Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекти шкільних меблів
Комплекти шкільних меблів
Комплекти шкільних меблів
Очікувана вартість
7 209 400,00 UAH
UA-2020-07-28-000175-b ● d14830359f7b451d97b0c8b0d2523e62
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143235 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська область обл., місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7 |
Контактна особа: |
Горенкова Інесса Геннадіївна +380412480246 osvita_zt_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Educational Department of Zhytomyr City Council |
National ID: | 02143235 |
Contact point: |
Hayrutdinov Marat Erikovich +380412480246 osvita_zt_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 09:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2020 15:22 |
Очікувана вартість: | 7 209 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 047,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 28 липня 2020 09:21 |
Enquiries until: | 18 серпня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 серпня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 7 209 400 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 36 047 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2486 комплекти
Комплекти шкільних меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. В.Бердичівська, 7
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Комплекти шкільних меблів
CPV: 39160000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично отриманий товар згідно з накладними | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2020 13:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2020 13:46 |
Перелік змін.docx | |
20 серпня 2020 13:46 |
Додаток 3 нова редакція.docx | |
20 серпня 2020 13:46 |
Додаток 1 нова редакція.docx | |
17 серпня 2020 13:28 |
Перелік змін.docx | |
17 серпня 2020 13:28 |
додаток 4 нова редакція.docx | |
17 серпня 2020 13:28 |
ТД парти нова редакція.docx | |
28 липня 2020 09:21 |
додаток 6.docx | |
28 липня 2020 09:21 |
додаток 5.docx | |
28 липня 2020 09:21 |
додаток 2.docx |
20 серпня 2020 13:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 серпня 2020 13:46 |
Перелік змін.docx
|
||||||
20 серпня 2020 13:46 |
Додаток 3 нова редакція.docx
|
||||||
20 серпня 2020 13:46 |
Додаток 1 нова редакція.docx
|
||||||
17 серпня 2020 13:28 |
Перелік змін.docx
|
||||||
17 серпня 2020 13:28 |
додаток 4 нова редакція.docx
|
||||||
17 серпня 2020 13:28 |
ТД парти нова редакція.docx
|
||||||
28 липня 2020 09:21 |
додаток 6.docx
|
||||||
28 липня 2020 09:21 |
додаток 5.docx
|
||||||
28 липня 2020 09:21 |
додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічних вимог
Дата подання: 05 серпня 2020 18:25
Дата відповіді: 07 серпня 2020 15:11
Шановний замовнику! Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги, а також факт, що закупівля вже двічі не відбулася, просимо Вас надати пояснення чим зумовлені наступні вимоги та внести відповідні зміни:
1. "Металевий каркас повинен бути виготовлений з металевої труби діаметром не менше ніж 27 мм та товщиною стінки не менше 1,5" - адже ми виготовляємо парту з труби 22 з товщиною стінки 1.5 мм та 27 мм з товщиною стінки 1,2 мм і таке поєднання металоконструкції не поступається довговічністю та надійністю, наші парти мають всі документи необхідні для підтвердження якості, крім того, така труба полегшує виріб. Однак у зв'язку з встановленою Вами вимогою Ви дискримінуєте наше підприємство не даючи можливість прийняти участь у закупівлі.Просимо Вас внести зміни та розширити коло учасників.
2. "Шухляда під стільницею повинна бути рухомою і легко вийматись або нерухомою, мати розмір від 420*300*90 мм до 530*450*55 мм і повинна мати захист від прищімлення пальців. Виготовлена з цільнолитого пластику" - просимо вас пояснити чому шухляда має бути виконана обов'язково із цільнолитого пластику. Наше підприємство має парту аналогічної конструкції та з аналогічними функціями, із шухлядою, в якій боковини виконані із ДСП (як і стільниця), дно із фанери, а внутрішнє сегментування із натуральної деревини. Чим пластик кращий ніж фанера та деревина? Особливо враховуючи, що пластик є небезпечним горючим матеріалом, а також матеріалом, який утворює та утримує статичні електричні заряди. Крім того, пластикова шухляда не виготовлюється у нас у країні, а є імпортною позицією, що негативно впливає на економіку країни.Просимо Вас внести зміни в цій частині, надавши можливість пропонувати парту з шухлядою виконаною не тільки із цільнолитого пластику.
3. "Вага меблів повинна бути: для стільця не більше 4 кг., та 10 кг- для стола або парти, що. відповідає вимогам наказу Міністерства освіти і науки України № 283 від 23.03.2018 року “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи”." - по перше це не Наказ МОН, а Методична рекомендація затверджена Наказом (та не зареєстрована). Цей документ має рекомендаційний а не обов'язковий характер. По друге, парта з бажаною Вами конфігурацією буде важити більше, у будь-якому випадку, за рахунок ваги металевих каркасів з не менше, як 27 труби та стінкою 1.5 (стійки та лижі на підлогу) + вага ДСП або МДФ (стільниця та екран, який має фіксувати ноги парти, щоб вони не роз'їхались під час експлуатації)+ фурнітура (кріплення елементів стільниці, кріплення та механізм підйому стільниці, механізм зміни ростової групи, фурнітура для канцелярського приладдя та інші) + шухляда. Тому просимо Вас або змінити модель парти на більш легку конструкцію або реально оцінити її вагу з урахуванням якості та надійності виробу, який ви хочете поставити дітям.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо технічного завдання повідомляємо наступне.
При розробці технічного завдання на закупівлю комплектів шкільних меблів Замовником враховувались напрацювання робочої групи та звіту Рахункової палати «Про результати аудиту ефективності використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за 2019 рік (сторінки 28-29) .
Крім того, на Ваші питання чому шухляда має бути виконана обов’язково із цільнолитого пластику та чим пластик кращий ніж фанера та деревина повідомляємо наступне.
Шухляда має бути виготовлена із цільнолитого пластику а не із фанери та деревини виходячи із наступного:
1. У 2018 році ми закупили парти шухляди яких були зроблені із фанери та деревини і в перші місяці експлуатації дно шухляди почало вивалюватись. На даний момент парти потребують постійного ремонту.
2. У зв’язку з пандемією поверхні парт та шухляди потребують постійної обробки дезінфікуючими засобами. При обробці поверхні із пластика досягається більший ефект в бородьбі з короновірусом ніж при обробці поверхні із фанери або деревини.
Виходячи із вищевикладеного прийнято рішення не вносити зміни в технічне завдання.
При розробці технічного завдання на закупівлю комплектів шкільних меблів Замовником враховувались напрацювання робочої групи та звіту Рахункової палати «Про результати аудиту ефективності використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за 2019 рік (сторінки 28-29) .
Крім того, на Ваші питання чому шухляда має бути виконана обов’язково із цільнолитого пластику та чим пластик кращий ніж фанера та деревина повідомляємо наступне.
Шухляда має бути виготовлена із цільнолитого пластику а не із фанери та деревини виходячи із наступного:
1. У 2018 році ми закупили парти шухляди яких були зроблені із фанери та деревини і в перші місяці експлуатації дно шухляди почало вивалюватись. На даний момент парти потребують постійного ремонту.
