Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексні послуги з перевірки та прочищення вентиляційних каналів та витяжок на об`єктах Запорізького державного медичного університету (ДК 021:2015 – 71315410-6 - Перевірка вентиляційних систем)
Очікувана вартість
23 500,00 UAH
UA-2020-07-28-000231-b 1dc41cbfa93f43d68e0dce2d4fcd9706
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Андрій Анатолійович

0612335020 KOZAK@ZSMU.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Козак Андрій Анатолійович
0612335020
KOZAK@ZSMU.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2020 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 23 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: за кодом ДК 021:2015 – 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузі інженерії та будівництва 5.1. Конкретна назва предмету закупівлі: Комплексні послуги з перевірки та прочищення вентиляційних каналів та витяжок на об`єктах Запорізького державного медичного університету (ДК 021:2015 – 71315410-6 - Перевірка вентиляційних систем) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Консультаційні послуги у галузі інженерії та будівництва за кодом CPV ДК 021:2015 – 71310000-4 (Комплексні послуги з перевірки та прочищення вентиляційних каналів та витяжок на об`єктах Запорізького державного медичного університету) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно до Додатку №2 до Оголошення 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.. Маяковського, 24, 24А, 26, вул. Сталеварів, 31А, 36, 38, 40, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 23 500,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2020 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 03.08.2020 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.08.2020 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Комплексні послуги з перевірки та прочищення вентиляційних каналів та витяжок на об`єктах Запорізького державного медичного університету (ДК 021:2015 – 71315410-6 - Перевірка вентиляційних систем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, 24, 24А, 26, вул. Сталеварів, 31А, 36, 38, 40, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 12:42
оголошення зі змінами.docx
31 липня 2020 12:42
Додаток 3 зміни.docx
31 липня 2020 12:42
зміни.docx
28 липня 2020 09:35
Додаток 2.docx
28 липня 2020 09:35
Додаток 1.docx
31 липня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 12:42
оголошення зі змінами.docx
28 липня 2020 09:35
оголошення.docx
31 липня 2020 12:42
Додаток 3 зміни.docx
28 липня 2020 09:35
Додаток 3.docx
31 липня 2020 12:42
зміни.docx
28 липня 2020 09:35
Додаток 2.docx
28 липня 2020 09:35
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРСІЧГАЗ" 19 318,79
UAH з ПДВ
19 318,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 15:45
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:38
Виписка ЄДР.pdf
11 серпня 2020 15:38
5 Згода з договором.pdf
11 серпня 2020 15:38
2a Статут.pdf
11 серпня 2020 15:38
2d2 Декларація.pdf
11 серпня 2020 15:37
2d Дозвіл.pdf
11 серпня 2020 15:37
2c1 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 серпня 2020 15:37
2d1 Ліцензія з додатком.pdf
11 серпня 2020 15:37
1 Цінова Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРСІЧГАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРСІЧГАЗ"
#42044789
Переможець 19 318,79
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 14:41

Документи

17 серпня 2020 14:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРСІЧГАЗ"
#42044789
19 318,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 14:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 10:00
дог.№223П-20.pdf укладений
31 серпня 2020 09:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 318,79
UAH (в тому числі ПДВ 3 219,80 UAH)