Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво пішохідної доріжки за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с Лиманка, ж/м «Дружний», вул. Сергія Бузейнікова та вул. Кифоренка » (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
2 781 754,80 UAH
UA-2020-07-27-006340-c 10ab1ca1dfdb496cb244ef5608e78c80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Олегович Майборода

+380487930409 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25
Контактна особа: Роман Олегович Майборода
+380487930409
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 14:36
Очікувана вартість: 2 781 754,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 817,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 25, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. Фактична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Майборода Роман Олегович, голова тендерного комітету, вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво пішохідної доріжки за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с Лиманка, ж/м «Дружний», вул. Сергія Бузейнікова та вул. Кифоренка ».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Одеська область, Овідіопольський район, с. Лиманка, ж/м «Дружний», вул. Сергія Бузейнікова та вул. Кифоренка.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 781 754,80 грн. (Два мільйона сімсот вісімдесят одна тисяча сімсот п’ятдесят чотири грн. 80 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 817,54 грн. (двадцять сім тисяч вісімсот сімнадцять грн. 54 коп.) – 1 %.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «12» серпня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 13 000,00 грн. (Тринадцять тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 13 000,00 грн. (Тринадцять тисяч грн. 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку учасника або інший документ банку. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ 05582159
р/р: №UA108201720344221013100036305 в ДКСУ м. Київ МФО 820172
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво пішохідної доріжки за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с Лиманка, ж/м «Дружний», вул. Сергія Бузейнікова та вул. Кифоренка »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 16:20
Додаток_6.pdf
27 липня 2020 16:20
Додаток_1.pdf
27 липня 2020 16:20
Додаток_3.pdf
27 липня 2020 16:20
Тендерна_документацiя.pdf
27 липня 2020 16:20
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
27 липня 2020 16:20
Додаток_4.pdf
27 липня 2020 16:20
Додаток_5.pdf
27 липня 2020 16:20
Додаток_2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПК "ФЛАГМАН" 2 766 638,60
UAH з ПДВ
2 766 638,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТПОСТАЧ" 2 779 822,26
UAH з ПДВ
2 779 822,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 16:53
справка с налоговой.rar
27 серпня 2020 11:46
Расчет своей техники.pdf
27 серпня 2020 11:46
Довідка ФУРМАН Д.С.zip
27 серпня 2020 11:46
Довідка.pdf.p7s
27 серпня 2020 11:46
Довідка з МВС.pdf
19 серпня 2020 12:23
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:19
Турбаров О.В..pdf
19 серпня 2020 12:19
Столяров Л.А..pdf
19 серпня 2020 12:19
Накази Столярова Л.А..pdf
19 серпня 2020 12:19
Наказ Турбарова О.В..pdf
19 серпня 2020 11:22
Електронний підпис
11 серпня 2020 22:02
Електронний підпис
11 серпня 2020 18:33
Цвігун Д.О..pdf
11 серпня 2020 18:33
Турбаров О.В..pdf
11 серпня 2020 18:33
Фурцуман В.Ф..pdf
11 серпня 2020 18:33
140.imd
11 серпня 2020 18:33
Фурман Д. C..pdf
11 серпня 2020 18:33
Михайло І..Г..pdf
11 серпня 2020 18:33
Гребенюк В.В..pdf
11 серпня 2020 18:32
Лаптєв М..pdf
11 серпня 2020 18:32
Вітер А.М..pdf
11 серпня 2020 18:32
Кузнецов А.В..pdf
11 серпня 2020 18:32
Вельмогін О.Г..pdf
11 серпня 2020 18:32
46. Копія Статуту.pdf
11 серпня 2020 18:30
46. Копія Статуту.pdf
11 серпня 2020 18:30
44. Відгук.pdf
11 серпня 2020 18:30
41. Аналогіч договор.pdf
11 серпня 2020 18:30
6 Календарний графік.pdf
11 серпня 2020 18:30
5 Проект договору.pdf
11 серпня 2020 18:29
8. Витяг ПДВ.pdf
11 серпня 2020 18:29
37. Копії дипломів.pdf
11 серпня 2020 18:29
39. Копії 1 дФ2019-2020.pdf
11 серпня 2020 18:27
37. Копії дипломів.pdf
11 серпня 2020 18:27
39. Копії 1 дФ2019-2020.pdf
11 серпня 2020 18:27
6 Календарний графік.pdf
11 серпня 2020 18:27
