Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні».
Очікувана вартість
599 164,00 UAH
UA-2020-07-24-002051-c f9a946723e4041f3887abfc8c0ff4888
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

планово економічний відділ

onkocentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
Код ЄДРПОУ: 13697965
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Верховинна, будинок 69
Контактна особа: планово економічний відділ
onkocentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 14:45
Очікувана вартість: 599 164,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 991,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 штуки
Регулятор-крапельниця EXADROP NEUTRAPUR, або "еквівалент", 150 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
600 штуки
Лінія Infusomat Space, або "еквівалент", 250 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
600 штуки
Набір для внутрішньовенного введення Infusomat Space Line стандарт, або "еквівалент", 250 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
14000 штуки
Пристрій для переливання інфузійних розчинів з металевою голкою (ПР).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
1600 штуки
Пристрій для переливання крові та інфузійних розчинів, з металевою голкою (ПК).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
100 штуки
Система для внутрішньовенного вливання інфузійних розчинів з регульованою швидкістю потоку.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ковальчук Андрій Віталійович 599 084,00
UAH з ПДВ
599 084,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Деркач Олександр Миколайович 599 156,00
UAH з ПДВ
599 156,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 12:38
корупция.pdf
02 вересня 2020 12:37
банкротство.pdf
17 серпня 2020 15:18
цінове.pdf
17 серпня 2020 15:16
податкова.pdf
17 серпня 2020 15:15
мвд.pdf
06 серпня 2020 16:52
ст 103-109.pdf
06 серпня 2020 16:52
ст 102.pdf
06 серпня 2020 16:52
ст 100-101.pdf
06 серпня 2020 16:52
ст 92-99.pdf
06 серпня 2020 16:52
ст 84-91.pdf
06 серпня 2020 16:52
ст 64-83.pdf
06 серпня 2020 16:52
ст 44-63.pdf
06 серпня 2020 16:52
ст 24-43.pdf
06 серпня 2020 16:52
ст 1-23.pdf
06 серпня 2020 16:52
реестр документов.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 17:50
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 17:50
ст 56-61.pdf
07 серпня 2020 17:50
ст 37-55.pdf
07 серпня 2020 17:50
ст 23-36.pdf
07 серпня 2020 17:50
ст 3-22.pdf
07 серпня 2020 17:50
реестр документов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ковальчук Андрій Віталійович

ФОП Деркач Олександр Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ковальчук Андрій Віталійович
#3262420118
Переможець 599 084,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ковальчук Андрій Віталійович
#3262420118
599 084,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 16:14
Додаткова угода №2 від 25.01.2021 р. до Договору №355.PDF зміни до договору
25 січня 2021 16:12
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:22
Додаткова угода №1 від 28.12.2020 р. до Договору №355.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 13:50
Договір №355.PDF укладений
03 вересня 2020 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік/
Номер договору про закупівлю: 355
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода, ще не перевищує 20% визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 355
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 650 084,00
UAH