Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-03 Галич-Підгайці-Сатанів км 107+000-132+100, Тернопільська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
1 004 228,00 UAH
UA-2020-07-24-004762-b 5ac2fceef011469fbedac0818a95dd73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілецька Марія Василівна

380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Контактна особа: Стрілецька Марія Василівна
380967204911
SAD-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 15:43
Очікувана вартість: 1 004 228,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 021,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-03 Галич-Підгайці-Сатанів км 107+000-132+100, Тернопільська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються за умови передання Замовнику результату договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кошторису
Дата подання: 31 липня 2020 17:54
Дата відповіді: 04 серпня 2020 11:46
Доброго дня. Відповідно до пункту 14 тендерної документації, зокрема, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій: - інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі установленим замовником, у тому числі: - Кошторисна документація у складі : - Договірна ціна; - Пояснювальна записку до договірної ціни; - Локальні кошториси; - Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та прибутку; - Підсумкова відомість ресурсів. Проект календарного графіку виконання робіт (у розрізі місяців). Повідомляємо, що предметом Процедури закупівлі відповідно до оголошення, зокрема, п.4.1 тендерної документації Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-03 Галич-Підгайці-Сатанів км 107+000-132+100, Тернопільська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)Таким чином, предметом закупівлі є саме розробка проектної документації. Надання зазначених документів (зокрема,Пояснювальна записку до договірної ціни;Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та прибутку; Підсумкова відомість ресурсів) не передбачено при розрахунку вартості проектно-кошторисних робіт. Зазначені документи можуть бути надані лише за результатами виконання проектно-кошторисних робіт, проходження відповідної експертизи, тощо. Зазначені документи, можуть бути надані за умови оголошення закупівлі на виконання будівельно-монтажних (не проеткних) робіт на зазначені обєкти. Просимо привести у відповідність зазначені умови оголошення, зокрема, видалити вимогу щодо надання у складі пропозиції учасника Кошторисна документація у складі : - Договірна ціна; - Пояснювальна записку до договірної ціни; - Локальні кошториси; - Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат та прибутку; - Підсумкова відомість ресурсів. Проект календарного графіку виконання робіт (у розрізі місяців). дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Буде внесено зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВТОДОР-ПРОЕКТ 599 700,00
UAH з ПДВ
599 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОСТРАДА ЗАХІД" 840 000,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 11:58
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:56
Коштор.розрах.
27 серпня 2020 09:41
Електронний підпис
27 серпня 2020 09:39
довідка ст17.ч2
27 серпня 2020 09:39
довідка ст17.ч1.п12
27 серпня 2020 09:37
Довідка про несудимість
24 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
24 серпня 2020 15:56
довідка про відс.заборг.
11 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:52
42 гарант.лист.PDF
11 серпня 2020 15:42
Реєстр над.док.PDF
11 серпня 2020 15:42
47 не зал субпідр.PDF
11 серпня 2020 15:42
45довкілля.PDF
11 серпня 2020 15:42
44 ліцензування.PDF
11 серпня 2020 15:42
29 ВПВ.PDF
11 серпня 2020 15:42
43 підпис уповн особи.PDF
11 серпня 2020 15:42
28 ВПВ.PDF
11 серпня 2020 15:42
42 гарант лист.PDF
11 серпня 2020 15:42
27 ВПв.PDF
11 серпня 2020 15:42
26 ВПВ.PDF
11 серпня 2020 15:42
41 термін дії.PDF
11 серпня 2020 15:42
25 ВПВ.PDF
11 серпня 2020 15:42
24 ВПВ.PDF
11 серпня 2020 15:42
40 відпов.техн якісн.PDF
11 серпня 2020 15:42
39 персон.дані.PDF
11 серпня 2020 15:42
23 ВПв.PDF
11 серпня 2020 15:42
38_свід. платника ПДВ.pdf
11 серпня 2020 15:42
22 ВПВ.PDF
11 серпня 2020 15:42
37 відомості про учасн.PDF
11 серпня 2020 15:42
21 ВПВ.PDF
11 серпня 2020 15:42
35 дост.інформ.PDF
11 серпня 2020 15:42
20 ВПВ.PDF
11 серпня 2020 15:42
19 ВПВ.PDF
11 серпня 2020 15:42
34 лист гар матер.PDF
11 серпня 2020 15:42
18 ВПВ.PDF
11 серпня 2020 15:42
32_протокол про підпис.pdf
11 серпня 2020 15:42
17 зведена ВПВ.PDF
11 серпня 2020 15:42
31 Копія статуту _ опис.PDF
11 серпня 2020 15:42
16 проект догов.PDF
11 серпня 2020 15:42
15.2 тех харак.PDF
11 серпня 2020 15:42
30 ВПВ.PDF
11 серпня 2020 15:42
15.1 тех.характ.PDF
11 серпня 2020 15:42
15 завдання на проект.PDF
11 серпня 2020 15:42
14 кал.графік.PDF
11 серпня 2020 15:42
13 кошториси.PDF
11 серпня 2020 15:42
12. догов.ціна.PDF
11 серпня 2020 15:42
11листи-відгуки.PDF
11 серпня 2020 15:41
10 копії експ.звітів.PDF
11 серпня 2020 15:41
9.Догов.70-20.PDF
11 серпня 2020 15:41
9.3Копії анал.дог.PDF
11 серпня 2020 15:41
9_2догов 29-20.PDF
11 серпня 2020 15:41
9_1 Догов56-19.PDF
11 серпня 2020 15:41
8. дов про анал.дог.PDF
11 серпня 2020 15:41
6 дов про мат-тех базу.PDF
11 серпня 2020 15:41
5_серт. коштор. і ЦПУ.pdf
11 серпня 2020 15:41
2наказ про суміщення..pdf
11 серпня 2020 15:41
1. дов про прац.PDF

