Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 0000000, 0000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000000 0000000000000 000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2020 16:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 16:20 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 14:51 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2020 15:30 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
03 серпня 2020 10:43 |
00000000 |
03 серпня 2020 10:36 |
0000000000 |
03 серпня 2020 10:36 |
000000000000000000000000 |
28 липня 2020 14:54 |
0000000000000000000000000000000000000 |
28 липня 2020 14:54 |
00000000000000 |
28 липня 2020 14:54 |
00000000000000 |
28 липня 2020 14:54 |
00000000000000 |
28 липня 2020 14:54 |
00000000000000 |
28 липня 2020 14:54 |
00000000000000 |
28 липня 2020 14:54 |
00000000000000 |
13 серпня 2020 15:30 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
03 серпня 2020 10:43 |
00000000
|
||
03 серпня 2020 10:36 |
0000000000
|
||
03 серпня 2020 10:36 |
000000000000000000000000
|
||
28 липня 2020 14:54 |
0000000000000000000000000000000000000
|
||
28 липня 2020 14:54 |
00000000000000
|
||
28 липня 2020 14:54 |
00000000000000
|
||
28 липня 2020 14:54 |
00000000000000
|
||
28 липня 2020 14:54 |
00000000000000
|
||
28 липня 2020 14:54 |
00000000000000
|
||
28 липня 2020 14:54 |
00000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-09-000016 ● 35aca710d5db449bbf96fcf8254d9b66
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2020 13:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.10.2020 №59
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.10.2020 №59
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-07-28-001495-b 28.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-12 13:26:22
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі сирних продуктів (ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-28-001495-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-28-001495-b не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
2. Яким чином учасник ТОВ «Віньковецький сирзавод» якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 27 серпня 2020 року №47), обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 1.2.2 Додатку 3 тендерної документації щодо надання документів, що підтверджують проведення робіт із санітарної обробки транспортного засобу у поточному місяці;
- пункту 1.2.4 Додатку 3 тендерної документації щодо надання акта, виданого за результатами проведення у поточному році планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин;
- пункту 1.12 Розділу ІІІ. тендерної документації щодо надання учасником листа-згоди із визначеним переліком формальних (несуттєвих) помилок?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-15 15:58:16
Пояснення
Розгялянувши питання, що виникли у ході моніторингу, повідомляємо:
1. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016 року, який визначає форму оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено що замовник має вказувати мову якою здійснюється підготовка тендерної документації безпосередньо в оголошені. Окрім того Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 680 від 13.04.2016 року затверджено примірну тендерну документацію, у якій в розділі «Загальні положення» у пункті 7 зазначається замовником інформація про мову якою здійснюється підготовка. В свою чергу в тендерній документації затвердженій Замовником на дану закупівлю, ця вимога виконана. Також просимо Вас, звернути увагу що електронний майданчик DZO, не надає можливості у ході публікації та формування оголошення у системі вносити інформацію про мову. Враховуючи той факт що Тендерна документація є невід’ємною частиною оголошення та публікується разом з оголошення у зв’язку із чим по даному питанню не вбачається порушення так як вимога законодавства виконана у повному обсязі.
2. 2.1 Учасником надано у складі тендерної пропозиції Програму санітарної обробки виробничих та побутових приміщень, технологічного обладнання, тари та інвентаря, транспортних засобів та інших об’єктів у якій зазначено у розділі 4. Також у складі пропозиції надано санітарні паспорти на транспортні засоби якими здійснюється поставка товару.
2.2. У складі Тендерної пропозиції надано Акт виданий за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Враховуючи економічно вигідно пропозцію, що є ключовим фактором проведення відкритих торгів даний акт взято до уваги.
2.3. У у п. 1.12.Розділу ІІІ. тендерної документації не вимагається лист-згод із визначеним переліком формальних (несуттєвих) помилок.
Просимо Вас, звернути увагу на те що відповідно до п.2 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі » одним із основних принципів є максимальна економія, яка у свою чергу була досягнута завдяки проведенню даної закупівлі та не призвело до перевитрати Державного бюджету.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок моніоренгу, повідомляємо, що виявлені порушення неможливо усунути у зв'язку із повним виконанням договірних зобов'язань у двохстороньому порядку. Також звертаємо Вашу увагу, що у ході данної закупівлі Замовником виконано основні принципи Закону України "Про Публічні Закупівлі", а саме це максимальне збереження державного бюджету. Також звертаємо Вашу увагу, що електроний майданчик не надає змоги вибору мови, та система автоматично вказує кінцеву дату подачі пропозицій.
2020-11-06 08:53:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону та пункту 14 Порядку №1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
05 січня 2021 11:23
|
00000000 | укладений |
10 вересня 2020 10:56
|
0000000000000 | укладений |
10 вересня 2020 10:39
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
18 вересня 2020 12:01
|
0,00 UAH | UA668201720343100002000004793 00000000000000000000000000 |
UA543157840000026005300731210 0000000000000000000000000000 |
Оплачений |