Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С211017 Дергачі-П’ятихатки км 0+360 - км 6+180 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road network of local importance С211017 Derhachi-Piatykhatky km 0+360 - km 6+180 in the Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
141 280 086,87 UAH
UA-2020-07-24-002526-c d321e2c87141450dac803431451e6e35
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Катерина Сергіївна

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Dmytriieva Kateryna
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 липня 2020 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 09 вересня 2020 11:45
Очікувана вартість: 141 280 086,87 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 825 601,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1412800 UAH
Publication date: 24 липня 2020 13:58
Enquiries until: 15 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 21 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 141 280 087 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 825 602 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In the case of participation of a non-resident Bidder, his tender offer shall be presented in the language of the non-resident state with a mandatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С211017 Дергачі-П’ятихатки км 0+360 - км 6+180 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance С211017 Derhachi-Piatykhatky km 0+360 - km 6+180 in the Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування." Пiсляоплата 30 Робочі 0.556
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг." Пiсляоплата 30 Робочі 0.834
Дата подання заявки Пункт 5.34. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 29.583
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 69.027

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 11:45
ТД_ЗМІНИ_Дергачі-П'ятихатки .docx
31 липня 2020 11:45
Зміни №1.docx
24 липня 2020 13:55
ТД_Дергачі-П'ятихатки.docx
24 липня 2020 13:55
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Дергачі-П'ятихатки.docx
31 липня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 11:45
ТД_ЗМІНИ_Дергачі-П'ятихатки .docx
31 липня 2020 11:45
Зміни №1.docx
24 липня 2020 13:55
ТД_Дергачі-П'ятихатки.docx
24 липня 2020 13:55
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Дергачі-П'ятихатки.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-06-000013 ● 30579eaa94a94e13b968b7fefb214b28
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.12.2020 № 238
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 02.12.2020 № 238

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-07-24-002526-c 24.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK1-5_2

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-17 13:32:11

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Код за ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», очікуваною вартістю 141 280 086,87 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-24-002526-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Додаткова угода від 11.12.2020 № 2 до договору від 30.09.2020 № 28/09-20 «Про закупівлю послуг» опублікована в електронній системі закупівель 14.12.2020.
Просимо повідомити, чи є в наявності підписана додаткова угода № 1 (з наданням підтверджуючих документів) та причини її не опублікування?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-21 10:26:47

Відповідь на запит

На Ваш запит повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повідомляє, що договір про закупівлю послуг від 30.09.2020р. №28/09-20 укладений між Державним підприємством «Дороги Харківщини» та Товариством з обмеженою відповідальність «Автомагістраль-Південь» містить 2 (дві) додаткові угоди. Додаткова угода №1 була не опублікована відповідно до частини 7 статті 41 Закону через відсутність обставин зазначених у частині 5 статті 41 Закону.
Скан-копію договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами додаємо до пояснення.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 вересня 2020
UA-2020-07-24-002526-cd321e2c87141450dac803431451e6e35
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БК ЄВРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 13:38
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Не надано підтверджуючих документів щодо працівників I ЕТАПу зазначених у довідці від 21.08.2020р. №1810 (п.1, 4, 5, 6). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п.2 Додатку №2 Тендерної документації “По І етапу Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку згідно Таблиці №4 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання проектних робіт. В підтвердження наданої інформації Учасник надає наступні документи: - копії наказів на про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання проектних робіт або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці;”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії наказів на працівників I ЕТАПу зазначених у довідці від 21.08.2020р. №1810 (п.1, 4, 5, 6). Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 14:30
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:30
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:25
Накази.pdf
25 серпня 2020 10:34
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:34
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:28
Додаток 6.pdf
25 серпня 2020 10:28
Додаток 3 Стаття 17.pdf
25 серпня 2020 10:28
Додаток 5.pdf
25 серпня 2020 10:28
банківська гарантія.rar

Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 19:29
Електронний підпис
10 вересня 2020 19:24
3. Довідка ДПС.pdf
10 вересня 2020 19:24
1. Dovidka_20220684240780409255.pdf.p7s
10 вересня 2020 19:24
1. Dovidka_20220684240780409255.pdf
25 серпня 2020 10:57
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:57
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:56
2.2.1. Проектанти.pdf
25 серпня 2020 10:51
4. Банківська гарантія.7z
25 серпня 2020 10:51
1. Гарантійний лист.pdf
25 серпня 2020 10:51
2.2.1. ІТР.pdf
25 серпня 2020 10:51
2.2.9. Машиністи крану.pdf
25 серпня 2020 10:51
2.2.8. Машиністи котка.pdf
25 серпня 2020 10:51
2.2.6. Машиністи фрези.pdf
25 серпня 2020 10:51
2.2.4. Водії.pdf
25 серпня 2020 10:51
2.3.1. № Т21-ХО-17 від 12.05.2017.pdf
25 серпня 2020 10:51
2.3. Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 129 550 800,00
UAH з ПДВ
113 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 132 944 561,74
UAH з ПДВ
114 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 19:29
Електронний підпис
10 вересня 2020 19:24
3. Довідка ДПС.pdf
10 вересня 2020 19:24
1. Dovidka_20220684240780409255.pdf.p7s
10 вересня 2020 19:24
1. Dovidka_20220684240780409255.pdf
25 серпня 2020 10:57
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:57
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:56
2.2.1. Проектанти.pdf
25 серпня 2020 10:51
4. Банківська гарантія.7z
25 серпня 2020 10:51
1. Гарантійний лист.pdf
25 серпня 2020 10:51
2.2.1. ІТР.pdf
25 серпня 2020 10:51
2.2.9. Машиністи крану.pdf
25 серпня 2020 10:51
2.2.8. Машиністи котка.pdf
25 серпня 2020 10:51
2.2.6. Машиністи фрези.pdf
25 серпня 2020 10:51
2.2.4. Водії.pdf
25 серпня 2020 10:51
2.3.1. № Т21-ХО-17 від 12.05.2017.pdf
25 серпня 2020 10:51
2.3. Наявність досвіду.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 14:30
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:30
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:25
Накази.pdf
25 серпня 2020 10:34
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:34
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:28
Додаток 6.pdf
25 серпня 2020 10:28
Додаток 3 Стаття 17.pdf
25 серпня 2020 10:28
Додаток 5.pdf
25 серпня 2020 10:28
банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 113 999 998,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 13:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
113 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 09:34
ДУ№4 до Договору №28-09-20 (1).pdf зміни до договору
30 червня 2021 09:34
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 08:04
ДУ №3 до Договору №28-09-20 (1).pdf зміни до договору
18 березня 2021 08:03
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 08:59
ДУ№2 до Договору №28-09-20.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 08:58
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 09:34
Договір №28-09-20.pdf укладений
02 жовтня 2020 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 14.4. та підпунктом 14.9.4. пункту 14.9. чинного Договору: Пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору - "Договірна ціна" та Додаток №3 до Договору - "Календарний план фінансування послуг" - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.14.4 чинного ДОГОВОРУ №28/09-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 30 вересня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, розділ 14 Договору, Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 14.4. та підпунктом 14.9.4. пункту 14.9. чинного ДОГОВОРУ №28/09-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 30 вересня 2020 року: пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору «Договірна ціна» та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 29 червня 2021
Сума оплати за договором: 85 894 560,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 315 760,00 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова угода від 29.06.2021р. №4 до Договору №28/09-20 про закупівлю послуг від 30 вересня 2020 р.