Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту, відповідно ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральній, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка, Овідіопольський район, Одеська область,» (Код ДК 021:2015 - 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
157 188,00 UAH
UA-2020-07-28-000880-b e7ad5b4561224a1c952473c1c29f5532
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Човгун Ілона Валеріївна

+380487930409 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 05582159
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., смт. Таїрове, Одеська обл., селище міського типу Таїрове, ВУЛ.40 РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 25
Контактна особа: Човгун Ілона Валеріївна
+380487930409
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 14:00
Очікувана вартість: 157 188,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 571,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту, відповідно ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральній, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка, Овідіопольський район, Одеська область,» (Код ДК 021:2015 - 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту, відповідно ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральній, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка, Овідіопольський район, Одеська область,» (Код ДК 021:2015 - 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами акту виконаних робіт шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок виконавця. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 14:29
Додаток_3.pdf
28 липня 2020 12:10
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_спрощеної закупівлі1.pdf
28 липня 2020 12:10
Додаток_5.pdf
28 липня 2020 12:10
Додаток_4.pdf
28 липня 2020 12:10
Додаток 2.1..pdf
28 липня 2020 12:10
Додаток_2 (1).pdf
28 липня 2020 12:10
Додаток_1 (1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Садуллаєв Е.З. 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 09:51
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:43
ScanImage044.jpg
05 серпня 2020 09:43
Изображение 001.jpg
05 серпня 2020 09:43
ScanImage043.jpg
05 серпня 2020 09:43
ScanImage047.jpg
05 серпня 2020 09:43
ScanImage046.jpg
05 серпня 2020 09:43
ScanImage042.jpg
05 серпня 2020 09:43
ScanImage045.jpg
05 серпня 2020 09:43
ScanImage041.jpg
05 серпня 2020 09:43
ScanImage040.jpg
05 серпня 2020 09:43
img20200805_09291807.pdf
05 серпня 2020 09:43
img20200805_09300898.pdf
05 серпня 2020 09:43
img20200805_09355317.pdf
05 серпня 2020 09:43
img20200805_09341940.pdf
05 серпня 2020 09:43
img20200805_09304335.pdf
05 серпня 2020 09:43
img20200805_09381087.pdf
05 серпня 2020 09:43
img20200805_09322071.pdf
05 серпня 2020 09:43
img20200805_09311881.pdf
05 серпня 2020 09:43
img20200805_09351490.pdf
05 серпня 2020 09:43
img20200805_09325439.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Садуллаєв Е.З.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Садуллаєв Е.З.
#2869406750
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 15:46

Документи

10 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:45
Протокол №3_20200810.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Садуллаєв Е.З.
#2869406750
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:45
Протокол №3_20200810.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 16:23
003 (1).jpg зміни до договору
06 липня 2021 16:23
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 11:14
Договор(4).pdf укладений
14 серпня 2020 14:30
Договор.pdf укладений
14 серпня 2020 14:29
Договор(3).pdf укладений
14 серпня 2020 14:29
Договор(2).pdf укладений
14 серпня 2020 14:29
Договор(5).pdf укладений
14 серпня 2020 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни та викласти пункт 4,2 Договору в наступній редакції: «Ціна цього договору є невід'ємною частиною Договору і становить у 2021 році згідно кошторисних призначень 63000,00 грн (шістдесят три тисячі гривень).» 2. У зв’язку із зміною найменування юридичної назви Замовника Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти повну назву Замовника в наступній редакції – «Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області». 3. Інші умови Договору залишаються незмінними, Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 01-1408/20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML