Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Свинина охолоджена задня частина м’якиш; філе куряче охолоджене; четвертинка куряча охолоджена
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2020-07-24-006999-b 17192fbb05ce4407b783ef5553340a69
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Биць

+380978036598 nbic250@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тернопільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146044
Місцезнаходження: 47740, Україна , Тернопільська обл., смт. Великі Бірки, вул. Шкільна, буд. 1
Контактна особа: Надія Биць
+380978036598
nbic250@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 15:29
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


ДК 021:2015, код 15110000-2 М’ясо (Свинина охолоджена задня частина м’якиш; філе куряче охолоджене; четвертинка куряча охолоджена).
Категорія замовника: згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті.

Місце поставки товару: за адресою навчальних закладів підпорядкованих Відділу освіти Тернопільської РДА (Додаток 2 до Договору).

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1086 кілограми
Свинина охолоджена задня частина м’якиш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1657 кілограми
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
100 кілограми
Четвертинка куряча охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 15:51
ТД 2020.docx
24 липня 2020 15:51
Додаток 2.docx
24 липня 2020 15:51
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА" 277 107,00
UAH з ПДВ
252 800,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа підприємець Дякович Степан Юрійович 280 938,00
UAH з ПДВ
252 898,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОДЛЮКС ПЛЮС" 277 868,00
UAH з ПДВ
262 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 11:21
довідка ч.2.ст.17..pdf
18 серпня 2020 14:58
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:55
Довідка (абз.1 ч.2. ст.17).pdf
18 серпня 2020 11:55
Довідка ДПС.pdf
18 серпня 2020 11:55
Довідка(п.12 ч.1 ст.17).pdf
18 серпня 2020 11:55
Dovidka МВС (№_20192588220910321683).pdf
09 серпня 2020 23:23
Електронний підпис
09 серпня 2020 23:22
Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2020 23:22
Технічні вимоги.pdf
09 серпня 2020 23:22
Проект договору.pdf
09 серпня 2020 23:22
Довідка ст.17.pdf
09 серпня 2020 23:22
Наявність працівників.rar
09 серпня 2020 23:22
Інші документи.rar

Публічні документи

27 липня 2020 16:58
Електронний підпис
27 липня 2020 16:57
Витяг станом на 07.07.20.pdf
27 липня 2020 16:57
дозвіл (потужність).jpg
27 липня 2020 16:57
Копія паспорту + код.pdf
27 липня 2020 16:57
Медичні книги водіів.pdf
27 липня 2020 16:57
письмова згода.pdf
27 липня 2020 16:57
Свідоцтва.pdf
27 липня 2020 16:57
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 15:30
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:27
Технічна специфікація.pdf
07 серпня 2020 15:27
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 15:27
Копії медичних книжок.pdf
07 серпня 2020 15:27
Документи про якість.pdf
07 серпня 2020 15:27
Гарантійні листи.pdf
07 серпня 2020 15:27
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА"

фізична особа підприємець Дякович Степан Юрійович

ТОВ "ПРОДЛЮКС ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА"
#2917118742
Переможець 252 800,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 09:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА"
#2917118742
252 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 13:08
ДУ3.pdf укладений
30 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 13:04
ДУ3.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 13:00
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 12:54
Дод угода2.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 12:48
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 16:19
дод угода 1.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 10:20
Договір 420 від 01.09.20.pdf укладений
02 вересня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Пункт 3.1 викласти у новій редакції. Сума договору зменшується на 29 376.00 грн. і становить 223 424.00 грн. Внести зміни у Додаток №1, Додаток №2 до Договору. Обсяги постачання: свинина охолоджена – 798 кг., філе куряче – 1657 кг., четвертинка куряча – 100 кг. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 420
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Пункт 3.1 викласти у новій редакції. Сума договору становить 192 878.06 грн. Внести зміни у Додаток №1 до Договору. Обсяги постачання: свинина охолоджена – 668.20 кг., філе куряче – 1487.50 кг., четвертинка куряча – 28 кг. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 420
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Загальна вартість 30 545.94 грн. Внести зміни у Додаток №1 до Договору. Обсяги постачання: свинина охолоджена – 141.475 кг., філе куряче – 181.701 кг., четвертинка куряча – 23 кг. Більш детально в додатковій угоді.. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 420
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 545,94
UAH
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди припинити дію Договору у звязку із неможливістю виконання умов Договору