Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3D ручка для малювання пластиком (комплект)
Очікувана вартість
78 629,33 UAH
UA-2020-07-27-002851-b 90d83e0673e24a19bdb0e2495145ff00
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басецька Оксана Володимирівна

+380525122247 oksana.basetska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Новоукраїнської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144111
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, вул.Соборна,59
Контактна особа: Басецька Оксана Володимирівна
+380525122247
oksana.basetska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 12:00
Очікувана вартість: 78 629,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 394,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37820000-2: Приладдя для образотворчого мистецтва


технічні характеристики щодо предмету закупівлі викладено більш детально у додатку 1 "Вимоги до предмету закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192 комплекти
3D ручка для малювання пластиком (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27100, Україна, Кіровоградська область, новоукраинка, соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37820000-2 — Приладдя для образотворчого мистецтва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 15:35
проєкт договору.docx
27 липня 2020 15:35
вимоги до предмета закупівлі.docx
27 липня 2020 15:35
протокол оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати відповідь на два питання стосовно закупівлі...
Дата подання: 28 липня 2020 12:01
Дата відповіді: 28 липня 2020 14:22
Доброго дня. Просимо надати відповідь на два питання стосовно закупівлі: 1) Чи буде розглядати замовник аналоги вказаним в технічній документації товарам? 2) Чи буде замовник розглядати іншу комплектацію додаткового товару ніж та що вказана в тендерній документації? 3) Чи може учасник надати на розгляд замовнику правки в проект договору? Д"якуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. 1) При проведенні даної процедури закупівлі аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. 2)Так, за умови, що "інша комплектація додаткового товару" за технічними характеристиками, буде не гіршою ніж у предмета закупівлі. 3)Зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем спрощеної закупівлі в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
1. Зміни, що до договору про закупівлю можуть вноситись у випадках, визначених статтею 41 Закону та статтею 188 Господарського кодексу України.
2. Пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із сторін договору.
3. Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття. Обмін інформацією щодо внесення змін до договору здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування.
4. Відповідь особи, якій адресована пропозиція щодо змін до договору, про її прийняття повинна бути повною і безумовною.
5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що передбачені згідно ст. 41 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кравченко Марина Олександрівна 77 952,00
UAH з ПДВ
77 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 11:46
Паспорт_Код.pdf
05 серпня 2020 11:46
Копія витягу ЄП.pdf
05 серпня 2020 11:46
Витяг_18.06.2020.pdf
05 серпня 2020 11:46
Виписка.pdf
05 серпня 2020 11:46
Проект договору.pdf
05 серпня 2020 11:46
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кравченко Марина Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кравченко Марина Олександрівна
#3106908908
Переможець 77 952,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 09:23

Документи

12 серпня 2020 09:23
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кравченко Марина Олександрівна
#3106908908
77 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2020 09:23
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 15:53
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 09:41
3д ручки додаткова угода 169.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 09:39
Додаткова угода ручки.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 10:14
договір укладений
18 серпня 2020 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна рахунку зі Сторони Замовника
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 167
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна рахунку зі сторони Постачальника
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 169
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 77 952,00
UAH