2. У зв’язку з пандемією поверхні парт та шухляди потребують постійної обробки дезінфікуючими засобами. При обробці поверхні із пластика досягається більший ефект в бородьбі з короновірусом ніж при обробці поверхні із фанери або деревини.
Виходячи із вищевикладеного прийнято рішення не вносити зміни в технічне завдання.
щодо технічних вимог
Дата подання: 10 серпня 2020 17:18
Дата відповіді: 12 серпня 2020 15:40
Шановний замовник, виходячи з машої відповіді "1.У 2018 році ми закупили парти шухляди яких були зроблені із фанери та деревини і в перші місяці експлуатації дно шухляди почало вивалюватись. На даний момент парти потребують постійного ремонту. 2. У зв’язку з пандемією поверхні парт та шухляди потребують постійної обробки дезінфікуючими засобами. При обробці поверхні із пластика досягається більший ефект в бородьбі з короновірусом ніж при обробці поверхні із фанери або деревини." Виходячи із вищевикладеного прийнято рішення не вносити зміни в технічне завдання."- можна дійти висновку, що ви закупили неякісний товар у сумнівного виробника. Ми пропонуємо товар аналогічний до предмета закупівлі вже 3 роки, і жодної рекламації не отримали. А от як буде поводити себе пластик при постійній обробці дизинфікуючими засобами - невідомо. Крім того, якщо пошкодити цільнолитий пластик, то парта взагалі не підлягатиме ремонту. Який сенс тоді надавати можливість робити стільницю з двосторонньо-ламінованих плит МДФ чи фанери чи ДСП класу емісії Е1, якщо на вашу думку вони є непридатними для обробки дезинфікуючими засобами? Ви самі собі протирічите. Чому взагалі, Ви в умовах пандемії,виходячи з Вашої ж логіки, закуповуєте м'які подушки які будуть потребувати постійного прання на високих температурах за цією логікою, адже інакше вони не підлягають дезинфекції? Ваша відписка є надуманим приводом зменшити конкуренцію! Внесіть, будь-ласка, зміни у тенедрну документацію, а не закуповуйте китайський пластик дітям!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше питання щодо технічних вимог повідомляємо, що тендерний комітет з даного питання вносити зміни у тендерну документацію не буде.
щодо технічних вимог
Дата подання: 12 серпня 2020 15:54
Дата відповіді: 17 серпня 2020 09:11
Враховуючи Вашу відповідь на запитання "На Ваше питання щодо технічних вимог повідомляємо, що тендерний комітет з даного питання вносити зміни у тендерну документацію не буде." та те, що закупівля оголошена втретє, просимо Вас надати ґрунтовну відповідь ЧОМУ тендерний комітет відмовляється збільшити коло потенційних учасників, які б могли запропонувати товар не гіршої якості?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо технічних вимог повідомляємо наступне.
Тендерний комітет не має на меті звузити коло потенційних учасників тендерних торгів на закупівлю шкільних меблів, а керується вимогами чинного законодавства.
З метою ефективного використання коштів та придбання якісного товару тендерним комітетом разом з робочою групою, до складу якого входять безпосередньо вчителі початкових класів, розробили технічне завдання.
При розробці технічного завдання враховано методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України № 283 від 23.03.2018, де рекомендовано використовувати обладнання загального призначення (шкільні меблі), що виготовлено відповідно до чинних в Україні стандартів.
Також було враховано вимоги ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТу 11015-93, ДСанПіН 5.5.2.003-01 в частині регулювання кута нахилу стільниці парт, наявності підставок для приладдя, розміру площі робочої поверхні стільниці, ваги, форми, розмірів, місткості, стійкості, вандалостійкості конструкцій столів та стільців. Необхідність створення безпечних умови для здоров'я дітей, сприяння підвищенню їх працездатності, поліпшення психофізіологічного розвитку та зміцнення здоров'я і здобуття ними освіти в нових умовах.
Тендерний комітет та робоча група при розробці технічного завдання взяли до уваги Звіт Рахункової палати про результати аудиту ефективності використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» затверджений рішенням Рахункової палати від 26.11.2019 № 33-1, де зазначено що :
«У м. Києві управлінням освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації (в. о. начальника Тоскучова Н. А.) в жовтні 201 8-року придбано у ТОФ "Фортекс" для 38 шкіл Дарницького району столи учнівські одномісні на загальну суму 4851,0 тис. гри, при вибірковому обстеженні яких в червні 2019 року встановлено нестійкість конструкції столів, відсутність маркування ростової групи, регулювання кута нахилу стільниці.
У Львівській області відділом освіти Городоцької РДА (начальник Яскевич І. А.) придбано в серпні—вересні 2018 року та червні 2019 року у ФОП Панасюк С. Г. та ФОП Топольницька О. В. для 39 шкіл району учнівські столи та стільці на загальну суму 2173,7 тис. гри, при вибірковому обстеженні яких в липні 2019 року встановлено, що вага учнівських столів, придбаних у 2018 році, становить 11,8 кг, у 2019 році - 12,1 кг (або на 1,8 та 2,1 кг більше норми, рекомендованої МОН). Середня вага учнівського стільця становить 4,9 та 4,5 кг відповідно, або на 0,9 та 0,5 кг більше за норму. Виявлено відсутність регулювання кута нахилу стільниці (зафіксована на рівні 7 градусів), кольорового та цифрового маркування ростової групи.
У Київській області відділом освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації (начальник Івашко М. М.) в липні 2018 року придбано в ТОВ "Розком" для 38 шкіл району двомісні парти зі стільцями на суму 2038,4 тис.грн, при вибірковому обстеженні яких в липні 2019 року встановлено відсутність маркування ростової групи, підставок для технічних засобів навчання, можливості регулювання кута нахилу стільниці, а також перевищення рекомендованої ваги (більше 10 кг).
В Одеській області управлінням освіти, культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації (в. о. начальника Ткаченко О. В.) в серпні 2018 року придбано у ТОВ "Перша меблева фабрика" і ФОП Біліченко Л. І. одномісні учнівські столи та стільці на суму 1108,5 тис. гри, при вибірковому обстеженні яких в серпні 2019 року встановлено відсутність антивандального покриття, а також перевищення ваги столів (11,2 кг) на 1,2 кг за рекомендовану. Стільці з регульованою висотою є завеликими за висотою та глибиною посадки для учнів перших класів, в результаті чого частина стільців використовується у 4-х класах навчального закладу та їдальні.
У Донецькій області відділом освіти Слов’янської міської ради (начальник Рубльовський І. М.) в грудні 2018 року відповідно до чотирьох договорів придбано для 20 шкіл міста учнівські одномісні столи на суму 828,4 тис. грн, обстеженням яких у вересні 2019 року встановлено, що площа робочої поверхні столів становить 0,21 м2 і є меншою від визначених стандартів (0,27 м ).
У Хмельницькій області управлінням освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради (начальник Колісник В. В.) в серпні 2018 року та травні 2019 року придбано у ПП "КЕДР-ВВ" та ТОВ "Торговий дім "Аншар" столи і стільці учнівські на загальну суму 513,5 тис. грн, при вибірковому обстеженні яких в червні 2019 року встановлено, що вага поставлених ТОВ "Торговий дім "Аншар" столів становить 11,3 кг, а ПП "КЕДР-ВВ" - 13,0 кг, або більше за рекомендовану вагу на 1,3 і 2 кг, а також відсутність на стільницях антивандального покриття.
