Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об’єкту: "Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів на вул. Річна,1 в с. Бортятин Мостиського району Львівської області" (коригування) (з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
136 724,70 UAH
UA-2020-07-24-002391-a 6015cd3d4e874ef1b6b82ae267095e7e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воїнський Іван Володимирович

+380639651861 svgromada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Судововишнянська міська рада Мостиського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04056233
Місцезнаходження: 81340, Україна , Львівська обл., Судова Вишня, площа І.Франка,14
Контактна особа: Воїнський Іван Володимирович
+380639651861
svgromada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 23:27
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 136 724,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 683,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - детально у прикріпленому файлі. Єдиний критерій оцінки - "Ціна". Методика оцінки пропозицій - переможцем обирається учасник, що запропонував найнижчу ціну, та пропозиція якого відповідає вимогам оголошення та вимогам щодо предмета закупівлі. Питома вага критерію - 100 % "Ціна". Місцезнаходження: 81340, Львівська область, Мостиський район, м.Судова Вишня, пл.І.Франка,14; категорія замовника - відповідно до ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р., що набув чинності 19.04.2020 р.), замовник являється органом місцевого самоврядування.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд по об’єкту: "Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів на вул. Річна,1 в с. Бортятин Мостиського району Львівської області" (коригування) (з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, вул. Річна,1 в с. Бортятин Мостиського району Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 30 календарних днів після підписання Замовником наданих Виконавцем належно оформлених актів виконаних робіт, рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 23:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 23:28
1- ОголошенняСпрощена_ТехНагляд.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Данилко Ярослав Володимирович 136 724,70
UAH з ПДВ
136 724,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 23:42
Електронний підпис
03 серпня 2020 23:41
Про субпідряд_page-0001.jpg
03 серпня 2020 23:41
Згода з Додатком 4.rar
03 серпня 2020 23:41
ДОдаток 4.zip
03 серпня 2020 23:41
2.2. - Трудова_книжка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Данилко Ярослав Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Данилко Ярослав Володимирович
#2235516610
Переможець 136 724,70
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 22:52

Документи

05 серпня 2020 22:52
Електронний підпис
05 серпня 2020 22:42
Протокол переможець

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 22:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Данилко Ярослав Володимирович
#2235516610
136 724,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2020 22:52
Електронний підпис
05 серпня 2020 22:42
Протокол переможець

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:34
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 15:42
Додаткова угода _2.PDF зміни до договору
02 квітня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:24
Додаткова технічний.pdf зміни до договору
06 січня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:58
Додаткова технічний.pdf зміни до договору
04 січня 2021 17:56
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 15:52
договір 28.pdf укладений
18 серпня 2020 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та п. 9.2.-9.3 Угоди №28 від 18 серпня 2020 року Сторони домовились внести зміни у п. 3.1. п 4.3. та викласти у новій редакції п. 3.1., вищезазначеної угоди, а саме: Більш детально у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та п. 9.2.-9.3 Угоди №28 від 18 серпня 2020 року Сторони домовились внести зміни у п. 3.1. п 4.3. та викласти у новій редакції п. 3.1., вищезазначеної угоди, а саме: Більш детально у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 9.3 Договору № 28 від 18 серпня 2020 року Сторони домовились внести зміни у п. 4.3. та викласти у новій редакції п. 4.3., вищезазначеного договору, а саме: «4.3. Строк (термін) виконання робіт – до 01.06.2021 р. Місце виконання робіт: вул. Річна, 1 в с. Бортятин Мостиського району Львівської області». 2. Всі інші умови Договору № 28 від «18» серпня 2020 року, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 136 724,70
UAH