Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з капітального ремонту підбивочних блоків колійних машин Unimat 08-475/4S, Duomatic 09-32 CSM»
«Overhaul services of lining blocks of track machines Unimat 08-475 / 4S, Duomatic 09-32 CSM»
Очікувана вартість
30 879 000,00 UAH
UA-2020-07-24-005282-b 3534be6184fb407d93f73ee7aa3403d3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Center for Repair and Maintenance of Track Machines" of PJSC "Ukrzaliznytsia"
National ID: 40123454
Contact point: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 14:24
Очікувана вартість: 30 879 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH
Publication date: 24 липня 2020 14:19
Enquiries until: 14 серпня 2020 00:00
Complaints submission until: до 20 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 серпня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 30 879 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 155 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплект
«Послуги з капітального ремонту підбивочних блоків колійних машин Unimat 08-475/4S, Duomatic 09-32 CSM»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

«Overhaul services of lining blocks of track machines Unimat 08-475 / 4S, Duomatic 09-32 CSM»
CPV: 50220000-3
Період постачання: з 21 вересня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-11-000007 ● d9a4e56e67e646f8a9f74683536c7ba1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021 11:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.01.2021 № 9

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-07-24-005282-b.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-02 11:49:31

Звернення

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2020-07-24-005282-b.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошенні. При оголошенні процедури закупівлі електронним майданчиком передбачено вказувати тільки розмір забезпечення тендерних пропозицій (інших параметрів можливості вказати не передбачено майданчиком). Якщо, при оголошенні процедури закупівлі не вказати всю необхідну інформацію, у встановленій формі оголошення, електронна система закупівель не дозволить оголосити процедуру.
Інформація та спосіб підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону до об’єднань учасників передбачена Замовником у додатку 7 та 8 до тендерної документації для всіх форм власності, в тому числі і до юридичних осіб (резидентів та нерезидентів).
Стосовно відсутності у тендерній документації Замовника вимоги про надання від учасників інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю ‒ у разі закупівлі робіт або послуг. Замовником розглянуті зауваження, викладені у висновку, проведений відповідний аналіз, розбір з відповідальними фахівцями. В проведених торгах учасники до проведення своїх послуг не залучали субпідрядника/співвиконавця. Замовник вживає всі належні заходи, щодо своєчасного усунення недоліків у роботі та обов’язкове виконання законодавства України. Виявлені моніторингом Державної аудиторської служби України та аналізом фахівців АТ «Укрзалізниці» зауваження обов’язково усуваються Замовником. На майбутнє будуть вжиті всі належні заходи щодо недопущення будь яких зауважень.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2020-07-24-005282-b. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) згідно розробленої форми майданчика закупівель (zakupki.prom.ua) вказується в оголошенні. При оголошенні процедури закупівлі електронним майданчиком передбачено вказувати тільки розмір забезпечення тендерних пропозицій (інших параметрів можливості вказати не передбачено майданчиком). Якщо, при оголошенні процедури закупівлі не вказати всю необхідну інформацію, у встановленій формі оголошення, електронна система закупівель не дозволить оголосити процедуру. Інформація та спосіб підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону до об’єднань учасників передбачена Замовником у додатку 7 та 8 до тендерної документації для всіх форм власності, в тому числі і до юридичних осіб (резидентів та нерезидентів). Стосовно відсутності у тендерній документації Замовника вимоги про надання від учасників інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю ‒ у разі закупівлі робіт або послуг. Замовником розглянуті зауваження, викладені у висновку, проведений відповідний аналіз, розбір з відповідальними фахівцями. В проведених торгах учасники до проведення своїх послуг не залучали субпідрядника/співвиконавця. Замовник вживає всі належні заходи, щодо своєчасного усунення недоліків у роботі та обов’язкове виконання законодавства України. Виявлені моніторингом Державної аудиторської служби України та аналізом фахівців АТ «Укрзалізниці» зауваження обов’язково усуваються Замовником. На майбутнє будуть вжиті всі належні заходи щодо недопущення будь яких зауважень.

