Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари (саморіз для г/к гол/пот.дерево РН2 Ф3,5х25(1000 шт)
Очікувана вартість
118,20 UAH
UA-2020-07-24-002171-b 1db5c27acac448f5832e5b8453965b22
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інесса Олександрівна Шевченко

+380667058273 obds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласний багатопрофільний дитячий санаторій"
Код ЄДРПОУ: 31766188
Місцезнаходження: 61009, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Гагарина, буд. 266
Контактна особа: Інесса Олександрівна Шевченко
+380667058273
obds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


Якість товару, що постачається по цьому договору відповідає вимогам державних стандартів та технічних умов і підтверджується сертифікатом відповідності (гігієни гігієнічним висновком чи інше) або маркуванням у випадку, якщо товар підлягає сертифікаціі чи маркуванню. Якість товару, що постачається, гарантується виробником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 упаковка
Господарчі товари (саморіз для г/к гол/пот.дерево РН2 Ф3,5х25(1000 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61009, Україна, Харківська область, м.Харків, проспект Гагаріна,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за цим Договором передбачає розрахунок Покупця з Постачальником протягом трьох календарних днів з моменту поставки товарів. Оплата проводиться в гривнях шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

24 липня 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Переможець 118,20
UAH з ПДВ
24 липня 2020 11:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 11:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Господарчі товари (саморіз для г/к гол/пот.дерево РН2 Ф3,5х25(1000 шт) 1 упаковка 118,20
UAH з ПДВ