Таким чином, в діях посадових осіб 21 об’єкта контролю, якими допущено придбання на загальну суму 45336,4 тис. грн шкільних меблів (парт та стільців), які не відповідають вимогам ДСТУ ТОСТ 22046:2004, ГОСТу 11015-93, ДСанПіН 5.5.2.008-01, та, відповідно, завдано істотної шкоди (збитків) на цю суму, вбачаються ознаки кримінальних правопорушень, передбачених статтею 367 "Службова недбалість" ККУ».
«Найбільш поширеним та суттєвим порушенням при використанні коштів (виявлено у 21 з 29 об'єктів контролю) є придбання шкільних меблів (парт та стільців), що не відповідають вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 "Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги", ГОСТу 11015-93 "Столи учнівські. Типи і функціональні розміри.", ДСанПіН 5.5.2.008-01. Здебільшого йдеться про відсутність регулювання кута нахилу стільниці парт, маркування ростової групи, підставок для приладдя, невідповідність розміру площі робочої поверхні стільниці, ваги, форми, розмірів, місткості, стійкості, вандалостійкості конструкцій столів та стільців встановленим вимогам, що є важливим для збереження здоров'я дитини.
Невідповідність таких парт гігієнічним нормам призводить до швидкої стомлюваності учня, прийняття ним неправильних поз, що спричиняє порушення нормального зору, затруднення дихання, а також викривлення хребта.
Основними виробниками таких меблів є підприємства України, що свідчить не тільки про недбалість розпорядників коштів, але й про недобросовісність вітчизняних виробників».
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет має на меті закупити якісні шкільні меблі, які будуть безпечні для здоров’я дітей та сприяння підвищенню їх працездатності, поліпшення психофізіологічного розвитку та зміцнення здоров'я і здобуття ними освіти в нових умовах
Пропонуємо Вам привести продукцію (шкільні меблі), що виробляє підприємство, у відповідність технічному завданню Замовника та прийняти участь у торгах.
Тендерний комітет не має на меті звузити коло потенційних учасників тендерних торгів на закупівлю шкільних меблів, а керується вимогами чинного законодавства.
З метою ефективного використання коштів та придбання якісного товару тендерним комітетом разом з робочою групою, до складу якого входять безпосередньо вчителі початкових класів, розробили технічне завдання.
При розробці технічного завдання враховано методичні рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України № 283 від 23.03.2018, де рекомендовано використовувати обладнання загального призначення (шкільні меблі), що виготовлено відповідно до чинних в Україні стандартів.
Також було враховано вимоги ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТу 11015-93, ДСанПіН 5.5.2.003-01 в частині регулювання кута нахилу стільниці парт, наявності підставок для приладдя, розміру площі робочої поверхні стільниці, ваги, форми, розмірів, місткості, стійкості, вандалостійкості конструкцій столів та стільців. Необхідність створення безпечних умови для здоров'я дітей, сприяння підвищенню їх працездатності, поліпшення психофізіологічного розвитку та зміцнення здоров'я і здобуття ними освіти в нових умовах.
Тендерний комітет та робоча група при розробці технічного завдання взяли до уваги Звіт Рахункової палати про результати аудиту ефективності використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» затверджений рішенням Рахункової палати від 26.11.2019 № 33-1, де зазначено що :
«У м. Києві управлінням освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації (в. о. начальника Тоскучова Н. А.) в жовтні 201 8-року придбано у ТОФ "Фортекс" для 38 шкіл Дарницького району столи учнівські одномісні на загальну суму 4851,0 тис. гри, при вибірковому обстеженні яких в червні 2019 року встановлено нестійкість конструкції столів, відсутність маркування ростової групи, регулювання кута нахилу стільниці.
У Львівській області відділом освіти Городоцької РДА (начальник Яскевич І. А.) придбано в серпні—вересні 2018 року та червні 2019 року у ФОП Панасюк С. Г. та ФОП Топольницька О. В. для 39 шкіл району учнівські столи та стільці на загальну суму 2173,7 тис. гри, при вибірковому обстеженні яких в липні 2019 року встановлено, що вага учнівських столів, придбаних у 2018 році, становить 11,8 кг, у 2019 році - 12,1 кг (або на 1,8 та 2,1 кг більше норми, рекомендованої МОН). Середня вага учнівського стільця становить 4,9 та 4,5 кг відповідно, або на 0,9 та 0,5 кг більше за норму. Виявлено відсутність регулювання кута нахилу стільниці (зафіксована на рівні 7 градусів), кольорового та цифрового маркування ростової групи.
У Київській області відділом освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації (начальник Івашко М. М.) в липні 2018 року придбано в ТОВ "Розком" для 38 шкіл району двомісні парти зі стільцями на суму 2038,4 тис.грн, при вибірковому обстеженні яких в липні 2019 року встановлено відсутність маркування ростової групи, підставок для технічних засобів навчання, можливості регулювання кута нахилу стільниці, а також перевищення рекомендованої ваги (більше 10 кг).
В Одеській області управлінням освіти, культури та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації (в. о. начальника Ткаченко О. В.) в серпні 2018 року придбано у ТОВ "Перша меблева фабрика" і ФОП Біліченко Л. І. одномісні учнівські столи та стільці на суму 1108,5 тис. гри, при вибірковому обстеженні яких в серпні 2019 року встановлено відсутність антивандального покриття, а також перевищення ваги столів (11,2 кг) на 1,2 кг за рекомендовану. Стільці з регульованою висотою є завеликими за висотою та глибиною посадки для учнів перших класів, в результаті чого частина стільців використовується у 4-х класах навчального закладу та їдальні.
У Донецькій області відділом освіти Слов’янської міської ради (начальник Рубльовський І. М.) в грудні 2018 року відповідно до чотирьох договорів придбано для 20 шкіл міста учнівські одномісні столи на суму 828,4 тис. грн, обстеженням яких у вересні 2019 року встановлено, що площа робочої поверхні столів становить 0,21 м2 і є меншою від визначених стандартів (0,27 м ).
У Хмельницькій області управлінням освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради (начальник Колісник В. В.) в серпні 2018 року та травні 2019 року придбано у ПП "КЕДР-ВВ" та ТОВ "Торговий дім "Аншар" столи і стільці учнівські на загальну суму 513,5 тис. грн, при вибірковому обстеженні яких в червні 2019 року встановлено, що вага поставлених ТОВ "Торговий дім "Аншар" столів становить 11,3 кг, а ПП "КЕДР-ВВ" - 13,0 кг, або більше за рекомендовану вагу на 1,3 і 2 кг, а також відсутність на стільницях антивандального покриття.
Таким чином, в діях посадових осіб 21 об’єкта контролю, якими допущено придбання на загальну суму 45336,4 тис. грн шкільних меблів (парт та стільців), які не відповідають вимогам ДСТУ ТОСТ 22046:2004, ГОСТу 11015-93, ДСанПіН 5.5.2.008-01, та, відповідно, завдано істотної шкоди (збитків) на цю суму, вбачаються ознаки кримінальних правопорушень, передбачених статтею 367 "Службова недбалість" ККУ».
