Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (хлор рідкий)
DK 021:2015 - 24310000-0 – Basic inorganic chemicals substance(liquid chlorine)
Очікувана вартість
5 954 220,00 UAH
UA-2020-07-27-007438-c 48b5af8f2e8b4709b2536875302dd813
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Баланчук

+380674736817 balanchuk@vodokanal.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Код ЄДРПОУ: 31448144
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161
Контактна особа: Олена Баланчук
+380674736817
balanchuk@vodokanal.mk.ua
Додаткові контактні особи: Олена Жаган
+380675503677
zhagan@vodokanal.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Miske komunalne pidpryiemstvo "Mykolaivvodokanal"
National ID: 31448144
Contact point: Olena Balanchuk
+380674736817
balanchuk@vodokanal.mk.ua
Additional contacts: Олена Жаган
+380675503677
zhagan@vodokanal.mk.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 липня 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 13:43
Очікувана вартість: 5 954 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 542,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170000 UAH
Publication date: 27 липня 2020 17:21
Enquiries until: 18 серпня 2020 16:00
Complaints submission until: до 24 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 серпня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 5 954 220 UAH including VAT
Minimal lowering step: 59 542 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:Міське комунальне підприємство «Миколаївводоканал»; 54055, Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична,161; 31448144,; 4 категорія. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тощо, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та викладені іноземною мовою, повинні бути перекладені українською мовою перекладачем з нотаріальним засвідченням підпису перекладача або перекладом зробленим бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Municipal Enterprise «MYKOLAYIVVODOKANAL»; 54055, Ukraine, Mykolayiv Region, City of Mykolayiv, 161, Pogranychna St.; 31448144,; 4 category Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: During the procurement procedures, all documents prepared by the Bidder are presented in Ukrainian. In this case, the design, technical documentation, as well as documents confirming the participant's compliance with the qualification criteria, etc., which are set out in the original in Russian, do not require translation into Ukrainian. Other documents related to the tender offer and presented in a foreign language must be translated into Ukrainian by a translator with a notarized signature of the translator or a translation made by a translation agency. The text in Ukrainian is decisive.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 тонни
Хлор рідкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Liquid chlorine
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Договором здійснюється на підставі виставленого рахунку Постачальника протягом 60 календарних днів з моменту поставки Товару шляхом перерахування на поточний рахунок Постачальника 100% вартості Товару, що передається згідно поданої заявки. Terms of payment of the contract: Payment under the Contract shall be made on the basis of the invoice of the Supplier within 60 calendar days from the moment of delivery of the Goods by transferring to the Supplier's current account 100% of the value of the supplied goods. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 12:34
Протокол змін.doc
30 липня 2020 12:33
ТД зі змінами 30.07 .doc
28 липня 2020 09:47
Протокол змін.doc
30 липня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 12:34
Протокол змін.doc
30 липня 2020 12:33
ТД зі змінами 30.07 .doc
28 липня 2020 09:47
ТД зі змінами 28.07 .doc
27 липня 2020 17:21
ТД .doc
28 липня 2020 09:47
Протокол змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо умов ТД
Дата подання: 28 липня 2020 12:52
Дата відповіді: 30 липня 2020 12:32
Шановний Замовник наше підприємство планує прийняти участь у даній закупівлі. 1. ТД містить вимогу щодо контейнерів «Контейнери Учасника повинні бути укомплектовані захисними ковпаками, двома запірними кутовими вентилями *DN-5*Pn=40; π1798 з заглушками». Якщо *DN-5*Pn=40 – розмір запірної арматури, то «π1798» це що? Просимо надати пояснення, креслення, щодо озвученого питання або вилучити сполучення «π1798» з вимог ТД. 2. Тендерна документація містить вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий на ім’я учасника. Така вимога Замовника є дискримінаційною, на що неодноразово наголошував Антимонопольний комітет України під час розгляду скарг, зокрема в своєму рішенні №16372-р/пк-пз від 11.11.2019, яке можна подивитись за посиланням https://www.dzo.com.ua/tenders/6408310/complaints Просимо усунути дану дискримінаційну вимогу та передбачити надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар що є предметом даної закупівлі, не прив’язуючись до замовника об’єкта експертизи, оскільки це жодним чином не впливає на можливість використання товару щодо якого було проведено експертизу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо першого питання: «π1798» - це позначення сертифікаційного органу, який здійснює повірку запірної арматури та є гарантією можливості застосування даної запірної арматури (переносного крану) у використанні з небезпечними речовинами. Дане позначення не є абсолютним і може змінюватися в залежності від того, яким органом здійснено повірку запірної арматури. Щодо другого питання: будуть внесені зміни до тендерної документації.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 18:12
Кінець періоду оскарження: 01 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 01 вересня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: недотримання вимог Наказу (Порядку) Мінекономрозвитку № 1082
Документи:
21 серпня 2020 18:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:11
Прококол_ відміни Хлор.doc