Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері морських перевезень
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-07-24-002640-c f0b1b382e1904a0b8c533e72d282b0a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Сергій Миколайович

+380677606863 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Салій Сергій Миколайович
+380677606863
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 11:52
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98360000-4: Послуги у сфері морських перевезень


Послуги з водолазного обстеження з очищенням дна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з водолазного обстеження з очищенням дна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 98360000-4 — Послуги у сфері морських перевезень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг, що надаються здійснюється Замовником за фактом надання Послуг шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. Розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку за умови наявності підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:07
ДОДАТОК 7.docx
24 липня 2020 14:06
Тендерна документація.doc
24 липня 2020 14:06
Оголошення.doc
24 липня 2020 14:06
ДОДАТОК 2.doc
24 липня 2020 14:06
ДОДАТОК 6.docx
24 липня 2020 14:06
ДОДАТОК 5.doc
24 липня 2020 14:06
ДОДАТОК 1.doc
24 липня 2020 14:06
ДОДАТОК 3.doc
24 липня 2020 14:06
ДОДАТОК 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" 419 000,00
UAH
419 000,00
UAH
Документи
ПП ЩИТ 449 000,00
UAH
449 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 18:01
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:57
!Документи Переможця.pdf
25 серпня 2020 11:04
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:00
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:58
public_doc.pdf
25 серпня 2020 09:58
public_doc.p7s
25 серпня 2020 09:58
Пропозиція_Анкор.pdf
25 серпня 2020 09:58
Довідка.pdf.p7s
25 серпня 2020 09:58
Довідка.pdf
25 серпня 2020 09:58
Dovidka_20213593070810252791.pdf.p7s
25 серпня 2020 09:58
Dovidka_20213593070810252791.pdf
19 серпня 2020 10:00
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:34
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:32
Технічні вимоги.pdf
07 серпня 2020 13:32
Статут ТОВ Анкор.pdf
07 серпня 2020 13:32
Реквізити Анкор.pdf
07 серпня 2020 13:32
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 13:32
Лист-гарантія.pdf
07 серпня 2020 13:32
Довідка стаття 17.pdf
07 серпня 2020 13:32
Баланс 2020 2 кв.pdf
07 серпня 2020 13:32
Баланс 2019.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 16:06
проект договору .pdf
07 серпня 2020 16:06
Реквизиты щит.pdf
07 серпня 2020 16:06
поверка GPS.PDF
07 серпня 2020 16:06
Перелік робітників.pdf
07 серпня 2020 16:06
Перелік робіт.pdf
07 серпня 2020 16:06
Перелік обладнання.pdf
07 серпня 2020 16:06
лист-згода.pdf
07 серпня 2020 16:06
лист-гарантія .pdf
07 серпня 2020 16:06
Документы водолазы.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

ПП ЩИТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
Переможець 419 000,00
UAH
20 серпня 2020 11:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 15:41

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в документах, поданих товариством з обмеженою відповідальністю «Анкор» в складі документів пропозиції на закупівлю послуг у сфері морських перевезень за кодом CPV за ДК 021:2015 – 98360000-4 (Послуги з водолазного обстеження з очищенням дна) Номер закупівлі UA-2020-07-24-002640-c Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в Документах, що подані учасником в тендерній пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник не надав документального підтвердження права власності на обладнання зазначене ним в пункті 16 «Інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» за вих. № 325/08-20 від 07.08.2020 року, яке згідно інформації учасника залучене на підставі договору надання послуг № 27/05-2020 від 27.05.2020, чим в свою чергу не виконав вимоги Додатку 1 до тендерної документації (далі ТД). В Додатку 1 ТД Замовником визначено, що у разі зазначення в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази інших осіб, необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання) щодо задіяння відповідного обладнання, машин, механізмів, виробничих/складських площ тощо, з особами, зазначеними в довідці при цьому право власності таких осіб на відповідне майно обов’язково має бути підтверджено на умовах, визначених ч. 2 Додатку 1ТД, а саме шляхом надання інформації та документів, що підтверджують таке право власності (якщо такий документ передбачено законодавством для такого типу майна) або бухгалтерської довідки про наявність зазначеного майна на балансі, якщо окремий документ про власність на таке майно не передбачено законодавством. Учасник зазначив про використання плавзасобу-Судно СПК- 28/16 на підставі договору про надання послуг № 27/05-2020 який в свою чергу містить загальний опис послуг без чіткої ідентифікації в ньому майна, зазначеного учасником в п. 16 Довідки № 325/08-20 від 07.08.2020 року. З метою усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно підтвердити задіяність зазначеного в п. 16 Довідки майна, в рамках виконання Договору № 27/05-2020 від 27.05.2020 та надати документи, що підтверджують наявність відповідного майна на праві власності ТОВ «Ньюенерджі». Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, вищевказаних документів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
419 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 14:13
61-В-ІЗФ-20 ТОВ Анкор.pdf укладений
02 вересня 2020 14:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 502 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 800,00 UAH)