2021-02-02 11:51:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 вересня 2020
UA-2020-07-24-005282-b3534be6184fb407d93f73ee7aa3403d3
Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПАРС-СЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 серпня 2020 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

17 вересня 2020 15:33
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:33
паспорт директора.pdf
17 вересня 2020 12:05
Електронний підпис
17 вересня 2020 12:05
тендерна пропозиція2.pdf
17 вересня 2020 12:05
паспорт директора.pdf
17 вересня 2020 12:05
довідка про статут.pdf
17 вересня 2020 12:05
довідка з ДПІ.pdf
17 вересня 2020 12:05
справка мвд.pdf
12 серпня 2020 17:38
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:38
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:35
калькуляція унімат.pdf
12 серпня 2020 17:35
калькуляція дуоматік.pdf
12 серпня 2020 17:35
технічна спеціфікація.pdf
12 серпня 2020 17:35
дані на товар.pdf
12 серпня 2020 17:35
кредитний договір 100255.pdf
12 серпня 2020 17:35
кредитний договір 96234.pdf
12 серпня 2020 17:35
договір на депозит 968552.pdf
12 серпня 2020 17:35
договір на депозит 958348.pdf
12 серпня 2020 17:35
Витяг ПДВ.pdf
12 серпня 2020 17:35
устав 2019.pdf
12 серпня 2020 17:35
лист на уповноважених.pdf
12 серпня 2020 17:35
Рейтинг_(2020).zip
12 серпня 2020 17:35
Лiцензiя.zip
12 серпня 2020 17:35
Довiренiст__Пустовойт_1.zip
12 серпня 2020 17:35
Гарантия_5070.zip

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 12:42
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:42
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:19
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:19
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:07
Технічні вимоги.pdf
18 серпня 2020 12:07
Договір про субпідряд.pdf
18 серпня 2020 12:07
Дані на послуги.pdf
18 серпня 2020 12:07
Лист-згода (гарантія).pdf
18 серпня 2020 12:07
Статут.pdf
18 серпня 2020 12:07
Паспорт директора.pdf
18 серпня 2020 12:07
Рейтинг (2020).zip
18 серпня 2020 12:07
Ліцензія.zip
18 серпня 2020 12:07
Гарантия 5252.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"

ТОВ ПАРС-СЕРВІС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" 30 861 000,00
UAH з ПДВ
30 861 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПАРС-СЕРВІС 30 875 040,00
UAH з ПДВ
30 875 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 15:33
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:33
паспорт директора.pdf
17 вересня 2020 12:05
Електронний підпис
17 вересня 2020 12:05
тендерна пропозиція2.pdf
17 вересня 2020 12:05
паспорт директора.pdf
17 вересня 2020 12:05
довідка про статут.pdf
17 вересня 2020 12:05
довідка з ДПІ.pdf
17 вересня 2020 12:05
справка мвд.pdf
12 серпня 2020 17:38
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:38
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:35
калькуляція унімат.pdf
12 серпня 2020 17:35
калькуляція дуоматік.pdf
12 серпня 2020 17:35
технічна спеціфікація.pdf
12 серпня 2020 17:35
дані на товар.pdf
12 серпня 2020 17:35
кредитний договір 100255.pdf
12 серпня 2020 17:35
кредитний договір 96234.pdf
12 серпня 2020 17:35
договір на депозит 968552.pdf
12 серпня 2020 17:35
договір на депозит 958348.pdf
12 серпня 2020 17:35
Витяг ПДВ.pdf
12 серпня 2020 17:35
устав 2019.pdf
12 серпня 2020 17:35
лист на уповноважених.pdf
12 серпня 2020 17:35
Рейтинг_(2020).zip
12 серпня 2020 17:35
Лiцензiя.zip
12 серпня 2020 17:35
Довiренiст__Пустовойт_1.zip
12 серпня 2020 17:35
Гарантия_5070.zip

Публічні документи

18 серпня 2020 12:42
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:42
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:19
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:19
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:07
Технічні вимоги.pdf
18 серпня 2020 12:07
Договір про субпідряд.pdf
18 серпня 2020 12:07
Дані на послуги.pdf
18 серпня 2020 12:07
Лист-згода (гарантія).pdf
18 серпня 2020 12:07
Статут.pdf
18 серпня 2020 12:07
Паспорт директора.pdf
18 серпня 2020 12:07
Рейтинг (2020).zip
18 серпня 2020 12:07
Ліцензія.zip
18 серпня 2020 12:07
Гарантия 5252.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"

ТОВ ПАРС-СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"
#04832737
Переможець 30 861 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"
#04832737
30 861 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 08:38
20116.pdf укладений
01 жовтня 2020 08:37
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 13:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,00 UAH)