«Найбільш поширеним та суттєвим порушенням при використанні коштів (виявлено у 21 з 29 об'єктів контролю) є придбання шкільних меблів (парт та стільців), що не відповідають вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 "Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні вимоги", ГОСТу 11015-93 "Столи учнівські. Типи і функціональні розміри.", ДСанПіН 5.5.2.008-01. Здебільшого йдеться про відсутність регулювання кута нахилу стільниці парт, маркування ростової групи, підставок для приладдя, невідповідність розміру площі робочої поверхні стільниці, ваги, форми, розмірів, місткості, стійкості, вандалостійкості конструкцій столів та стільців встановленим вимогам, що є важливим для збереження здоров'я дитини.
Невідповідність таких парт гігієнічним нормам призводить до швидкої стомлюваності учня, прийняття ним неправильних поз, що спричиняє порушення нормального зору, затруднення дихання, а також викривлення хребта.
Основними виробниками таких меблів є підприємства України, що свідчить не тільки про недбалість розпорядників коштів, але й про недобросовісність вітчизняних виробників».
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет має на меті закупити якісні шкільні меблі, які будуть безпечні для здоров’я дітей та сприяння підвищенню їх працездатності, поліпшення психофізіологічного розвитку та зміцнення здоров'я і здобуття ними освіти в нових умовах
Пропонуємо Вам привести продукцію (шкільні меблі), що виробляє підприємство, у відповідність технічному завданню Замовника та прийняти участь у торгах.
Загальне
Дата подання: 14 серпня 2020 19:58
Дата відповіді: 18 серпня 2020 11:00
Чому Шанований замовник прописує тендерну документацію під окремого та єдиного постачальника таких шкільних меблів ТОВ ВЕМА КІДС, ТОВ УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ- ЦО ОДНА Й ТА САМА КОНТОРА.
Ви закупили шкільні меблі в 2018 році у цього ж самого постачальника. І знову прописуєте тендерну документацію під нього і вже з пластиковими шухлядами.
Це якось взагалі дивно чому Замоник купує (прописує) шкільні комплекти парт в одного й тогож постачальника, незважаючи на те, що він як недобросовісний учасник поставив 3 роки назад неякісну продукцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запинання, що оприлюднено в електронній системі закупівель від 14 серпня 2020 о 19:58 за предметом закупівлі, код національного класифікатора України «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі» - Комплекти шкільних меблів, повідомляю наступне.
Пропонуємо Вам ознайомитись з обговоренням в рамках даної закупівлі. З запитаннями учасників та відповідями (роз’ясненнями) замовника де обґрунтовано позицію замовника щодо вимог технічного завдання.
Звертаємо Вашу увагу, що в рамках даної закупівлі при формуванні технічних вимог Замовником не порушено норм Закону 922.
Наголошуємо, що пункт 33 частини 1 статті 1 Закону 922 визначає, що технічна специфікація до предмета закупівлі - це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Відповідно до пункту 1 статті 23 Закону 922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Встановлення вимоги в тендерній документації, щодо металевого каркасу який повинен бути виготовлений з металевої труби діаметром не менше ніж 27 мм та товщиною стінки не менше 1,5 мм – не може вважатись дискримінацією учасників, адже замовник не описує конкретний виріб із точним значенням труби металевого каркасу, а дає варіанти для учасників встановивши вимогу НЕ МЕНШЕ 27 мм.
Ця позиція є аргументованою. Закупки попередніх років показують, що каркаси шкільних меблів виготовлені з металевих труб меншого діаметру надають легкості виробу але за рахунок стійкості та збільшення ймовірність деформації кута нахилу парти під час довгострокової експлуатації.
Вимога технічного завдання до матеріалу з якого повинна бути виконана шухляда (з цільнолитого пластику) є обґрунтованою в попередніх відповідях в рамках обговорення даної закупівлі та не вважається замовником дикримінаційною, як така, що може бути виконана широким колом потенційних учасників. Підтвердженням цього є закупівля UA-2020-04-27-000574-a де з 5 пропозицій учасників 3 пропозиції повністю відповідали вимогам технічного завдання.
Підсумовуючи вище викладене - замовник під час складання тендерної документації скористався своїм правом та відповідно до п.33 частини 1 статті 1 Закону 922 зазначив в технічній специфікації до предмета закупівлі умови, що визначають характеристики товару та особливості проектування товару.
Ваш коментарій щодо того, що замовник прописує тендерну документацію під окремого та єдиного постачальника відображає Вашу суб’єктивну думку та не відповідає дійсності.
Доводимо до Вашого відома, що вказані Вами постачальника шкільних меблів ТОВ ВЕМА КІДС та ТОВ УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ не приймали участь у закупівлі UA-2020-04-27-000574-a (Закупівля не відбулась 28.07.20). Станом на 18.08.2020 року ми не можемо коментувати відповідність продукції даних постачальників умовам тендерної документації, бо вище згадані постачальники не виявили бажання приймати участь у попередньо оголошеній закупівлі яка не відбулась.
Одночасно повідомляємо Вам, що при розробці тендерної документації Департамент освіти Житомирської міської ради дотримується позиції Управління Північного Офісу Держаудитслужби в Житомирській області та Антимонопольного комітету України та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Якщо вище наведені аргументи не переконали Вас у відсутності дискримінаційних вимог в тендерній документації Замовника, Ви як суб’єкт оскарження, маєте право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону 922.
Пропонуємо Вам ознайомитись з обговоренням в рамках даної закупівлі. З запитаннями учасників та відповідями (роз’ясненнями) замовника де обґрунтовано позицію замовника щодо вимог технічного завдання.
Звертаємо Вашу увагу, що в рамках даної закупівлі при формуванні технічних вимог Замовником не порушено норм Закону 922.
Наголошуємо, що пункт 33 частини 1 статті 1 Закону 922 визначає, що технічна специфікація до предмета закупівлі - це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Відповідно до пункту 1 статті 23 Закону 922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Встановлення вимоги в тендерній документації, щодо металевого каркасу який повинен бути виготовлений з металевої труби діаметром не менше ніж 27 мм та товщиною стінки не менше 1,5 мм – не може вважатись дискримінацією учасників, адже замовник не описує конкретний виріб із точним значенням труби металевого каркасу, а дає варіанти для учасників встановивши вимогу НЕ МЕНШЕ 27 мм.
Ця позиція є аргументованою. Закупки попередніх років показують, що каркаси шкільних меблів виготовлені з металевих труб меншого діаметру надають легкості виробу але за рахунок стійкості та збільшення ймовірність деформації кута нахилу парти під час довгострокової експлуатації.
Вимога технічного завдання до матеріалу з якого повинна бути виконана шухляда (з цільнолитого пластику) є обґрунтованою в попередніх відповідях в рамках обговорення даної закупівлі та не вважається замовником дикримінаційною, як така, що може бути виконана широким колом потенційних учасників. Підтвердженням цього є закупівля UA-2020-04-27-000574-a де з 5 пропозицій учасників 3 пропозиції повністю відповідали вимогам технічного завдання.