5 Проект договору.pdf
11 серпня 2020 18:26
8. Витяг ПДВ.pdf
11 серпня 2020 18:26
1 Реєстр.pdf
11 серпня 2020 18:26
7 План фінансування.pdf
11 серпня 2020 18:26
2 Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 18:23
2 Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 18:22
6 Календарний графік.pdf
11 серпня 2020 18:22
7 План фінансування.pdf
11 серпня 2020 18:22
1 Реєстр.pdf
11 серпня 2020 18:22
8. Витяг ПДВ.pdf
11 серпня 2020 18:22
5 Проект договору.pdf
11 серпня 2020 18:22
15 Згода на правочин.pdf
11 серпня 2020 17:33
Технічна частина 2.pdf
11 серпня 2020 17:33
Технічна частина 1.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 18:35
V - Квал.частина.docx.p7s
11 серпня 2020 18:35
Додаток_4.pdf.p7s
11 серпня 2020 18:02
Електронний підпис
11 серпня 2020 18:02
Технічна частина.pdf
11 серпня 2020 18:02
Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 18:02
ТАС.pdf
11 серпня 2020 18:02
Ст 17 9.pdf
11 серпня 2020 18:01
Ст 17 8.pdf
11 серпня 2020 18:01
Ст 17 7.pdf
11 серпня 2020 18:01
Ст 17 6.pdf
11 серпня 2020 18:01
Ст 17 5.pdf
11 серпня 2020 18:01
Ст 17 4.pdf
11 серпня 2020 18:01
Ст 17 3.pdf
11 серпня 2020 18:01
Ст 17 2.pdf
11 серпня 2020 18:01
Ст 17 1.pdf
11 серпня 2020 18:01
Рішення 10.pdf
11 серпня 2020 18:01
Квитанція.pdf
11 серпня 2020 18:01
Гарантія 342-20.pdf.p7s.p7s
11 серпня 2020 18:01
54 55.pdf
11 серпня 2020 18:01
30 ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПК "ФЛАГМАН"

ТОВ "АРТПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СПК "ФЛАГМАН"
#41592914
Переможець 2 766 638,60
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 12:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 14:57

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей* 1. Найменування замовника*. Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 05582159. 3. Місцезнаходження замовника*. Юридична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 25, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. Фактична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*. UA-2020-07-27-006340-c. 5. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, у тендерній пропозиції якого виявлено невідповідності в інформації та/або документах: ТОВ "СПК "ФЛАГМАН". 6. Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (код ЄДРПОУ): 41592914. 7. Перелік виявлених невідповідностей: а) Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про перелік матеріально – технічної бази (вих. №296-22 від 29 липня 2020р.) з інформацією про орендоване приміщення та орендований майданчик. На виконання встановленої вимоги учасником надано договір оренди приміщення №020120359 від 02 січня 2020 року з предметом договору – тимчасове володіння приміщення. Положеннями пункту 3.1 цього Договору передбачено, що термін оренди складає три роки з моменту прийняття приміщення, що орендується за актом приймання. В складі тендерної пропозиції Учасника до даного Договору оренди надано акт приймання. Отже, Учасником необхідно підтвердити виконання норм статті двісті двадцятої Цивільного кодексу України або надати підтверджуючи документи, які не передбачають застосування положення цієї статті. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». б) Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт з інформацією про майстра Турбарова Олександра Васильовича з досвідом роботи на цій посаді в підприємстві (роки) – 2. До довідки надано наказ про прийняття, який датований від 30.06.2020р. Таким чином, зазначений в довідці досвід роботи на цій посаді в підприємстві не відповідає наданому наказу про прийняття на посаду. Аналогічна ситуація стосовно електрика Столярова Леоніда Андрійовича. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». в) Учасником було частково надано копії витягів з трудових книжок, а саме: відсутні копії всіх сторінок трудових книжок Кривой В.А. (п. 4 довідки), Андрущенко В.М. (п. 5 довідки), Боровік Валерій (п. 6 довідки) – та зазначити По-батькові цього працівника, Бубіліч М.П. (п. 7 довідки), Возіян Роман (п. 8 довідки) – та зазначити По-батькові цього працівника, Столяров Л.А. (п. 14 довідки), Скрильніков Ю.В. (п. 15 довідки), Туз Р.А. (п. 16 довідки). