Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерна техніка
Очікувана вартість
176 000,00 UAH
UA-2020-07-28-001099-b 1199f0a6baa74e9481f3d894bec074b7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лубенська Ірина Костянтинівна

+380681008818 informagentstvo.fin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інформаційне агентство
Код ЄДРПОУ: 26622615
Вебсайт: https://armyinform.com.ua/
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Московська, буд. 45/1, корпус 33
Контактна особа: Лубенська Ірина Костянтинівна
+380681008818
informagentstvo.fin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 13:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 13:24
Початок аукціону: 06 серпня 2020 11:15
Очікувана вартість: 176 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Комп'ютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Московська, буд. 45/1, корпус 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 13:20
ТХ комп_ютерна техніка.docx
28 липня 2020 13:20
Проект договору 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

програмне забезпечення у моноблоці
Дата подання: 29 липня 2020 15:01
Дата відповіді: 30 липня 2020 09:45
Доброго дня, шановний Замовнику! У технічних вимогах до Персональний комп'ютер-моноблок HP All-in-One вказано, що має бути Windows 10 Home ** Далі вказано ** У випадку відсутності ПЗ попередньо встановленого виробником обладнання ОС Windows – ПЗ Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian. Просимо звернути увагу, що вартість Windows 10 Home та Windows 10 Pro відрізняється на 1 000 гривень, відповідно просимо внести коррективи, яка ПЗ має бути встановлена. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
У випадку відсутності ПЗ попередньо встановленого виробником обладнання ОС Windows - Windows 10 Pro, як аналог Windows 10 Home.
Windows 10 Home (попередньо не встановлений) – також, можливий варіант.
перелік документів для подання Учасниками торгів
Дата подання: 29 липня 2020 15:04
Дата відповіді: 30 липня 2020 09:47
Добрий день, шановний Замовник! У розміщених Вами файлах відсутній перелік документів для подачі тендерної пропозиції Учасниками. Прохання уточнити у якому вигляді подавати цінові пропозиції, а також чи мають бути якісь інші супровідні документи. Дякую!
Відповідь: Доброго дня.
Цінові пропозиції просимо подавати в довільному вигляді, завірені відповідальною особою Учасника з розкриттям повного найменування товару, кількості та вартості (в т.ч. зазначити суму ПДВ).
Інші супровідні документи не є обов’язковими, крім тих, які зазначені в «Технічному описі предмету закупівлі» (тендерна документація).
подяка щодо вимоги про надання автризаційного листа виробника та сертифіката партнера Microsoft
Дата подання: 29 липня 2020 15:15
Дата відповіді: 30 липня 2020 09:48
Доброго дня, шановний Замовник! Дякуємо, що обов'язковим критерієм є надання Сертифікату партнера Microsoft, а також за те, що не задовільнили скаргу, щодо цього. Цим Ви насправді покращуєте умови щодо чесної конкуренції та профілактики поширенню нелегально завезеного програмного забезпечення.
Відповідь: Доброго дня.
Цим ми хочемо дотриматись всіх принципів проведення закупівлі.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 29 липня 2020 21:54
Дата відповіді: 30 липня 2020 09:48
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня.
Допускаємо можливість закупівлі аналогів або еквівалентів предмету закупівлі.
В «Технічному описі предмету закупівлі» (тендерна документація) зазначені мінімальні вимоги до обладнання. У випадку, якщо технічні характеристики аналогу/еквіваленту будуть кращі ми готові його розглянути для закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-28-001099-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 29 липня 2020 11:12
Щодо надання автризаційного листа виробника та сертифіката партнера Microsoft
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника та сертифіката партнера Microsoft є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа та сертифіката партнера Microsoft обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа або сертифіката партнера Microsoft в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист та сертифікат партнера Microsoft – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію або сертифікат партнера Microsoft для провадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2020 12:28
Нами в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.

Документи

29 липня 2020 12:28
Відповідь учаснику

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 168 167,04
UAH з ПДВ
168 167,04
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 174 792,00
UAH з ПДВ
173 892,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 174 999,00
UAH з ПДВ
174 114,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 17:05
Статут 2015 нов.pdf
04 серпня 2020 17:05
Свідоцтво ПДВ.JPG
04 серпня 2020 17:05
Витяг Комел 20.11.2019.pdf
04 серпня 2020 17:05
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
04 серпня 2020 17:05
Лист-гарантія.pdf
04 серпня 2020 17:05
Довідка опис товару.pdf
04 серпня 2020 17:05
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 18:39
Електронний підпис
03 серпня 2020 18:38
РЕЄСТР.pdf
03 серпня 2020 18:38
Авторизація HP.jpg
03 серпня 2020 18:38
Авторизаційний_ DELL.pdf
03 серпня 2020 18:38
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 168 167,04
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 12:14

Документи

10 серпня 2020 12:14
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
168 167,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 12:14
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
21 серпня 2020 09:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 168 167,04
UAH (в тому числі ПДВ 28 027,84 UAH)