Підсумовуючи вище викладене - замовник під час складання тендерної документації скористався своїм правом та відповідно до п.33 частини 1 статті 1 Закону 922 зазначив в технічній специфікації до предмета закупівлі умови, що визначають характеристики товару та особливості проектування товару.
Ваш коментарій щодо того, що замовник прописує тендерну документацію під окремого та єдиного постачальника відображає Вашу суб’єктивну думку та не відповідає дійсності.
Доводимо до Вашого відома, що вказані Вами постачальника шкільних меблів ТОВ ВЕМА КІДС та ТОВ УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ не приймали участь у закупівлі UA-2020-04-27-000574-a (Закупівля не відбулась 28.07.20). Станом на 18.08.2020 року ми не можемо коментувати відповідність продукції даних постачальників умовам тендерної документації, бо вище згадані постачальники не виявили бажання приймати участь у попередньо оголошеній закупівлі яка не відбулась.
Одночасно повідомляємо Вам, що при розробці тендерної документації Департамент освіти Житомирської міської ради дотримується позиції Управління Північного Офісу Держаудитслужби в Житомирській області та Антимонопольного комітету України та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Якщо вище наведені аргументи не переконали Вас у відсутності дискримінаційних вимог в тендерній документації Замовника, Ви як суб’єкт оскарження, маєте право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону 922.
Уточнення
Дата подання: 15 серпня 2020 17:34
Дата відповіді: 19 серпня 2020 20:02
Доброго дня!
Детально вивчивши тендерную документацію я маю намір прийняти участь у даній закупівлі.
Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання фотографій парти та стільця.
Просимо конкретизувати, чи будуть розглядатися чорно-білі фотографії або малюнки або зображення? Чи допускається розмите зображення, або таке, но якому важко розгледіти цифри та чи мають фотографії бути завантажені окремими файлами для можливості їх збільшення? Чи мають фотографії бути пронумерованими? Чи мають, під час зважування використовуватись електронні напольні ваги, або нерухомо зафіксований кантер?
Чи мають показники на фотографіях відповідати вимогам технічного завдання? Також звертаємо Вашу увагу, що у Додатку 1 не встановлено вимоги надання фотографій, на яких буде чітко видно: 1. діаметр труб металокаркасу; 2. перетин (товщину) труби металокаркасу; 3. наявність всіх складових елементів парти та стільця під час зважування (сткаканчик, шухляда, заглушки, накладка-подушка і т.п.).
Пропонуємо вимагати в тому числі і відеозйомку процедури обмірювання і зважування!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання (уточнення) яке було оприлюднено в електронній системі закупівель від 15 серпня 2020 о 17:34, щодо вимоги надання в складі пропозиції учасників фотографій парти та стільця за предметом закупівлі, код національного класифікатора України «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі» - Комплекти шкільних меблів, повідомляю наступне.
п.2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо надання Учасником в складі пропозиції для підтвердження відповідності товару (шкільні меблі) вимогам технічного завдання - кольорові фотографії парти та стільця, які Учасник планує поставити у разі перемоги в даних торгах, а саме:
- загальний вигляд парти не менше ніж в 3-х проекціях – фото в мінімум 3-х проекціях які повинні відображати цілий виріб.
- загальний вигляд стільниці (на фотографіях повинно бути видно розмір (ширина, довжина, товщина) – фото повинно відображати цілий виріб з мірним лінійним приладом (сталева стрічка, рулетка, тасьмова рулетка, мірні жезли та ін.) – на якому чітко видно результати вимірів ширини, довжини та товщини виробу.
- загальний вигляд стаканчика для олівців та ручок (на фотографіях повинно бути видно діаметр та глибина) – фото повинно відображати стаканчик для олівців та ручок з мірним лінійним приладом (сталева стрічка, рулетка, тасьмова рулетка, мірні жезли та ін.) – на якому чітко видно результати вимірів діаметру та глибини стаканчика.
- загальний вигляд шухляди (на фотографії повинно бути видно матеріал із якого зроблена шухляда та розміри (ширина, довжина, глибина) - фото повинно відображати цілу шухляду з мірним лінійним приладом (сталева стрічка, рулетка, тасьмова рулетка, мірні жезли та ін.) – на якому чітко видно результати вимірів ширини, довжини та глибини виробу.
- фотографія на якій зафіксовано зважування парти (зважується парта з шухлядою та стаканчиком). Учасник обирає один з варіантів зважування: за допомогою електронних напольних вагів або шляхом нерухомо зафіксованого кантеру. На даному фото повинно бути видно вагу парти. Фото повинно відображати цілу парту яка стоїть на напольних вагах або цілу парту яка не торкається підлоги під час зважування шляхом нерухомо зафіксованого кантеру.
- загальний вигляд стільця (не менше ніж в 3-х проекціях) без накладки-подушки (повинно бути видно матеріал з якого зроблено стілець та розміри сидіння (ширина та глибина), якщо стілець виготовлено з фанери на фотографіях повинно бути видно, чи вкрита фанера, з якого виготовлено стілець пластиком з обох сторін.) - фото повинно відображати цілий стілець з мірним лінійним приладом (сталева стрічка, рулетка, тасьмова рулетка, мірні жезли та ін.) – на якому чітко видно результати вимірів ширини та глибини сидіння.
- загальний вигляд стільця з накладкою-подушкою (повинно бути видно товщину накладки-подушки) - фото повинно відображати цілий стілець з накладкою-подушкою з мірним лінійним приладом (сталева стрічка, рулетка, тасьмова рулетка, мірні жезли та ін.) – на якому чітко видно результати вимірів товщини накладки-подушки.
- фотографія на якій зафіксовано зважування стільця (зважується стілець з накладкою-подушкою.). Учасник обирає один з варіантів зважування: за допомогою електронних напольних вагів або шляхом нерухомо зафіксованого кантеру. На даному фото повинно бути видно вагу стільця. Фото повинно відображати цілий стілець який стоїть на напольних вагах або цілий стілець який не торкається підлоги під час зважування шляхом нерухомо зафіксованого кантеру.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовнику важливо розуміти з якого матеріалу зроблені парта та стілець. Якщо сидіння та спинка стільця виготовлена з фанери на фото повинно бути видно чи вкрита фанера HPL пластиком з обох сторін. На чорно-білих фотографіях це зробити неможливо, тому вимагаються саме кольорові фотографії, а не чорно-білі.
Якщо Учасник в своїй пропозиції надасть чорно-білі фотографії або малюнки або зображення або креслення Замовником це буде розглядатись як те, що Учасник не підтвердив відповідність запропанованого товару вимогам п.2 додатку 1 до тендерної документації.
Фотографії повинні бути чіткими на яких видно всі характеристики описані в технічному завданні. Фотографії з нечітким зображенням, такі по яким неможливо визначити розміри виробу (частин виробу) - Замовником будуть віднесені до таких, що не відповідають вимогам технічного завдання.
Показники на фотографіях повинні відповідати технічному завданню.
Щодо фотографій на яких повинно бути видно діаметр труб та товщини металевого каркасу парти та стільця повідомляємо Вам, що Замовник планує засідання тендерного комітету з питання внесення уточнення в п.2 додатку 1 до тендерної документації відповідно до ваших запитань (уточнень).