Публічні документи

11 серпня 2020 10:19
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:09
8.3. Статут.pdf
11 серпня 2020 10:09
15.3. КРЕДО.rar
11 серпня 2020 10:09
20. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
11 серпня 2020 10:09
21. ISO дороги.pdf
11 серпня 2020 10:09
15.2. АВК.rar
11 серпня 2020 10:09
15.5. Будстандарт.rar
11 серпня 2020 10:09
18. Фінансова звітність.pdf
11 серпня 2020 10:09
18.1. Квитанція.pdf
11 серпня 2020 10:09
15.1. Техеометр.rar
11 серпня 2020 10:09
17. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 серпня 2020 10:09
8.2. Протокол зборів.pdf
11 серпня 2020 10:09
15.4. Інвентарні картки.rar
11 серпня 2020 10:09
3.1. Проект договору.pdf
11 серпня 2020 10:09
8.4. Опис до статуту.pdf
11 серпня 2020 10:09
22. Лист по ISO.PDF
11 серпня 2020 10:09
1. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТОДОР-ПРОЕКТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОСТРАДА ЗАХІД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АВТОДОР-ПРОЕКТ
#36903966
Переможець 599 700,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 10:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АВТОДОР-ПРОЕКТ
#36903966
599 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 17:57
Додаткова угода до договору 85-20.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 17:57
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 15:40
Додаткова угода 6 до договору 85-20_20210913_0001.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 15:37
Додаткова угода№5 до договору №85-20 (1).pdf зміни до договору
28 липня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 15:20
Додаткова угода № 4 до договору № 85-20 (1).pdf зміни до договору
26 травня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 11:48
Додаткова угода 3 до договору №85-20 (1).pdf зміни до договору
28 квітня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 13:35
Додаткова угода № 2 до договору № 85-20 від 03.03.2020 (1).pdf зміни до договору
31 березня 2021 13:35
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:10
Додаткова угода 1 до договору 85-20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:01
ДОГОВІР 85-20.pdf укладений
03 вересня 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 85/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору з документально підтверджених обставин
Номер договору про закупівлю: 85/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору з документально підтверджених обставин
Номер договору про закупівлю: 85/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору з документально підтверджених обставин
Номер договору про закупівлю: 85/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: 85/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та внесення змін до очікуваного обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: 85/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 85/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML