Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Покриття бітумне захисне гідроізоляційне
Bituminous protective waterproofing coating
Очікувана вартість
3 998 887,44 UAH
UA-2020-07-28-001266-b 7c4d33440bd24354bbb9ea958f04dc92
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикоріз Олександр Сергійович

+380444652195 BYKORIZ@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Бикоріз Олександр Сергійович
+380444652195
BYKORIZ@UZ.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Євген
+38(048) 727-27-36
nazvit@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch BAWERBS of JSC Ukrzaliznytsia
National ID: 41149437
Contact point: Nazarevych Vitaliy
+380444652195
BYKORIZ@UZ.GOV.UA
Additional contacts: Yevgeniy
+38(048) 727-27-36
nazvit@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 липня 2020 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 15:52
Очікувана вартість: 3 998 887,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 994,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH
Publication date: 28 липня 2020 14:07
Enquiries until: 18 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 24 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 3 998 887 UAH including VAT
Minimal lowering step: 19 994 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29930 кг.
Покриття бітумне захисне гідроізоляційне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Bituminous protective waterproofing coating
CPV: 44110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 45 банківських днів з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання протоколу випробувань
Дата подання: 18 серпня 2020 10:01
Дата відповіді: 21 серпня 2020 09:21
Доброго дня! Просимо уточнити - чи необхідно надавати протокол сертифікаційних випробувань на матеріал? Оскільки у Додатку З, пункт 6.1. Технічні характеристики зазначено -підтверджений протоколом випробувань термін ефективної експлуатації не менше 30 років. Чи є вимога щодо органу, який видає даний протокол? Дякуємо!
Відповідь: Так, довговічність матеріалу повинна бути підтверджена протоколом за результатами проведення відповідних випробувань. Орган, що виконує випробування повинен мати відповідні дозволи та повноваження на виконання подібних випробувань.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-001266-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ФІРМА МІЯЛ", Код ЄДРПОУ:38478992
Дата подання: 18 серпня 2020 13:57
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Доброго дня! Додатком 3 до тендерної документації визначена назва предмету закупівлі: Покриття бітумне захисне гідроізоляційне Weber.tec 905 (або еквівалент). Згідно Закону "Про публічні закупівлі", Замовник не може визначати дискримінаційні вимоги, які притаманні лише одному виробнику/постачальнику. Проте, детально вивчивши тендерну документацію, вважаємо, що Замовник порушив Закон та зазначив деякі дискрімінаційні критерії, які може виконати лише один виробник продукції - Saint-Gobain (Німеччина), який є власником ТМ "Weber.tec", а саме: - опір дифузії водяної пари (µ), близько 8000; - підтверджений протоколом випробувань термін ефективної експлуатації не менше 30 років; надання копії протоколу випробування продукції, виданого випробувальною лабораторією, яка має діючий атестат про акредитацію НААУ. Жодним нормативним документом на виготовлення бітумного покриття не визначено вказаних технічних характеристик та необхідність надання протоколів випробувань щодо терміну ефективної експлуатації не менше 30 років. Вимагаємо внести зміни до ТД та вилучити зазначені вимоги. У разі бездіяльності Замовника, наше підприємство звернеться до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2020 10:06
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що оскільки зоною використання матеріалу є покрівля з можливістю технологічного переміщення, що постійно перебуває під негативним атмосферним впливом (УФ-випромінювання, атмосферні опади, температурний вплив тощо) - до нього висуваються підвищенні технічні та експлуатаційні вимоги, що передбачають його довговічність. Довговічність покриття (матеріалу) в свою чергу є основною характеристикою стійкості покриття та збереження його початкових властивостей без критичних втрат. Відповідно до вимог замовника та потреб виробництва покриття повинно мати ефективний термін експлуатації – не менше 30 років, що підтверджено відповідним протоколом випробування. Також, оскільки матеріал працює в зоні постійного перепаду температур (покрівля), для нього важливий такий показник як опір дифузії водяної пари. Виходячи з умов експлуатації, оптимальним показником µ для таких матеріалів є значення від 7000 до 9000. Тому в тендерній документації вказано середнє значення показника – 8000.

