Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі різні
Очікувана вартість
1 475 000,00 UAH
UA-2020-07-24-004231-c 044aa594e67544bf9953764524247dc8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачук Вадим Анатолійович

380445278930 tender13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Код ЄДРПОУ: 00493706
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15
Контактна особа: Ткачук Вадим Анатолійович
380445278930
tender13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 19:01
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 1 475 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції наведена у тендерній документації
Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі:
1. Шафа для документів з полицями двох дверна (тип 1).
2. Шафа для документів з полицями двох дверна (тип 2)
3. Антресоль двох дверна для документів
4. Тумба з дверцятою МДФ
Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:
1. 39132006-6 – Шафи-картотеки
2. 39132006-6 – Шафи-картотеки
3. 39132100-7 Пенали-картотеки
4. 39132100-7 Пенали-картотеки
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штуки
Офісні меблі різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, м. Київ, м. Київ, провулок Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 19:09
Проект_договору_200.doc
24 липня 2020 19:09
ТД_200.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи для підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 24 липня 2020 23:24
Дата відповіді: 28 липня 2020 17:00
В Додатку 4 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Замовник для підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі вимагає зокрема надати: - копії чинного на дату розкриття сертифікату відповідності виробника меблів ДСТУ ГОСТ 16371:2016 "Меблі загальні технічні умови." та ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." та протоколу випробувань, видані акредитованою на випробування меблів випробувальною лабораторією на відповідність товару ДСТУ ГОСТ 16371:2016 "Меблі загальні технічні умови." та ДСТУ СЕN/TR 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні. Частина 1. Розміри." на товар що пропонується, засвідчена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника; З цього приводу зауважимо наступне. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Можлива добровільна сертифікація, але у проміжок часу з дати опублікування тендеру до кінця строку подачі тендерної пропозиції Учасник не має можливості отримати даний сертифікат. Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними та такими, що перешкоджають вільній конкуренції. Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ч.5 ст.. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Враховуючи що Замовник не вимагає надання зразків для перевірки відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі, замовник скористався передбаченою у Законі можливістю підтвердити якість запропонованого товару наявністю відповідних документів для даного типу продукції.
Некоректна вимога кольорових зображень
Дата подання: 24 липня 2020 23:27
Дата відповіді: 28 липня 2020 17:07
Замовник у тендерній документації вимагає від Учасника надати: кольорове зображення кожної позиції не менше ніж з трьох ракурсів Меблі, які є предметом закупівлі – мають бути виготовлені Постачальником згідно вимог Замовника, у точній відповідності з технічним завданням. Відповідно, до факту виготовлення меблів – зробити фото цих меблів або його вузлів неможливо фізично. Просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації задля уникнення непорозуміньта для неперешкоджання вільній конкуренції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Враховуючи вищезазначене, Замовник скористався своїм законним правом відповідно до чинних норм діючого Закону, яким замовник зобов’язаний керуватися при здійсненні закупівель. Також, не зрозуміло, яким чином вимога надання кольорового зображення кожної позиції не менше ніж з трьох ракурсів перешкоджає вільній конкуренції та викликає непорозуміння та чому потенційний учасник не може її виконати.
Вимога надання сертифікатів
Дата подання: 28 липня 2020 17:11
Дата відповіді: 30 липня 2020 16:07
Шановний Замовник! у своїй відповіді ви вказуєте на ваше право вимагати надання Учасником сертифікату на меблі. Маємо вчергове зауважити - діюче українське законодавство не вимагає обовязкової сертифікації меблів. Проміжок часу, що є до кінця періоду подання тендерних пропозицій по закупівлі - недостатньо для проходження процедури добровільної сертифікації Учсником. Таким чином, дана вимога надати сертифікати на меблі - є дискримінаційною, тому просимо Замовника видалити цю вимогу з Тендерної документації. У разі залишення дискримінаційних / незаконних вимог в тендерній документації Учасник буде змушений звернутись в контролюючі органи задля захисту порушених прав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відсутність обов’язкової сертифікації меблів, не позбавляє потенційних учасників можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку.
