня 2020 14:07
Дата відповіді: 29 липня 2020 10:49
В Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАВДАННЯ (ВИМОГИ)» Замовник вимагає надати: - належним чином завіреною копією сертифікату якості/відповідності на товар, що підтверджують відповідність вимогам безпеки та методам випробувань», ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови». З цього приводу зауважимо наступне. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Таким чином, вимоги надання «сертифікатів якості / відповідності» є незаконними та такими, що перешкоджають вільній конкуренції та є дискримінаційною. Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вказану незаконну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Шановний учаснику! Згідно з вимогами статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 р. № 124-VІІІ – оцінка відповідності це процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції були виконані; підтвердження відповідності - видача документа про відповідність товару, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішення про те, що виконання визначених вимог було доведене; документ про відповідність - декларація ( в тому числі декларація про відповідність), протокол ( у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат ( у тому числі сертифікат відповідності), що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Тому для підтвердження відповідності товару здійснюється добровільна оцінка відповідності, на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування на відповідність будь – яким заявленим вимогам. Крім того товар повинен відповідати показникам безпечності в використанні для довкілля. Замовник вимагає документи, що засвідчують відповідність запропонованого товару, відповідно до пункту 3 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не встановлює цим дискримінаційні вимоги. Згідно частини 3 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вказує ті характеристики товару, які він хоче купити і ніякі інші. Так як товар буде використовуватися у закладі освіти, Замовник не вважає порушенням вимоги щодо надання документів які підтверджують якісні характеристики предмету. Тому Замовник має право бути упевнений в належній відповідності замовленого товару. Однак враховуючи звернення учасника уповноваженою особою Замовника прийнято рішення внести зміни до додатку. 2 ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАВДАННЯ (ВИМОГИ), а саме щодо підтвердження вимог щодо якості товару викласти у наступній редакції :
«• Якість товару повинна підтверджуватись наступними документами, які Учасник подає разом зі своєю пропозицією :
- належним чином завіреною копією сертифікату якості/відповідності на товар, що підтверджують відповідність вимогам безпеки та методам випробувань», ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови».
- копією висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів, та відповідність ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови»,
- Копіями чинних на дату розкриття пропозиції сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданих на виробника товару.
У разі відсутності сертифікатів якості/відповідності на товар, що підтверджують відповідність вимогам безпеки та методам випробувань, які вимагається Замовником у Учасника, Учасник має право надати у складі своєї пропозиції лист з органу сертифікації про необов’язкову сертифікацію предмету закупівлі. Замовником вимагається підтвердження того, що на момент проведення процедури закупівлі предмет закупівлі не включено до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28. (будь який Учасник має можливість звернутися із запитом до державних органів з сертифікації і згідно чинного законодавства отримати відповідь, щодо наявності або відсутності предмету закупівлі в вищезазначеному Переліку)»
Таким чином внесенням змін до оголошеної закупівлі Замовник вимагає від Учасника документи для підтвердження відповідності запропонованого товару, отримання яких можливо для всіх потенційних Учасників і передбачено чинним законодавством та нормативною документацією на продукцію.
Вимоги щодо аналогічних договорів
Дата подання: 28 липня 2020 14:14
Дата відповіді: 29 липня 2020 10:01
Замовник в тендерній документації вимагає наявності досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому зазначає, що аналогічним є тільки той договір, в якому був прописаний аналогічний код ДК. Діюче законодавство в сфері публічних закупівель не забороняє надання аналогічних договорів, що були виконані з небюджетними установами. В таких договорах ніколи не вказується код ДК. Чи буде Замовник вважати виконаною вимогу щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів у разі надання Учасником документів по виконаному договору з комерційною організацією, при тому що по суті предмет договору є меблями та є аналогічним предмету закупівлі по даному тендеру?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до пункту 14.9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель зазначено, що аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі, але у документації не зазначено, що у договорі, який Учасник надасть для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору повинен бути прописаний код ДК, а тим більше що це повинен бути договір укладений саме з бюджетною установою. Головна умова виконання цієї вимоги надати інформацію щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів за аналогічним предметом даної закупівлі у відповідності до пункту 14.9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 129 600,00
UAH з ПДВ
127 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ЗАЄЦЬ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ 138 960,00
UAH з ПДВ
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" 129 600,00
UAH з ПДВ
129 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕБЛІКОМ" 138 564,00
UAH з ПДВ
129 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 14:27
Дог ОВС Новый Стиль.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40015.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40014.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40013.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40012.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40011.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40010.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40009.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40008.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40007.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40006.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40005.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40004.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40003.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40002.PDF
14 серпня 2020 14:27
Сканировать40001.PDF
14 серпня 2020 14:26
Сканировать4.PDF
12 серпня 2020 15:55
Сканировать40002.PDF
12 серпня 2020 15:55
Сканировать40001.PDF
11 серпня 2020 09:59
Гар 24 міс.PDF
11 серпня 2020 09:59
Відом.PDF
11 серпня 2020 09:59
Витяг оригина 2020.rtf
11 серпня 2020 09:59
Анал дог.PDF
11 серпня 2020 09:59
анал дог ОВС 2.PDF
11 серпня 2020 09:59
Ан дог школа Мел_Гор.PDF
11 серпня 2020 09:59
Dogovir Школа Город.pdf
11 серпня 2020 09:59
статут ОВС.PDF
11 серпня 2020 09:59
статист овс.PDF
11 серпня 2020 09:59
свід ОВС.PDF
11 серпня 2020 09:59
Свид ОВС.PDF
11 серпня 2020 09:59
реквиз ОВС.PDF
11 серпня 2020 09:59
працівн.ОВС.PDF
11 серпня 2020 09:59
ОВС обладн.PDF
11 серпня 2020 09:59
овс дир.PDF
11 серпня 2020 09:59
ОВС аваль.pdf
11 серпня 2020 09:59
ліц ОВС.PDF
11 серпня 2020 09:59
Витяг ОВС2017.PDF
11 серпня 2020 09:59
виписка овс.PDF