Дані показники жодним чином не є дискримінаційними по відношенню до інших матеріалів, оскільки кожен з виробників може виконати подібні випробування для матеріалу, який він пропонує в якості еквіваленту та підтвердити його технічні характеристики та властивості.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 вересня 2020
UA-2020-07-28-001266-b7c4d33440bd24354bbb9ea958f04dc92
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "МАЛІАЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ГК САНТЕРМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 16:22
ТОВ "МАКСИМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 16:23
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СФЕРАІЗОЛ» Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 13:39
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:37
34. Дані про товар.pdf
28 серпня 2020 12:11
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:10
33. Паспорт якості.pdf
28 серпня 2020 09:32
Реєстр документів.pdf
28 серпня 2020 09:32
38. Копія СЕС.pdf
28 серпня 2020 09:32
34. Дані про товар.pdf
28 серпня 2020 09:32
24. Гарантія.rar
28 серпня 2020 09:32
22. Проект договору.pdf
28 серпня 2020 09:32
20. Наказ Аносов О.В..pdf
28 серпня 2020 09:32
19. Рішення МАЛІАЛ.pdf
28 серпня 2020 09:32
18.Опис до статуту.pdf
28 серпня 2020 09:32
17. Статут ТОВ МАЛІАЛ.PDF
28 серпня 2020 09:32
8. Витяг з ЄДР.pdf
28 серпня 2020 09:32
7. Відомості з ЄДРПОУ.pdf.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тендерною документацією встановлено, що для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають такому критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційному критерію учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: - довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням номеру, дати договору, назви підприємства, з яким договір було укладено та окремо копію цього договору зі специфікацією (-ями). В наданому Учасником у складі тендерної пропозиції аналогічному за предметом закупівлі Договорі відсутні видаткові накладні, які містять ціну та асортимент товару та які є невід’ємною частиною договору, відповідно до п.1.1 Договору. Відповідно ст.ст. 29,31 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:41
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:41
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:35
4. Дані про товар.pdf
28 серпня 2020 09:35
4.1 Додаток № 3.pdf
28 серпня 2020 09:35
2.2 ДСТУ 208-2001.pdf
28 серпня 2020 09:35
2.3 Копія висновку СЕС.pdf
28 серпня 2020 09:35
7. Копія Статуту.pdf
28 серпня 2020 09:35
19. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2020 09:35
3. Договір поставки.pdf
28 серпня 2020 09:34
12. Аналогічний договір.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тендерною документацією встановлено, що для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають такому критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційному критерію учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: - довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням номеру, дати договору, назви підприємства, з яким договір було укладено та окремо копію цього договору зі специфікацією (-ями). В наданому Учасником у складі тендерної пропозиції аналогічному за предметом закупівлі Договорі відсутні видаткові накладні, які містять ціну та асортимент товару та які є невід’ємною частиною договору, відповідно до п.1.1 Договору. Відповідно ст.ст. 29,31 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 16:54
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:52
public_doc.p7s
17 вересня 2020 11:11
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:08
55. Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2020 11:08
53. Довідка ДФС.pdf
17 вересня 2020 11:08
51. Довідка МВС.pdf
02 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:43
Податкова накладна № 2.pdf
02 вересня 2020 16:43
Видаткова накладна № 18.pdf
28 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:53
32. Довіреність Грицак.pdf
28 серпня 2020 11:53
31. Банківська ліцензія.pdf
28 серпня 2020 11:53
30. Гарант_1579_GR.pdf.p7s
28 серпня 2020 11:53
30. Гарант_1579_GR.pdf (1).p7s
28 серпня 2020 11:53
30. Гарант_1579_GR.pdf
28 серпня 2020 11:53
16. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2020 11:53
13. Захист довкілля.pdf
28 серпня 2020 11:53
12. Довідка про МТБ.pdf
28 серпня 2020 11:53
11. Довідка працівники.pdf
28 серпня 2020 11:53
6. Довідка про учасника.pdf
28 серпня 2020 11:53
5. Проект Договору.pdf
28 серпня 2020 11:53
3. Копія Статуту.pdf
28 серпня 2020 11:53
2. Копія свідоцтва ПДВ.pdf
28 серпня 2020 11:53
28. Додаток № 3-1266.pdf
28 серпня 2020 11:53
24. Висновок СЕС.pdf
28 серпня 2020 11:53
23. Копія ДСТУ.pdf

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 13:25
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:23
Технічні документи.pdf
28 серпня 2020 13:23
Проект договору.pdf
28 серпня 2020 13:23
Реєстр.pdf
28 серпня 2020 13:23
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЛІАЛ"

ТОВ "ГК САНТЕРМ"

ТОВ "МАКСИМА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СФЕРАІЗОЛ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАКСИМА" 3 998 648,00
UAH з ПДВ
3 998 648,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГК САНТЕРМ" 3 998 887,44
UAH з ПДВ
3 998 887,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 16:54
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:52
public_doc.p7s
17 вересня 2020 11:11
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:08
55. Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2020 11:08
53. Довідка ДФС.pdf
17 вересня 2020 11:08
51. Довідка МВС.pdf
02 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:43
Податкова накладна № 2.pdf
02 вересня 2020 16:43
Видаткова накладна № 18.pdf
28 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:53
32. Довіреність Грицак.pdf
28 серпня 2020 11:53
31. Банківська ліцензія.pdf
28 серпня 2020 11:53
30. Гарант_1579_GR.pdf.p7s
28 серпня 2020 11:53
30. Гарант_1579_GR.pdf (1).p7s
28 серпня 2020 11:53
30. Гарант_1579_GR.pdf
28 серпня 2020 11:53
16. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2020 11:53
13. Захист довкілля.pdf
28 серпня 2020 11:53
12. Довідка про МТБ.pdf
28 серпня 2020 11:53
11. Довідка працівники.pdf
28 серпня 2020 11:53
6. Довідка про учасника.pdf
28 серпня 2020 11:53
5. Проект Договору.pdf
28 серпня 2020 11:53
3. Копія Статуту.pdf
28 серпня 2020 11:53
2. Копія свідоцтва ПДВ.pdf
28 серпня 2020 11:53
28. Додаток № 3-1266.pdf
28 серпня 2020 11:53
24. Висновок СЕС.pdf
28 серпня 2020 11:53
23. Копія ДСТУ.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:34
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:08
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:41
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:41
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:35
4. Дані про товар.pdf
28 серпня 2020 09:35
4.1 Додаток № 3.pdf
28 серпня 2020 09:35
2.2 ДСТУ 208-2001.pdf
28 серпня 2020 09:35
2.3 Копія висновку СЕС.pdf
28 серпня 2020 09:35
7. Копія Статуту.pdf
28 серпня 2020 09:35
19. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2020 09:35
3. Договір поставки.pdf
28 серпня 2020 09:34
12. Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАКСИМА"

ТОВ "ГК САНТЕРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАКСИМА"
#31973253
Переможець 3 998 648,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАКСИМА"
#31973253
3 998 648,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 15:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:08
ДУ20328.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:08
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 19:46
20328.pdf укладений
29 вересня 2020 19:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦБМЕС-20328/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 797 456,28
UAH (в тому числі ПДВ 799 576,05 UAH)