Вимога надання фотографій
Дата подання: 28 липня 2020 17:16
Дата відповіді: 30 липня 2020 15:55
У своїй відповіді Замовник вказує: "Також, не зрозуміло, яким чином вимога надання кольорового зображення кожної позиції не менше ніж з трьох ракурсів перешкоджає вільній конкуренції та викликає непорозуміння та чому потенційний учасник не може її виконати.." Пояснюємо Замовнику: для того, щоб виконати дану вимогу та надати кольорове зображення кожної позиції не менше ніж з трьох ракурсів - потрібно фактично (фізично) виготовити дані меблі. Неможливо надати зображення того, чого ще не існує. Таким чином, Замовник вводить дискримінуючу вимогу, так як допускає до участі тільки ті компанії (компанію) котра серійно випускає меблі, що є предметом закупівлі. Інші учасники задля виконання цієї вимоги мають до перемоги у торгах виготовити кожну позицію меблів для фотографування. Чи вважає Замовник це нормальним та економічно виправданим? Просимо амовника видалити цю незаконну вимогу з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимоги надати кольорові фото виробів, йдеться мова про кольорові зображення, що можуть бути виготовлені спеціальним програмним забезпеченням.
Можливість отримання сертифікатів
Дата подання: 30 липня 2020 16:13
Дата відповіді: 04 серпня 2020 15:36
Шановний замовник, у своїй відповіді Ви пишете: "Відсутність обов’язкової сертифікації меблів, не позбавляє потенційних учасників можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку.." З цього приводу зауважимо - у проміжок часу від дати публікації тендеру до кінцевої дати періоду подання пропозицій проведення добровільної сертифікації неможливе. Тому дана вимога є дискримінаційною. Вона надає незаконну перевагу одним учасникам та дискримінують інших. Просимо видалити дискримінуючу умову з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник не впливає та не регулює терміни добровільного проходження сертифікації потенційними учасниками.
Технічні
Дата подання: 30 липня 2020 18:05
Дата відповіді: 04 серпня 2020 15:37
У відповідності із вимогою тендерної документації , а саме ", надати копії чинного на дату розкриття Атестату, що засвідчує стабільність показників безпеки процедур виробництва, що відповідають вимогам законодавства України та діючих нормативних документів, атестат має бути виданий акредитованою організацією відповідно до чинних норм законодавства України" хочемо поінформувати Замовника, що така атестація виробництва проводиться у відповідності із наказом N 571 від 25.09.2000 , " Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва" , який втратив чинність 29.11.2016 року. у відповідності з Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)" . На підтверджнння показників якості та безпеки виробництва на даний час українські виробники проходять сертифікацію та нагляд у відповідностями з Система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Просимо прибрати цю вимогу та внести зміни у Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Сертифікати, щодо атестації виробництва підтверджують наявність технології у виробника та відповідно якість запропонованої продукції.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 30 липня 2020 18:07
Дата відповіді: 04 серпня 2020 15:38
Шановний Замовник! У Додатку 4 Тдо тендерної документації "Технічні вимоги" визначена вимога " Надати сертифікат відповідності на поліуретанову крайку та протокол випробувань, виданий акредитованою на випробування крайки випробувальною лабораторією." Хочемо зазначити, що у відповідності з Законодавством України, щодо сетифікації, на таку крайку не існує ТУ та ДСТУ., у відповідності з яким можна зробити випробування. Та такого виробу, як крайка з поліуретану не існує. Як виробник, хочемо зазначити, що топ(крайка) з поліуретану виготовляється методом змішування поліуретану та нанесення на раніше підготовлену стільницю, тощо. Просимо надати відповідь, як можна надати документи, які Ви вимагаєте, ящо не існує ДСТУ за яким виготовляється така крайка. Або надайте назву ДСТУ, згідно якого виготовлятися відповідна крайка. Також хочемо зазначити, що матеріал поліуретан не підлягає обовязковій сертифікації у відповідності із законодавством України. у відповідності із зазначеним протокол випробувань можна надити або на виріб - тумба з використанням топу(крайки ) з поліуретану або стільницю тумби з використанням топу (крайки) з поліуретану .Просимо надати відповідь згідно яких нормативних документів повинна бути проведена Атестація виробника, у відповідності з вимогою - " надати, копії чинного на дату розкриття Атестату, що засвідчує стабільність показників безпеки процедур виробництва, що відповідають вимогам законодавства України та діючих нормативних документів, атестат має бути виданий акредитованою організацією відповідно до чинних норм законодавства України", якщо такі нормативні документи скасовані та не діють на території України? Просимо прибрати таку вимогу та внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ч.5 ст.. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Враховуючи що Замовник не вимагає надання зразків для перевірки відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі, замовник скористався передбаченою у Законі можливістю підтвердити якість запропонованого товару наявністю відповідних документів для даного типу продукції.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
10 серпня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій