Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-2013 - Реконструкція теплових мереж в м. Харкові (Черга 2. Об’єкт 47. Ділянка між МК5208-МК5209, просп. Тракторобудівників) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Очікувана вартість
15 253 528,00 UAH
UA-2020-07-27-002599-c 38a9e6fa96994396bac2759a28815b87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Олександрович Морозов

+380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Харківські теплові мережі"
Код ЄДРПОУ: 31557119
Вебсайт: http://hts.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11
Контактна особа: Валерій Олександрович Морозов
+380577588535
morozov.v.a@hte.vl.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 10:30
Початок аукціону: 13 серпня 2020 14:11
Очікувана вартість: 15 253 528,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 152 535,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська ( більш детально в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-2013 - Реконструкція теплових мереж в м. Харкові (Черга 2. Об’єкт 47. Ділянка між МК5208-МК5209, просп. Тракторобудівників)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61112, Україна, Харківська область, м.Харків, ділянка між МК5208-МК5209 по просп. Тракторобудівників
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може сплатити Підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі до 30% від загальної вартості робіт протягом 30 днів з дати надання рахунку-фактури Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 13:26
Технічне завдання додаток 2.docx
27 липня 2020 13:26
Додаток_1__Квалiфiкацiйнi.docx
27 липня 2020 13:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
27 липня 2020 13:25
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000046 ● d1f53bfa0513470f92c1a77ef4d348ec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 18:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.10.2020 №220
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.10.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 220

Витяг з переліку процедур для
здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
18 UA-2020-07-27-002599-c 27.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП «Харківські теплові мережі» повідомляє про виконання висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ , оприлюдненого в електронній системі закупівель 10.11.2020 року, за результатами моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-2013 - Реконструкція теплових мереж в м. Харкові (Черга 2. Об’єкт 47. Ділянка між МК5208-МК5209, просп. Тракторобудівників) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція) ( індетифікатор закупівлі UA-2020-07-27-002599-c). Так, на виконання вимог висновку, Замовником ініційовано розірвання договору 68092301 від 23.09.2020 року шляхом направлення на адресу ТОВ "Спеценергомонтаж" листа щодо розірвання договору з проектом відповідної додаткової угоди ( копія листа додається) . Після підписання відповідної додаткової угоди сторонами, вона буде оприлюднена в електронній системі закупівель.

2020-11-17 11:34:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спеценергомонтаж" 15 251 010,00
UAH з ПДВ
15 251 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПО ТРЕЙД ІНКОМ" 15 253 515,00
UAH з ПДВ
15 253 515,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 19:33
Електронний підпис
11 вересня 2020 19:28
public_doc.p7s
11 вересня 2020 19:28
public_doc.pdf
11 вересня 2020 19:28
МВС Гужва.pdf
03 вересня 2020 11:28
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:27
Протокол №1 (переклад).pdf.p7s
03 вересня 2020 11:27
Протокол №1 (переклад).pdf
03 вересня 2020 11:27
Лист-пояснення.pdf.p7s
03 вересня 2020 11:27
Лист-пояснення.pdf
03 вересня 2020 11:27
КБ-2-КБ3.pdf.p7s
03 вересня 2020 11:27
КБ-2-КБ3.pdf
03 вересня 2020 11:27
Довідка працівники .pdf.p7s
03 вересня 2020 11:27
Довідка працівники .pdf
12 серпня 2020 10:26
Електронний підпис
12 серпня 2020 10:19
Паспорт_.pdf
12 серпня 2020 10:18
Переклад Наказу.PDF
12 серпня 2020 10:16
Рішення.pdf
12 серпня 2020 09:37
Аналогічний договір_1.PDF
12 серпня 2020 09:37
Аналогічний договір_2.pdf
12 серпня 2020 09:26
ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.pdf
12 серпня 2020 09:26
ЛІЦЕНЗІЯ, ДОЗВІЛ, ПДВ.PDF
12 серпня 2020 09:26
КОПІЯ ЧИННОГО СТАТУТУ.PDF
12 серпня 2020 09:26
ВІДГУК ХТМ.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 15:21
4.pdf
10 серпня 2020 15:21
3.pdf
10 серпня 2020 15:21
2.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спеценергомонтаж"

ТОВ "ЕКСПО ТРЕЙД ІНКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Спеценергомонтаж"
#23849531
Переможець 15 251 010,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 14:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 11:43

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду Вашої тендерної пропозиції Замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції. Документи тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: 1. В порушення підпункту 3.1. п.3 Додатку 1 у складі тендерної пропозиції не надано інформаційну довідку про виконання не менше двох аналогічних договорів. 2. Не надано оригінал(-и) або копію(-ї) довідки(-ок) про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, що свідчить (свідчать) про виконання кожного з наданих договорів у повному обсязі, які включені учасником до довідки відповідно до підпункту 3.1. п.3 додатку1. 3. Учасником не завантажено оригінали або копії наказів про призначення на посаду або оригінали або копії цивільно-правових угод з особами, яких учасник планує задіяти під виконання робіт або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці відповідно до підпункту 2.1. п.2 додатку. 4. Також у складі тендерної пропозиції на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, надано наказ про призначення та протокол зборів засновників, проте, в порушення п. 7 розділу І тендерної документації, протокол зборів засновників викладено російською мовою без відповідного перекладу. На підставі наведеного, керуючись ч 16. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», для усунення виявлених Замовником невідповідностей, що наведені вище, та підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Вам необхідно надати документи/уточнену інформацію відповідно до вимог п.1 та п. 2 Додатку 1 до тендерної документації. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі ч.1 ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спеценергомонтаж"
#23849531
15 251 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 14:08
ДУ №1.pdf укладений
24 листопада 2020 13:50
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 10:46
Договір № 68092301.pdf укладений
24 вересня 2020 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін ( більш детально в додатковій угоді № 1 від 24.11.2020р.)