п.2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу щодо надання Учасником в складі пропозиції для підтвердження відповідності товару (шкільні меблі) вимогам технічного завдання - кольорові фотографії парти та стільця, які Учасник планує поставити у разі перемоги в даних торгах, а саме:
- загальний вигляд парти не менше ніж в 3-х проекціях – фото в мінімум 3-х проекціях які повинні відображати цілий виріб.
- загальний вигляд стільниці (на фотографіях повинно бути видно розмір (ширина, довжина, товщина) – фото повинно відображати цілий виріб з мірним лінійним приладом (сталева стрічка, рулетка, тасьмова рулетка, мірні жезли та ін.) – на якому чітко видно результати вимірів ширини, довжини та товщини виробу.
- загальний вигляд стаканчика для олівців та ручок (на фотографіях повинно бути видно діаметр та глибина) – фото повинно відображати стаканчик для олівців та ручок з мірним лінійним приладом (сталева стрічка, рулетка, тасьмова рулетка, мірні жезли та ін.) – на якому чітко видно результати вимірів діаметру та глибини стаканчика.
- загальний вигляд шухляди (на фотографії повинно бути видно матеріал із якого зроблена шухляда та розміри (ширина, довжина, глибина) - фото повинно відображати цілу шухляду з мірним лінійним приладом (сталева стрічка, рулетка, тасьмова рулетка, мірні жезли та ін.) – на якому чітко видно результати вимірів ширини, довжини та глибини виробу.
- фотографія на якій зафіксовано зважування парти (зважується парта з шухлядою та стаканчиком). Учасник обирає один з варіантів зважування: за допомогою електронних напольних вагів або шляхом нерухомо зафіксованого кантеру. На даному фото повинно бути видно вагу парти. Фото повинно відображати цілу парту яка стоїть на напольних вагах або цілу парту яка не торкається підлоги під час зважування шляхом нерухомо зафіксованого кантеру.
- загальний вигляд стільця (не менше ніж в 3-х проекціях) без накладки-подушки (повинно бути видно матеріал з якого зроблено стілець та розміри сидіння (ширина та глибина), якщо стілець виготовлено з фанери на фотографіях повинно бути видно, чи вкрита фанера, з якого виготовлено стілець пластиком з обох сторін.) - фото повинно відображати цілий стілець з мірним лінійним приладом (сталева стрічка, рулетка, тасьмова рулетка, мірні жезли та ін.) – на якому чітко видно результати вимірів ширини та глибини сидіння.
- загальний вигляд стільця з накладкою-подушкою (повинно бути видно товщину накладки-подушки) - фото повинно відображати цілий стілець з накладкою-подушкою з мірним лінійним приладом (сталева стрічка, рулетка, тасьмова рулетка, мірні жезли та ін.) – на якому чітко видно результати вимірів товщини накладки-подушки.
- фотографія на якій зафіксовано зважування стільця (зважується стілець з накладкою-подушкою.). Учасник обирає один з варіантів зважування: за допомогою електронних напольних вагів або шляхом нерухомо зафіксованого кантеру. На даному фото повинно бути видно вагу стільця. Фото повинно відображати цілий стілець який стоїть на напольних вагах або цілий стілець який не торкається підлоги під час зважування шляхом нерухомо зафіксованого кантеру.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовнику важливо розуміти з якого матеріалу зроблені парта та стілець. Якщо сидіння та спинка стільця виготовлена з фанери на фото повинно бути видно чи вкрита фанера HPL пластиком з обох сторін. На чорно-білих фотографіях це зробити неможливо, тому вимагаються саме кольорові фотографії, а не чорно-білі.
Якщо Учасник в своїй пропозиції надасть чорно-білі фотографії або малюнки або зображення або креслення Замовником це буде розглядатись як те, що Учасник не підтвердив відповідність запропанованого товару вимогам п.2 додатку 1 до тендерної документації.
Фотографії повинні бути чіткими на яких видно всі характеристики описані в технічному завданні. Фотографії з нечітким зображенням, такі по яким неможливо визначити розміри виробу (частин виробу) - Замовником будуть віднесені до таких, що не відповідають вимогам технічного завдання.
Показники на фотографіях повинні відповідати технічному завданню.
Щодо фотографій на яких повинно бути видно діаметр труб та товщини металевого каркасу парти та стільця повідомляємо Вам, що Замовник планує засідання тендерного комітету з питання внесення уточнення в п.2 додатку 1 до тендерної документації відповідно до ваших запитань (уточнень).
щодо технічних вимог
Дата подання: 17 серпня 2020 12:04
Дата відповіді: 20 серпня 2020 09:16
Шановний замовник! Посилаючись на Ваше бажання повністю та неопосередковано відповідати вимогам наказів та ДСТУ, чому Ви обираєте парти, у яких, при регулюванні кута нахилу стільниці (між горизонтальним та під кутом нахилу стільниці), буде змінюватись висота стільниці ближньої до учня більше ніж на 10 мм? В обраних Вами партах горизонтальне положення здобувається не шляхом підняття задньої частини стільниці вище, а шляхом підняття саме передньої частини стільниці, за рахунок чого така парта і не відповідає ані наказам ані ДСТУ. Однак про таку маленьку подробицю у Вашій документації нічого не сказано, і Ви, начебто, не при справах. Тому Ви вже якось вирішіть або ГОСТів, ДСТУ та наказів дотримуватись та розповідати про Вашу незацікавленість в певному учаснику або не називайте надумані причини! Якщо Вас так турбують Накази та ДСТУ - змініть, будь-ласка, технічні характеристики відповідно до них! Існує чимало варіантів у українських виробників, які задовольняють накази. Вказане дасть можливість суттєвої економії бюджетних коштів та розширить конкуренцію. У зв'язку із викладеним, просимо Вас аргументувати, чому ви допускаєте невідповідність нормативним актам в частині висоти підйому стільниці і так завзято розповідаєте про моніторинг?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання, щодо технічного завдання, що оприлюднене в електронній системі закупівель від 17 серпня 2020 о 12:04 за предметом закупівлі, код національного класифікатора України «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі» - Комплекти шкільних меблів, повідомляю наступне.
Відповідно до додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації стільниця повинна бути цілісною та мати можливість встановлення в положеннях під кутом від 7 до 16 градусів (що відповідає діючим ДСТУ та ГОСТ) з надійною фіксацією та захистом від защемлення пальців, або складатися з двох частин (горизонтального елементу та мобільного елементу, який може бути встановлено у 3 положення (відкрите/підняте положення, для зручного користування шухлядою, горизонтальне, та під кутом до учня 7-16°). У відкритому положенні стільниця має надійно фіксуватися. Конструкція повинна запобігати травмуванню дитини при відкритті-закритті стільниці. Між горизонтальним та мобільним елементами стільниці не має бути проміжку (зазору).
Наголошуємо, що підняття передньої частини стільниці (відкрите/підняте положення) використовується виключно для зручного користування шухлядою і не має жодного відношення до зміни висоти стільниці ближньої до учня.
