Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний (в упаковці), хліб пшеничний, вищого ґатунку (в упаковці), булочка «Ромашка» (в упаковці (вага 0,300-0,350 г), пиріжок ((вага 0,075кг.), (з вишнею, яблуком і корицею, з чорною смородиною))
Очікувана вартість
111 255,00 UAH
UA-2020-07-24-004747-b 87252a571c31489d99189c6df45aaf08
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болюта Надія

+380679891641 tendep_zp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 1 " ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20511659
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Котельникова, буд. 16
Контактна особа: Болюта Надія
+380679891641
tendep_zp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 08:00
Очікувана вартість: 111 255,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 556,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
хліб житньо-пшеничний (в упаковці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
2000 кілограми
хліб пшеничний, вищого ґатунку (в упаковці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1250 штуки
булочка «Ромашка» (в упаковці (вага 0,300-0,350 г))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
2750 штуки
пиріжок (вага 0,075кг.), ( з вишнею, яблуком і корицею, з чорною смородиною)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Котельникова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:47
Проект договору.doc
24 липня 2020 13:47
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Українсько-іспанське товариство з обмеженою відповідальністю "Урожай" 111 255,00
UAH з ПДВ
111 255,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 18:52
Електронний підпис
03 серпня 2020 18:46
Довідка 3.pdf
03 серпня 2020 18:46
Довідка 2.pdf
03 серпня 2020 18:46
Довідка 1.pdf
03 серпня 2020 18:37
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2020 18:37
Тех. паспорт.pdf
03 серпня 2020 18:37
Статут.PDF
03 серпня 2020 18:37
Сертифікат iso 22000.pdf
03 серпня 2020 18:37
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
03 серпня 2020 18:37
Договір аренди.PDF
03 серпня 2020 18:37
Довідки.pdf
03 серпня 2020 18:37
Сан. обробка авто.pdf
03 серпня 2020 18:37
Медичні книжки.pdf
03 серпня 2020 18:37
Декларація виробника.pdf
03 серпня 2020 18:37
Гарантійний лист.PDF
03 серпня 2020 18:37
Виписка з протоколу.PDF
03 серпня 2020 18:36
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Українсько-іспанське товариство з обмеженою відповідальністю "Урожай"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Українсько-іспанське товариство з обмеженою відповідальністю "Урожай"
#23852237
Переможець 111 255,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 10:17

Документи

07 серпня 2020 10:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Українсько-іспанське товариство з обмеженою відповідальністю "Урожай"
#23852237
111 255,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2020 10:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:27
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:26
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 09:46
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 12:03
Додаткова угода.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 09:47
Договір.pdf укладений
27 серпня 2020 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 08-17-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 08-17-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 08-17-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 447,68
UAH (в тому числі ПДВ 6 241,28 UAH)