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) Вимоги пункту 1.1.2 додатку №1 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати довідку згідно форми наведеної Таблиці 2 про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо), які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (власне або орендоване або власне субпідрядника) та зазначається найменування, номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 4 Таблиці В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2. Дійсні та чинні договори оренди, що посвідчують право користування: оренди надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт. б) Вимоги пункту 1.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №1 до тендерної документації зазначено, що в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками. в) Вимоги пункту 1.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №1 до тендерної документації зазначено, що в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками. 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) Діючий договір оренди приміщення з урахуванням норм чинного законодавства України або додаткових угод (у разі їх наявності); б) Виправити (привести у відповідність) довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт з документами на працевлаштування осіб Турбарова Олександра Васильовича та Столярова Леоніда Андрійовича; в) Надати копії всіх сторінок трудових книжок Кривой В.А. (п. 4 довідки), Андрущенко В.М. (п. 5 довідки), Боровік Валерій (п. 6 довідки) – та зазначити По-батькові цього працівника, Бубіліч М.П. (п. 7 довідки), Возіян Роман (п. 8 довідки) – та зазначити По-батькові цього працівника, Столяров Л.А. (п. 14 довідки), Скрильніков Ю.В. (п. 15 довідки), Туз Р.А. (п. 16 довідки). _______________________________ * Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей сформовано у відповідності до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПК "ФЛАГМАН"
#41592914
2 766 638,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 16:35
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 15:02
доп Буз.pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 12:59
дод угода.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 11:12
договір.pdf укладений
03 вересня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із укладанням договору про закупівлю «03» вересня 2020 року з метою дотримання вимог ст.ст. 33, 41 Закону України «Про публічні закупівлі» існує необхідність продовжити строк виконання робіт по об’єкту будівництва: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво пішохідної доріжки за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с Лиманка, ж/м «Дружний», вул. Сергія Бузейнікова та вул. Кифоренка » (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) до 01.11.2020 року. Враховуючи вищезазначене, «Замовник» та «Генпідрядник» дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді)
Номер договору про закупівлю: 01-0209/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю з метою дотримання вимог ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» існує необхідність продовжити строк виконання робіт по об’єкту будівництва: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво пішохідної доріжки за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с Лиманка, ж/м «Дружний», вул. Сергія Бузейнікова та вул. Кифоренка » (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) до «31» серпня 2021 року. Враховуючи вищезазначене керуючись ст.ст. 6, 627, 631 Цивільного кодексу України, ст. 181 Господарського кодексу України, «Замовник» та «Генпідрядник» дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31.08.2021 року. 1. Внести зміни до п. 18.2. Договору та викласти його в наступній редакції: «18.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов’язань щодо будівництва Об’єкта діє до 31.08.2021р., у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по договору до 31.12.2021 року». 2. Внести зміни до Додатку 2 Договору «Календарний графік виконання робіт (помісячний)» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 3. Внести зміни до Додатку 3 Договору «План фінансування робіт (помісячний)» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є її невід’ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 01-0209/20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 766 449,21
UAH (в тому числі ПДВ 461 074,86 UAH)