Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вапняк, гіпс,крейда(вапно 10кг-4шт)
Очікувана вартість
160,00 UAH
UA-2020-07-24-002223-c d48c3acd97614ee69c33be03230f5eda
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геник Ярослав

380674557564 kosmachdl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Космацька дільнична лікарня " Космацької сільської ради об'єднаної територіальної громади Косівського району Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 36879567
Місцезнаходження: 78640, Україна , Івано-Франківська обл., КОСМАЧ, вул. Степана Бандери, буд.3
Контактна особа: Геник Ярослав
380674557564
kosmachdl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44920000-5: Вапняк, гіпс і крейда


вказано в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Вапно,гіпс,крейда (вапно 10 кг-4шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Степана Бандери, буд.3, КОСМАЧ, Івано-Франківська область, 78640, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44920000-5 — Вапняк, гіпс і крейда

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Продавцем видаткової накладної на оплату товару. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового переказу по накладних на поточний рахунок Продавця , вказаний у реквізитах Договору. 4.2 Покупець здійснює оплату товару на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 днів з дати підписання видаткової накладної на товар (дата підписання збігається з датою її формування). 4.3 У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

24 липня 2020 13:13
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Никорович Петро Іванович
#2595720819
Переможець 160,00
UAH
24 липня 2020 13:22

Документи

24 липня 2020 13:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 11:06
дод угода Никорович.PDF зміни до договору
30 липня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 13:24
договір Никорович.PDF укладений
24 липня 2020 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни в п.1.2. Договору №139 від 22.07.2020р. та викласти в наступній редакції: Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків та при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань), потреб Покупця. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету на матеріально-технічне забезпечення. 2. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 3. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору купівлі–продажу № 139 від 22.07.2020 року. 4. Цю Угоду складено українською мовою, у двох автентичних примірниках–по одному для кожної із Сторін. 5. Дія вищезазначеного Договору по закупівлі по інших рахунках не змінена і діє до 31 грудня 2020року.
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 160,00
UAH