Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Слобода в с. Саварка Богуславського району Київської області
Очікувана вартість
1 442 910,40 UAH
UA-2020-07-24-004209-b 4b21b0debd314845b00c876a646ad995
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Андрущенко

+380502316530 fotinia999@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Світлана Андрущенко
+380502316530
fotinia999@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 13:12
Очікувана вартість: 1 442 910,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 214,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - українська (детальніше в оголошенні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Слобода в с. Саварка Богуславського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09710, Україна, Київська область, с. Саварка, вул. Слобода
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник здійснює платежі протягом 7 робочих днів на підставі підписаних Сторонами актів здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:10
Інструкція учасникам.doc
24 липня 2020 13:10
Оголошення.doc
24 липня 2020 13:10
д.3 Вимоги до Учасників.doc
24 липня 2020 13:10
д.2 Технічне завдання.doc
24 липня 2020 13:09
д.4 Проєкт договору.docx
24 липня 2020 13:09
д.1 Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні та інші вимоги замовника
Дата подання: 28 липня 2020 16:44
Дата відповіді: 28 липня 2020 16:53
Доброго дня. П.2 (Наявність досвіду виконання аналогічних договорів), Відгук повинен бути адресований замовнику на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку та має містити інформацію про номер та дату договору, інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень, також зазначення класу наслідків. Питання - (Лист-відгук пише Замовник до Вас?).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Оскільки у вимогах зазначено що "Відгук повинен бути адресований замовнику", то відповідно попередній замовник пише свій відгук на Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВЕЛАРМ 1 316 035,92
UAH з ПДВ
1 316 035,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК"АДАМАНТ ГРУП" 1 434 175,30
UAH з ПДВ
1 434 175,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 09:36
Електронний підпис

Публічні документи

05 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:23
Додаток 3-2.zip
05 серпня 2020 16:23
Додаток 3-1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЕЛАРМ

ТОВ "БК"АДАМАНТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВЕЛАРМ
#41102116
Переможець 1 316 035,92
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 14:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЕЛАРМ
#41102116
1 316 035,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 10:50
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 11:54
Додаткова угода №1 до Договору №386-20 від 25.08.2020.PDF зміни до договору
05 січня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 14:50
Договір №386-20 від 25.08.2020 (оновлений).pdf зміни до договору
28 серпня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 13:53
Договір 386-20 від 25.08.2020.pdf укладений
25 серпня 2020 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Допущення технічної помилки під час попередньої публікації договору (в Додатку №3 до договору було не вірно зазначено суму авторського нагляду)
Номер договору про закупівлю: №386-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №386-20 (оновлений)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №386-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 094 795,06
UAH (в тому числі ПДВ 182 465,84 UAH)