Можливість встановлення парти в положеннях під кутом від 7 до 16 градусів дійсно змінює висоту стільниці ближньої до учня, якщо нахил відбувається за рахунок зміни положення передньої частини стільниці ближчої до учня. Але відстань на яку зміниться така висота залежить не лише від кута нахилу (від 7 до 16 градусів), а й від розміру стільниці. Відповідно до умов додатку 3 «Технічного завдання» тендерної документації - розмір стільниці повинен бути не менше 600х500 мм та не більше 630х560 мм.
Звертаємо Вашу увагу, що у вимогах додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації не описано метод встановлення парти в положенні під кутом 7-16 градусів. Парти в яких встановлюється кут нахилу 7-16 градусів за рахунок підняття верхньої задньої частини стільниці вище теж відповідають вимогам додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації Замовника.
Ваше твердження, що «В обраних Вами партах горизонтальне положення здобувається не шляхом підняття задньої частини стільниці вище, а шляхом підняття саме передньої частини стільниці, за рахунок чого така парта і не відповідає ані наказам ані ДСТУ» є помилковим.
Підсумовуючи вище викладене вимоги додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації відповідають вимогам діючого законодавства.
Для уникнення зловживань з боку учасників Замовник планує засідання тендерного комітету щодо внесення змін (уточнень) до додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації.
Відповідно до додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації стільниця повинна бути цілісною та мати можливість встановлення в положеннях під кутом від 7 до 16 градусів (що відповідає діючим ДСТУ та ГОСТ) з надійною фіксацією та захистом від защемлення пальців, або складатися з двох частин (горизонтального елементу та мобільного елементу, який може бути встановлено у 3 положення (відкрите/підняте положення, для зручного користування шухлядою, горизонтальне, та під кутом до учня 7-16°). У відкритому положенні стільниця має надійно фіксуватися. Конструкція повинна запобігати травмуванню дитини при відкритті-закритті стільниці. Між горизонтальним та мобільним елементами стільниці не має бути проміжку (зазору).
Наголошуємо, що підняття передньої частини стільниці (відкрите/підняте положення) використовується виключно для зручного користування шухлядою і не має жодного відношення до зміни висоти стільниці ближньої до учня.
Можливість встановлення парти в положеннях під кутом від 7 до 16 градусів дійсно змінює висоту стільниці ближньої до учня, якщо нахил відбувається за рахунок зміни положення передньої частини стільниці ближчої до учня. Але відстань на яку зміниться така висота залежить не лише від кута нахилу (від 7 до 16 градусів), а й від розміру стільниці. Відповідно до умов додатку 3 «Технічного завдання» тендерної документації - розмір стільниці повинен бути не менше 600х500 мм та не більше 630х560 мм.
Звертаємо Вашу увагу, що у вимогах додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації не описано метод встановлення парти в положенні під кутом 7-16 градусів. Парти в яких встановлюється кут нахилу 7-16 градусів за рахунок підняття верхньої задньої частини стільниці вище теж відповідають вимогам додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації Замовника.
Ваше твердження, що «В обраних Вами партах горизонтальне положення здобувається не шляхом підняття задньої частини стільниці вище, а шляхом підняття саме передньої частини стільниці, за рахунок чого така парта і не відповідає ані наказам ані ДСТУ» є помилковим.
Підсумовуючи вище викладене вимоги додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації відповідають вимогам діючого законодавства.
Для уникнення зловживань з боку учасників Замовник планує засідання тендерного комітету щодо внесення змін (уточнень) до додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації.
техзавдання
Дата подання: 17 серпня 2020 19:17
Дата відповіді: 20 серпня 2020 09:18
Ваша фраза "тендерний комітет має на меті закупити якісні шкільні меблі, які будуть безпечні для здоров’я дітей та сприяння підвищенню їх працездатності, поліпшення психофізіологічного розвитку та зміцнення здоров'я і здобуття ними освіти в нових умовах Пропонуємо Вам привести продукцію (шкільні меблі), що виробляє підприємство, у відповідність технічному завданню Замовника та прийняти участь у торгах." - а Китай звісно краще! Слава Китаю і тим хто його сюди везе! І податки - також Китаю! Хай працюють і розвиваються!
якщо нормально робити парту, щоб вона була "вандалостійка" і безпечна - то з вашими умовами це - неможливо! Про вагу - одні написали - другі його пхають не думаючи.
Цікаво, що ви упустили про прямокутну форму частину звіту моніторингу. Там, доречи, також про неї йдеться. А яку форму хочете ви ? Прямокутну! Скажіть, будьте ласкаві, чому так?
Якщо трісне той пластик - то ви його взагалі починити не зможете, хіба що скотчем склеєте. І кого будете журити - китайського виробника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання, щодо технічного завдання, що оприлюднене в електронній системі закупівель від 17 серпня 2020 о 19:17 за предметом закупівлі, код національного класифікатора України «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі» - Комплекти шкільних меблів, повідомляю наступне.
Ваші висловлювання, щодо Китаю та китайського виробника висловлюють Вашу суб’єктивну думку та не відповідають дійсності.
Звертаємо Вашу увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою Закону «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері і розвиток добросовісної конкуренції.
Основною метою Закону «Про публічні закупівлі» є намір адаптувати законодавство України до норм законодавства Європейського Союзу на виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони.
Відповідно до п.31 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - це фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону 922 учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях НА РІВНИХ УМОВАХ.
Підсумовуючи вище викладене Ваші коментарі, щодо «Китайського виробника», «тим хто його сюди везе», «податки» та ін. не мають нічого спільного з закупівельним законодавством України відповідно до якого оголошено дану закупівлю. Наголошуємо, що країна виробника не може бути критерієм відповідності будь якого учасника.
В рамках Вашого запитання є важко зрозумілі висловлювання, наприклад: «Про вагу - одні написали - другі його пхають не думаючи». Тендерному комітету важко зрозуміти зміст висловлювання але звертаємо Вашу увагу, що вимоги до ваги виробів прописані в додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації та є такими, що відповідають Наказу Міністерства освіти і науки України № 283 від 23.03.2018.
Що стосується форми парти повідомляємо Вам, що згідно з вимогами до предмету закупівлі, що викладені в додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації - Замовником не описано конкретну форму парти, яку учасники можуть пропонувати у складі своєї пропозиції. Принциповим є питання щодо робочої поверхні парти, яка згідно діючих стандартів повинна бути не менше 0,27 м. кв. та забезпечувати швидку трансформацію для групової роботи.
Аргументовану позицію, щодо виготовлення шухляди стола з цільнолитого пластику, Замовником висловлено в рамках обговорення до даної закупівлі. Просимо Вас ознайомитись з текстами відповідей Замовника на запитання (уточнення) учасників. Наголошуємо, що вимога щодо виготовлення шухляди стола з цільнолитого пластику підвищує міцність виробу в процесі експлуатації. Вразі поломки пластикової шухляди (що є малоймовірним) протягом двох років з моменту отримання товару постачальник повинен замінити її за власний рахунок.
Ваші висловлювання, щодо Китаю та китайського виробника висловлюють Вашу суб’єктивну думку та не відповідають дійсності.
Звертаємо Вашу увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою Закону «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері і розвиток добросовісної конкуренції.
