Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання штучних споруд на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-20 Слов'янськ – Донецьк – Маріуполь, міст на км 33+462, міст на км 38+295
Services in operational maintenance of artificial constructions on the public highway of state importance H-20 Slavyansk - Donetsk - Mariupol, the bridge on km 33 + 462, the bridge on km 38 + 295
Очікувана вартість
15 699 190,00 UAH
UA-2020-07-27-002248-c 3f53ccb97d934e06af1af35207222af7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Donetsk Oblast
National ID: 25946285
Contact point: Shuranova Tetiana
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 липня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 11:52
Очікувана вартість: 15 699 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 27 липня 2020 13:02
Enquiries until: 17 серпня 2020 12:00
Complaints submission until: до 23 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 15 699 190 UAH including VAT
Minimal lowering step: 78 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
1.Місцезнаходження замовника: вул. Уральська, 12, м. Краматорськ, 84333
2.Категорія замовника: юридична особа, зазначена у п.3 ч.1 ст.2 Закону
3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
1.Місцезнаходження замовника: вул. Уральська, 12, м. Краматорськ, 84333
2.Категорія замовника: юридична особа, зазначена у п.3 ч.1 ст.2 Закону
3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з експлуатаційного утримання штучних споруд на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-20 Слов'янськ – Донецьк – Маріуполь, міст на км 33+462, міст на км 38+295
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Індекс автомобільних доріг: H-20 — Слов’янськ - Донецьк - Маріуполь

Services in operational maintenance of artificial constructions on the public highway of state importance H-20 Slavyansk - Donetsk - Mariupol, the bridge on km 33 + 462, the bridge on km 38 + 295
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 21 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу послуг. Попередня оплата може здійснюватися частково з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується надати послуги в обсязі суми попередньої оплати впродовж двох місяців з дня її отримання, але в будь-якому випадку не пізніше строку надання послуг, встановленого цим Договором. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Виконавець повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в). До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата наданих послуг проводиться поетапно проміжними платежами в міру надання послуг і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 13:00
Відомість обсягів послуг.docx
27 липня 2020 13:00
Проект договору.doc
27 липня 2020 12:59
Тендерна документація.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 серпня 2020
UA-2020-07-27-002248-c3f53ccb97d934e06af1af35207222af7
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
13 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
13 вересня 2020 14:01
Док після аукціону.pdf
13 вересня 2020 14:01
Dovidka_20247301180740130949.pdf
13 вересня 2020 14:01
Dovidka_20247301180740130949.pdf.p7s
26 серпня 2020 20:14
Електронний підпис
26 серпня 2020 20:14
Електронний підпис
26 серпня 2020 20:12
2. Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 20:12
4. Док субпідярдник.pdf
26 серпня 2020 20:12
3. Додаток 4.pdf
26 серпня 2020 20:12
1. Док ТОВ ВП МОСТ.pdf

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 11:28
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:28
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:16
кваліфікація.pdf
27 серпня 2020 10:16
обсяги робіт.pdf
27 серпня 2020 10:16
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост"

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост" 15 529 589,40
UAH з ПДВ
15 451 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ 15 699 100,00
UAH з ПДВ
15 528 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
13 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
13 вересня 2020 14:01
Док після аукціону.pdf
13 вересня 2020 14:01
Dovidka_20247301180740130949.pdf
13 вересня 2020 14:01
Dovidka_20247301180740130949.pdf.p7s
26 серпня 2020 20:14
Електронний підпис
26 серпня 2020 20:14
Електронний підпис
26 серпня 2020 20:12
2. Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 20:12
4. Док субпідярдник.pdf
26 серпня 2020 20:12
3. Додаток 4.pdf
26 серпня 2020 20:12
1. Док ТОВ ВП МОСТ.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 11:28
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:28
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:16
кваліфікація.pdf
27 серпня 2020 10:16
обсяги робіт.pdf
27 серпня 2020 10:16
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост"

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост"
#13476514
Переможець 15 451 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост"
#13476514
15 451 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 08:19
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:05
ДУ від 23.12.2020 до договору №2-125 від 18.09.2020 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:05
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 14:36
ДУ від 07.12.2020 до договору №2-125 від 18.09.2020.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 09:12
договір №2-125 від 18.09.2020.pdf укладений
18 вересня 2020 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2-125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 329 264,22
UAH (в тому числі ПДВ 2 554 877,37 UAH)