Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для Козинської ЗОШ І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області
Очікувана вартість
288 000,00 UAH
UA-2020-07-24-007096-b a2654113db4e4a29bdca1f477f227dcd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якименко Анна Юріївна

+380457253980 vidilosvitudogovir@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02143732
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7
Контактна особа: Якименко Анна Юріївна
+380457253980
vidilosvitudogovir@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 16:12
Оскарження наміру укласти договір: 04 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 шт
Ціна за одиницю: 3000UAH з ПДВ
Крісла для актового залу 3-х місні(на 144 місця)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Градинська, 11, кв.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
28 шт
Ціна за одиницю: 1100UAH з ПДВ
Стіл комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Градинська, 11, кв.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 шт
Ціна за одиницю: 8300UAH з ПДВ
Стіл для конференц залу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Градинська, 11, кв.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 шт
Ціна за одиницю: 2041UAH з ПДВ
Пенал комбінований з відкритим верхом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Градинська, 11, кв.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 шт
Ціна за одиницю: 1680UAH з ПДВ
Секція верхня відкрита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Градинська, 11, кв.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 шт
Ціна за одиницю: 1168UAH з ПДВ
Секція кутова мала верхня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Градинська, 11, кв.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 шт
Ціна за одиницю: 3800UAH з ПДВ
Офісне крісло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Градинська, 11, кв.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
30 шт
Ціна за одиницю: 1600UAH з ПДВ
Офісне крісло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Градинська, 11, кв.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
10 шт
Ціна за одиницю: 3000UAH з ПДВ
Стелаж модульний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Градинська, 11, кв.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 липня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 15:58
251.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кирильченко Олеся Анатоліївна
#2863710161
Переможець 286 776,00
UAH
24 липня 2020 16:12

Документи

24 липня 2020 16:11
Електронний підпис
24 липня 2020 16:08
251.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 16:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кирильченко Олеся Анатоліївна
#2863710161
286 776,00
UAH
Документи

Документи

24 липня 2020 16:11
Електронний підпис
24 липня 2020 16:08
251.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 14:53
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 08:12
Дод. угода 3.50.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 16:33
Дод. угода 2.49.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 09:07
Додаткова угода 1.41.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 15:08
Договір 313.pdf укладений
06 серпня 2020 15:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Крісла для актового залу 3-х місні(на 144 місця) 48 шт 3 000,00
UAH з ПДВ
Стіл комп’ютерний 28 шт 1 100,00
UAH з ПДВ
Стіл для конференц залу 2 шт 8 300,00
UAH з ПДВ
Пенал комбінований з відкритим верхом 2 шт 2 041,00
UAH з ПДВ
Секція верхня відкрита 2 шт 1 680,00
UAH з ПДВ
Секція кутова мала верхня 2 шт 1 168,00
UAH з ПДВ
Офісне крісло 2 шт 3 800,00
UAH з ПДВ
Офісне крісло 30 шт 1 600,00
UAH з ПДВ
Стелаж модульний 10 шт 3 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/41
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/49
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/50
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Крісла для актового залу 3-х місні(на 144 місця) 48 шт 3 000,00
UAH з ПДВ
Стіл комп’ютерний 28 шт 1 100,00
UAH з ПДВ
Стіл для конференц залу 2 шт 8 300,00
UAH з ПДВ
Пенал комбінований з відкритим верхом 2 шт 2 041,00
UAH з ПДВ
Секція верхня відкрита 2 шт 1 680,00
UAH з ПДВ
Секція кутова мала верхня 2 шт 1 168,00
UAH з ПДВ
Офісне крісло 2 шт 3 800,00
UAH з ПДВ
Офісне крісло 30 шт 1 600,00
UAH з ПДВ
Стелаж модульний 10 шт 3 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 286 776,00
UAH