Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Overhaul services of lining blocks of track machines Unimat 08-475 / 4S, Duomatic 09-32 CSM»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7 |
Контактна особа: |
- +380444069838,+380444069837 crekm.dog@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Center for Repair and Maintenance of Track Machines" of PJSC "Ukrzaliznytsia" |
National ID: | 40123454 |
Contact point: |
- +380444069838,+380444069837 crekm.dog@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2020 14:24 |
Очікувана вартість: | 30 879 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 155 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 350000 UAH |
Publication date: | 24 липня 2020 14:19 |
Enquiries until: | 14 серпня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 серпня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 30 879 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 155 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2020 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 14:19 |
ТД_Ремонт_підбив.блоків__торги__24.07.20.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-11-000007 ● d9a4e56e67e646f8a9f74683536c7ba1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2021 11:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2021 № 9
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-07-24-005282-b.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-02 11:49:31
Звернення
Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2020-07-24-005282-b.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошенні. При оголошенні процедури закупівлі електронним майданчиком передбачено вказувати тільки розмір забезпечення тендерних пропозицій (інших параметрів можливості вказати не передбачено майданчиком). Якщо, при оголошенні процедури закупівлі не вказати всю необхідну інформацію, у встановленій формі оголошення, електронна система закупівель не дозволить оголосити процедуру.
Інформація та спосіб підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону до об’єднань учасників передбачена Замовником у додатку 7 та 8 до тендерної документації для всіх форм власності, в тому числі і до юридичних осіб (резидентів та нерезидентів).
Стосовно відсутності у тендерній документації Замовника вимоги про надання від учасників інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю ‒ у разі закупівлі робіт або послуг. Замовником розглянуті зауваження, викладені у висновку, проведений відповідний аналіз, розбір з відповідальними фахівцями. В проведених торгах учасники до проведення своїх послуг не залучали субпідрядника/співвиконавця. Замовник вживає всі належні заходи, щодо своєчасного усунення недоліків у роботі та обов’язкове виконання законодавства України. Виявлені моніторингом Державної аудиторської служби України та аналізом фахівців АТ «Укрзалізниці» зауваження обов’язково усуваються Замовником. На майбутнє будуть вжиті всі належні заходи щодо недопущення будь яких зауважень.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2020-07-24-005282-b. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошенні. При оголошенні процедури закупівлі електронним майданчиком передбачено вказувати тільки розмір забезпечення тендерних пропозицій (інших параметрів можливості вказати не передбачено майданчиком). Якщо, при оголошенні процедури закупівлі не вказати всю необхідну інформацію, у встановленій формі оголошення, електронна система закупівель не дозволить оголосити процедуру. Інформація та спосіб підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону до об’єднань учасників передбачена Замовником у додатку 7 та 8 до тендерної документації для всіх форм власності, в тому числі і до юридичних осіб (резидентів та нерезидентів). Стосовно відсутності у тендерній документації Замовника вимоги про надання від учасників інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю ‒ у разі закупівлі робіт або послуг. Замовником розглянуті зауваження, викладені у висновку, проведений відповідний аналіз, розбір з відповідальними фахівцями. В проведених торгах учасники до проведення своїх послуг не залучали субпідрядника/співвиконавця. Замовник вживає всі належні заходи, щодо своєчасного усунення недоліків у роботі та обов’язкове виконання законодавства України. Виявлені моніторингом Державної аудиторської служби України та аналізом фахівців АТ «Укрзалізниці» зауваження обов’язково усуваються Замовником. На майбутнє будуть вжиті всі належні заходи щодо недопущення будь яких зауважень.
2021-02-02 11:51:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПАРС-СЕРВІС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" #04832737 |
Переможець |
30 861 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2020 08:38
|
20116.pdf | укладений |
01 жовтня 2020 08:37
|