Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

плити OSB
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-07-27-008117-c 553cec0c89794878aba11e15668beba6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Восколович Анна

380473721355 a56392@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Золотоніської районної державної адміністрації Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 02147061
Місцезнаходження: 19702, Україна , Черкаська обл., Золотоноша, Благовіщенська, 2
Контактна особа: Восколович Анна
380473721355
a56392@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 20:43
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 15:17
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
992 штуки
плити OSB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19702, Україна, Черкаська область, Золотоніський район, підпорядковані замовнику заклади (згідно технічної специфікації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 44190000-8 — Конструкційні матеріали різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату фактично поставлених товарів протягом не більше ніж 30 днів після підписання Сторонами видаткової накладної, що підтверджує отримання таких товарів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (з урахуванням винятків, визначених тендерною документацією); назва товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (згідно додатку 2 до тендерної документації): Плита OSB (44191300-8 - деревностружкові плити); умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 "ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ" тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 19:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 19:42
Перелік змін 2.docx
18 серпня 2020 19:42
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx
11 серпня 2020 19:36
Перелік змін.docx
11 серпня 2020 19:36
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
27 липня 2020 20:55
ТД.docx
18 серпня 2020 19:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 19:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 20:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 19:42
Перелік змін 2.docx
18 серпня 2020 19:42
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx
11 серпня 2020 19:36
Перелік змін.docx
11 серпня 2020 19:36
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
27 липня 2020 20:55
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИСЕНКО ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ" 256 928,00
UAH з ПДВ
256 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШАПОШНИК ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ" 258 000,00
UAH з ПДВ
258 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 14:08
Довідка згідно мт. 17(1) 002.jpg
01 вересня 2020 14:08
Довідка згідно мт. 17(1) 001.jpg
28 серпня 2020 18:38
Відгук Терцентр 1.jpg
28 серпня 2020 18:38
Відгук Лікарня.jpg
26 серпня 2020 23:31
Електронний підпис
26 серпня 2020 23:25
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf
26 серпня 2020 23:25
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
26 серпня 2020 23:25
ГАРАНТІЯ ОСБ.rar

Публічні документи

26 серпня 2020 23:50
Електронний підпис
26 серпня 2020 23:44
IMG-f22b4f9dfeaeadd6339b21536f10b506-V.jpg
26 серпня 2020 23:44
IMG-c05a2da1daece2eeecb6409131356db6-V.jpg
26 серпня 2020 23:44
IMG-1c8f1d25735136fae99e08e478fbef01-V.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИСЕНКО ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ"

ФОП "ШАПОШНИК ОЛЕКСІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЛИСЕНКО ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ"
#2691008875
Переможець 256 928,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2020 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 11:17

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано відгуки згідно виконання аналогічних договорів №52 від 26.08.2020р. та №38 від 12.08.2020р. В той же час. Вказані відгуки не містять інформації щодо суми оплати за договорами за фактично поставлені товари, інформацію про повноту виконання умов договору, а також іншу інформацію, що підтверджує відповідність поданого учасником документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору термінам, визначеним згідно розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – згідно п. 2.2. розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ». тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати позитивні відгуки від замовників (покупців) згідно виконання кожного з аналогічних договорів, копії яких надані у складі тендерної пропозиції учасника, складені на фірмовому бланку замовника (покупця), оформлені за підписом керівника замовника, а також повинні містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування та кількість поставлених товарів (виконаних робіт/послуг), суму оплати за договором за фактично поставлені товари, інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору в частині якості, своєчасності та повноти виконання умов договору, іншу інформацію, що підтверджує відповідність поданого учасником документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору термінам, визначеним згідно розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації.. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей учаснику з використання електронної системи закупівель необхідно надати відгуки згідно виконання аналогічних договорів №52 від 26.08.2020р. та №38 від 12.08.2020р., що містять інформацію, визначену згідно п. 1.1. цього повідомлення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИСЕНКО ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ"
#2691008875
256 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 10:42
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 16:50
Договір 182 від 10.09.2020 р..PDF укладений
10 вересня 2020 16:42
Договір 182 від 10.09.2020 р..PDF укладений
10 вересня 2020 16:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 256 928,00
UAH