Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Смірнова у селі Колодяжне Ковельського району Волинської області
Очікувана вартість
2 391 529,00 UAH
UA-2020-07-27-007089-c edda57e4e2d84b3e9b00bf040ff4d76e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Марчук

+380955784721 lyudmilamarchuk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОЛОДЯЖНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КОВЕЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04333974
Місцезнаходження: 45061, Україна , Волинська обл., с. Колодяжне, вул. Лесі Українки, буд. 20
Контактна особа: Людмила Марчук
+380955784721
lyudmilamarchuk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 09:20
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 09:20
Початок аукціону: 14 серпня 2020 12:43
Очікувана вартість: 2 391 529,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 915,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11957.65 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вулиці Смірнова у селі Колодяжне Ковельського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45061, Україна, Волинська область, Колодяжне, Смірнова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 09:26
ТД капітальний Смірнова (нова).doc
05 серпня 2020 09:21
ТД капітальний Смірнова (нова).doc
05 серпня 2020 09:26
перелік змін в тд.docx
05 серпня 2020 09:21
перелік змін в тд.docx
27 липня 2020 17:01
ТД капітальний Смірнова (1).doc
27 липня 2020 16:55
ТД капітальний Смірнова (1).doc
27 липня 2020 16:55
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії Смірнова.doc
27 липня 2020 16:55
Додаток 2 ТЗ_смірнова.docx
27 липня 2020 16:55
Додаток 3_Проект Договору_Смірнова.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-28-000001 ● ddc8f254f85d4fbb8cf32a18aa0a3be7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2020 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.07.2020 № 36-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 31.07.2020 № 36-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-27-007089-c від 27.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

у відповідь на висновок ДАСУ від 04,08,2020, повідомляємо, що порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 ЗУ "Про публічні закупівлі", щодо інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та вимоги розміру забезпечення тендерної пропозиції усунуто 05,08,2020, шляхом завантаження тендерної документації у новій редакції та додаткового документа з переліком змін в електронну систему закупівель.

2020-08-05 09:56:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІДЕЯ" 2 184 000,00
UAH з ПДВ
2 184 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 2 337 778,80
UAH з ПДВ
2 337 778,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РОСТРАНС" 2 381 214,19
UAH з ПДВ
2 381 214,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 08:51
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:40
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:37
Довідка ОДПІ.zip
20 серпня 2020 10:37
Довідка МВС на 06.08.20.pdf
20 серпня 2020 10:37
Довідка п 13 ч 1 ст 17.pdf
20 серпня 2020 10:33
Довідка ч 2 ст 17.pdf
12 серпня 2020 15:25
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:22
14 гарантія підписана.zip
12 серпня 2020 15:22
12 Тендерна пропозиція.pdf
12 серпня 2020 15:22
8 Ліцензія.PDF

Публічні документи

12 серпня 2020 21:59
Електронний підпис
12 серпня 2020 21:55
Установчі.pdf
12 серпня 2020 21:55
Тендерна пропозиція.PDF
12 серпня 2020 21:54
Субпідряд.PDF
12 серпня 2020 21:54
Повноваження.PDF
12 серпня 2020 21:54
Договірна ціна.PDF

Публічні документи

12 серпня 2020 19:24
Електронний підпис
12 серпня 2020 19:22
Квал крит Колодяжне.zip
12 серпня 2020 19:22
ДЦ Колодяжне.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІДЕЯ"

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

ПП "РОСТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІДЕЯ"
#32616122
Переможець 2 184 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 10:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІДЕЯ"
#32616122
2 184 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 11:22
101.pdf зміни до договору
01 липня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 15:53
Scan.pdf зміни до договору
25 січня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 10:47
дог.pdf укладений
01 вересня 2020 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору до 30,06,2021
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договірна ціна становить 2133595,06
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 133 595,06
UAH (в тому числі ПДВ 355 599,18 UAH)