Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проєктно-кошторисна документація на об’єкт будівництва: «Капітальний ремонт (встановлення протипожежного дверного блоку) в приміщенні №18 підвалу дитячого навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №6 "Крунк" Славутицької міської ради Київської області за адресою: Київська область, м.Славутич, Єреванський квартал, буд.14» (ДК 021:2015 71245000-7 Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження).
Очікувана вартість
476,00 UAH
UA-2020-07-27-002735-b 806578973107455bb9f518e7d5eef554
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легка Аліна Юріївна

+380951294722 Legka.A@slav.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інфраструктури та капітального будівництва Славутицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40204093
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., Славутич, Центральна площа, 7.
Контактна особа: Легка Аліна Юріївна
+380951294722
Legka.A@slav.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Проєктно-кошторисна документація на об’єкт будівництва: «Капітальний ремонт (встановлення протипожежного дверного блоку) в приміщенні №18 підвалу дитячого навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №6 "Крунк" Славутицької міської ради Київської області за адресою: Київська область, м.Славутич, Єреванський квартал, буд.14» (ДК 021:2015 71245000-7 Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 476UAH з ПДВ
Проєктно-кошторисна документація на об’єкт будівництва: «Капітальний ремонт (встановлення протипожежного дверного блоку) в приміщенні №18 підвалу дитячого навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №6 "Крунк" Славутицької міської ради Київської області за адресою: Київська область, м.Славутич, Єреванський квартал, буд.14» (ДК 021:2015 71245000-7 Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м.Славутич, Центральна площа, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 71245000-7 — Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

27 липня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельно-інжинірингова компанія "Славутич"
#38508995
Переможець 476,00
UAH
27 липня 2020 15:19

Документи

27 липня 2020 15:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:27
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 15:31
Договір укладений
27 липня 2020 15:23

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Проєктно-кошторисна документація на об’єкт будівництва: «Капітальний ремонт (встановлення протипожежного дверного блоку) в приміщенні №18 підвалу дитячого навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №6 "Крунк" Славутицької міської ради Київської області за адресою: Київська область, м.Славутич, Єреванський квартал, буд.14» (ДК 021:2015 71245000-7 Плани, робочі креслення та специфікації для затвердження). 1 роб 476,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 476,00
UAH