Публічні документи

10 серпня 2020 23:41
Електронний підпис
10 серпня 2020 23:39
ИНН.docx
10 серпня 2020 23:39
Скан_договiв_1.docx
10 серпня 2020 23:39
скан_паспорта.docx
10 серпня 2020 23:39
Скан_договiв_2.docx
10 серпня 2020 23:39
Додаток 1 іньші док.. (4).pdf
10 серпня 2020 23:39
Витяг.docx
10 серпня 2020 23:39
Visnovok-SES-Kronospan.pdf
10 серпня 2020 23:39
Sertifikat-vidpovidnosti-Kronospan-LKHDF.PDF
10 серпня 2020 23:39
Sertifikat-vidpovidnosti-Kronospan-LDSP.PDF

Публічні документи

05 серпня 2020 14:09
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:07
Статут.pdf
05 серпня 2020 14:07
Сертифікат шк. меблі.pdf
05 серпня 2020 14:07
Сертифікат заг. меблі.pdf
05 серпня 2020 14:07
Сертифікат ISO 14001 меблі.pdf
05 серпня 2020 14:07
Сертифікат ISO 9001 меблі.pdf
05 серпня 2020 14:07
Рішення засновника №1.pdf
05 серпня 2020 14:07
Паспорт, код директор.pdf
05 серпня 2020 14:07
паспорт виробу.pdf
05 серпня 2020 14:07
Опис.pdf
05 серпня 2020 14:07
Наказ директор.pdf
05 серпня 2020 14:07
Лист-відгук Сертор +.pdf
05 серпня 2020 14:07
Витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2020 14:07
Виписка ЄДРПОУ.pdf
05 серпня 2020 14:07
10.Лист що товар є новим.pdf
05 серпня 2020 14:07
8. Проект договору дод.3.pdf
05 серпня 2020 14:07
7. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 22:12
Електронний підпис
10 серпня 2020 22:10
40 довідка печатка.pdf
10 серпня 2020 22:10
39 ГЛ Достовірність.pdf
10 серпня 2020 22:10
35 Ліцензія.pdf
10 серпня 2020 22:10
34 Відомості.pdf
10 серпня 2020 22:10
33 Лист згода умови тд.pdf
10 серпня 2020 22:10
32 ІД щодо КЕКВ.pdf
10 серпня 2020 22:10
30 Довідка щодо ДСТУ.pdf
10 серпня 2020 22:10
28 ГЛ поставка товару.pdf
10 серпня 2020 22:10
27 ГЛ екологія.pdf
10 серпня 2020 22:10
25 ГЛ новий товар.pdf
10 серпня 2020 22:10
22 Відповідність ТЯКХ.pdf
10 серпня 2020 22:10
21 Погоджений ПД.pdf
10 серпня 2020 22:10
20 Тендерна.pdf
10 серпня 2020 22:10
18 Довідка довкілля.pdf
10 серпня 2020 22:10
17 Скан_Договор_Таймир.pdf
10 серпня 2020 22:10
15 Довідка досвід.pdf
10 серпня 2020 22:10
14 Працівники.rar
10 серпня 2020 22:10
13 Довідка працівники.pdf
10 серпня 2020 22:10
10 Довідка МТБ.pdf
10 серпня 2020 22:10
9 Протокол правочини.pdf
10 серпня 2020 22:10
8 Протокол Мебельком.pdf
10 серпня 2020 22:10
6 Код доступу.pdf
10 серпня 2020 22:10
5 Опис.pdf
10 серпня 2020 22:10
4 Статут_Нова_редакція.pdf
10 серпня 2020 22:10
3 Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВС плюс"

ЗАЄЦЬ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"

ТОВ "МЕБЛІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Відхилено 127 800,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 14:29
ЗАЄЦЬ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2932316035
Відхилено 128 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 11:00
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"
#42990391
Переможець 129 600,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:20

Документи

14 серпня 2020 14:29
Електронний підпис

Документи

17 серпня 2020 11:00
Електронний підпис

Документи

17 серпня 2020 15:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"
#42990391
129 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 15:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:25
Договір на шафи від 02.09.2020.pdf укладений
02 вересня 2020 10:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 129 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 600,00 UAH)