Основною метою Закону «Про публічні закупівлі» є намір адаптувати законодавство України до норм законодавства Європейського Союзу на виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони.
Відповідно до п.31 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - це фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону 922 учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях НА РІВНИХ УМОВАХ.
Підсумовуючи вище викладене Ваші коментарі, щодо «Китайського виробника», «тим хто його сюди везе», «податки» та ін. не мають нічого спільного з закупівельним законодавством України відповідно до якого оголошено дану закупівлю. Наголошуємо, що країна виробника не може бути критерієм відповідності будь якого учасника.
В рамках Вашого запитання є важко зрозумілі висловлювання, наприклад: «Про вагу - одні написали - другі його пхають не думаючи». Тендерному комітету важко зрозуміти зміст висловлювання але звертаємо Вашу увагу, що вимоги до ваги виробів прописані в додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації та є такими, що відповідають Наказу Міністерства освіти і науки України № 283 від 23.03.2018.
Що стосується форми парти повідомляємо Вам, що згідно з вимогами до предмету закупівлі, що викладені в додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації - Замовником не описано конкретну форму парти, яку учасники можуть пропонувати у складі своєї пропозиції. Принциповим є питання щодо робочої поверхні парти, яка згідно діючих стандартів повинна бути не менше 0,27 м. кв. та забезпечувати швидку трансформацію для групової роботи.
Аргументовану позицію, щодо виготовлення шухляди стола з цільнолитого пластику, Замовником висловлено в рамках обговорення до даної закупівлі. Просимо Вас ознайомитись з текстами відповідей Замовника на запитання (уточнення) учасників. Наголошуємо, що вимога щодо виготовлення шухляди стола з цільнолитого пластику підвищує міцність виробу в процесі експлуатації. Вразі поломки пластикової шухляди (що є малоймовірним) протягом двох років з моменту отримання товару постачальник повинен замінити її за власний рахунок.
щодо технічних вимог
Дата подання: 17 серпня 2020 21:51
Дата відповіді: 19 серпня 2020 19:47
Шановний Замовнику!
Вивчивши технічне завдання ми не знайшли відповіді на наступне питання: чи дозволяється (допускається) до оцінки парта з підставкою для ніг учня?
Відповідь: На Ваше запитання, щодо технічного завдання, що оприлюднене в електронній системі закупівель від 17 серпня 2020 о 21:51 за предметом закупівлі, код національного класифікатора України «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі» - Комплекти шкільних меблів, повідомляю наступне.
Відповідно до вимог ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) Межгосударственный стандарт «Столы ученические. Типы и функциональные размеры» (діючий на даний час) - відстань від краю зі сторони сидячого до елементів виступаючих над його стопою (глибина простору для ніг при сидінні з витягнутими ногами) повинна бути не менше 400 мм.
Якщо відстань між підставкою для ніг учня та краєм парти зі сторони сидячого є меншою за 400 мм – такі парти будуть вважатись Замовником як такі, що не відповідають умовам додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації.
З даного питання Замовник планує засідання тендерного комітету про внесення змін до додатку 3 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) та уточнення в п.2 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до вимог ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) Межгосударственный стандарт «Столы ученические. Типы и функциональные размеры» (діючий на даний час) - відстань від краю зі сторони сидячого до елементів виступаючих над його стопою (глибина простору для ніг при сидінні з витягнутими ногами) повинна бути не менше 400 мм.
Якщо відстань між підставкою для ніг учня та краєм парти зі сторони сидячого є меншою за 400 мм – такі парти будуть вважатись Замовником як такі, що не відповідають умовам додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації.
З даного питання Замовник планує засідання тендерного комітету про внесення змін до додатку 3 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) та уточнення в п.2 додатку 1 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-28-000175-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Коршиков Володимир Вікторович, Код ЄДРПОУ:2751406930
Дата подання: 15 серпня 2020 15:40
Щодо технічного завдання
Згідно тендерної документації "Стіл повинен бути мобільний і мати можливість швидкої трансформації, створюючи об’єднану робочу поверхню для групової роботи". Чи не мішатиме груповій роботі та чи не вважатиметься порушенням тендерної документації, якщо у запропонованій нами парті шухляда буде висуватися в сторону (ліво чи вправо від учня)?
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2020 19:50
На Вашу вимогу, щодо технічного завдання оприлюднену в електронній системі закупівель від 15 серпня 2020 о 15:40 за предметом закупівлі, код національного класифікатора України «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі» - Комплекти шкільних меблів, повідомляю наступне.
Відповідно до Вимог додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації стіл повинен бути мобільний і мати можливість швидкої трансформації, створюючи об’єднану робочу поверхню для групової роботи.
Якщо шухляда запропонованої учасником парти буде висуватися в сторону (ліво чи вправо від учня) - це зменшить різноманіття конфігурацій для створення єдиної робочої поверхні для групової роботи.
Відповідно до Вашої вимоги тендерний комітет Департаменту освіти Житомирської міської ради планує засідання тендерного комітету з питання внесення уточнення в додаток 3 «Технічне завдання» тендерної документації.
Відповідно до Вимог додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації стіл повинен бути мобільний і мати можливість швидкої трансформації, створюючи об’єднану робочу поверхню для групової роботи.
Якщо шухляда запропонованої учасником парти буде висуватися в сторону (ліво чи вправо від учня) - це зменшить різноманіття конфігурацій для створення єдиної робочої поверхні для групової роботи.
Відповідно до Вашої вимоги тендерний комітет Департаменту освіти Житомирської міської ради планує засідання тендерного комітету з питання внесення уточнення в додаток 3 «Технічне завдання» тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-28-000175-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МАЙСОФТ", Код ЄДРПОУ:43044727
Дата подання: 06 вересня 2020 17:41
Дата подання: 06 вересня 2020 17:41
Скарга на рішення Замовника
ТОВ «МАЙСОФТ» вважає, що Замовником під час розгляду тендерних пропозицій учасників не було дотримано принципів відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, неупередженості та об’єктивності оцінки пропозицій, наслідком чого стало допущення до аукціону учасників, тендерні пропозиції яких мали б бути відхилені згідно із статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з наступних причин (див. додатки).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 вересня 2020 21:05
рішення від 09.09.2020 № 16951.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 21:04
інформація про перенесеннявід 14.09.2020 № 14461.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 22:33
інформація про резулятивну частину рішення від 22.09.2020 №17860.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 22:12
рішення від 22.09.2020 № 17860.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 22:13
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 вересня 2020
Найменування: | Департамент освіти Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143235 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область обл., місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 16:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТ ТРЕЙД ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 16:58
|
ТОВ "МАЙСОФТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ДЕНАКТИВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Фізична особа-підприємець Черниченко Вікторія Олегівна | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕНАКТИВ" |
7 204 428,00
UAH з ПДВ
|
3 999 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович |
5 966 400,00
UAH з ПДВ
|
4 399 993,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТ ТРЕЙД ГРУП" |
6 809 154,00
UAH з ПДВ
|
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАЙСОФТ" |
7 196 970,00
UAH з ПДВ
|
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕНАКТИВ" #42468021 |
Переможець |
3 999 996,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 10:19
|
Договір | укладений |
12 жовтня 2020 10:15
|