Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги по демонтажу самовільно встановлених (розміщених) об’єктів - елементів благоустрою вулично-дорожньої мережі
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-07-24-001930-c 8e22a05758e9406e84c1dbc9bcf99e16
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хлизіна Ірина Василівна

380577607208 hlyzina_i@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059243
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 7
Контактна особа: Хлизіна Ірина Василівна
380577607208
hlyzina_i@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 12:12
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


1. Демонтаж поштучних Об’єктів - 45110000-1
2. Демонтаж лінійних Об’єктів - 45110000-1
3. Демонтаж об’ємних Об’єктів - 45110000-1
4. Демонтаж покинутого транспортного засобу - 45110000-1
Учасник готує та подає тендерну пропозицію українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою потребують наявність перекладу, завіреного підписом уповноваженої особи учасника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
послуги по демонтажу самовільно встановлених (розміщених) об’єктів - елементів благоустрою вулично-дорожньої мережі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, відповідно до Заявок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Замовником здійснюється у розмірі 100 % вартості фактично наданих послуг, протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 12:32
проект договора.doc
24 липня 2020 12:31
ТД_ХХV_Парковка_2_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СКАЙБІЛДІНГ ЛТД" 498 500,00
UAH з ПДВ
498 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЛЕКС ТРЕЙДІНГ" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 17:11
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:10
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:08
1 Довідка МВС.pdf
14 серпня 2020 11:25
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:24
4.1. Копії ЦПД частина 1.pdf
14 серпня 2020 11:24
4.2. Копії ЦПД частина 2.pdf
14 серпня 2020 11:24
4.3. Копії ЦПД частина 3.pdf
07 серпня 2020 18:35
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:34
4.1. Копії ЦПД частина 1.pdf
07 серпня 2020 18:34
4.2. Копії ЦПД частина 2.pdf
07 серпня 2020 18:34
8 Установчі документи.pdf
07 серпня 2020 18:34
4.3. Копії ЦПД частина 3.pdf
07 серпня 2020 18:34
11 Витяг ПДВ.pdf
07 серпня 2020 18:34
12 Гарантійні листи.pdf
07 серпня 2020 18:34
13 Про субпідрядників.pdf

Публічні документи

08 серпня 2020 11:16
Електронний підпис
08 серпня 2020 11:14
Уповноважена особа.pdf
08 серпня 2020 11:14
Статут.pdf
08 серпня 2020 11:14
Стаття 17.pdf
08 серпня 2020 11:14
Рішення учасника.pdf
08 серпня 2020 11:14
Пропозиція.pdf
08 серпня 2020 11:14
Проект Договору.pdf
08 серпня 2020 11:14
Неподання.pdf
08 серпня 2020 11:14
Наказ.pdf
08 серпня 2020 11:14
Код до адмінпослуг.pdf
08 серпня 2020 11:14
Загальні відомості.pdf
08 серпня 2020 11:14
Довідка платника ПДВ.pdf
08 серпня 2020 11:14
Гарантійний лист ст.44.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СКАЙБІЛДІНГ ЛТД"

ТОВ "ФЛЕКС ТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "СКАЙБІЛДІНГ ЛТД"
#42057777
Переможець 498 500,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 15:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 15:20

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником процедури закупівлі - Товариством з обмеженою відповідальністю "СКАЙБІЛДІНГ ЛТД" у тендерній пропозиції, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції цього учасника Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "СКАЙБІЛДІНГ ЛТД" була розглянута на відповідність умовам замовника, зазначеним у тендерній документації. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "СКАЙБІЛДІНГ ЛТД" (далі – ТОВ "СКАЙБІЛДІНГ ЛТД"), що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, згідно з частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) виявлено невідповідності в поданих цим учасником інформації та/або документах у тендерній пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: Згідно з вимогами підпункту 5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, про що зазначено у Додатку 2 тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням П.І.Б., посади, загального стажу роботи, освіти, а також правової підстави використання праці кожного окремого працівника, а саме: трудовий договір, цивільно-правовий договір підряду - надання послуг. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати копію власного штатного розпису, а також наказу про призначення або цивільно-правового договору стосовного кожного працівника, зазначеного в довідці. За вищевказаних умов тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано довідку в довільній формі, що містить інформацію, передбачену Додатком 2 на виконання вимоги підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «4 Додаток 2 Кваліфікація.pdf», а саме «Інформація та документи, що передбачають відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» (Вих. № 13 від 07.08.2020 р) та надані цивільно-правові договори (завантажені через електронну систему закупівель у файлах: «4.1. Копії ЦПД частина 1.pdf», «4.2. Копії ЦПД частина 2.pdf», «4.3. Копії ЦПД частина 3.pdf»), але не надано копію власного штатного розпису, а також наказу про призначення або цивільно-правового договору стосовного кожного працівника. Також у складі тендерної пропозиції надано лист у довільній формі, в якому зазначено, що при наданні послуг учасником не будуть залучені субпідрядні організації, співвиконавці (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «13 Про субпідрядників.pdf», а саме «Лист у довільній формі про залучення субпідрядних організацій» (Вих. № 24 від 07.08.2020 р). Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду згідно із Законом, учаснику - ТОВ "СКАЙБІЛДІНГ ЛТД" відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності у Довідці І та/або в Договорі, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: копію власного штатного розпису, а також наказу про призначення або цивільно-правового договору стосовного кожного працівника, зазначеного в довідці (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «4 Додаток 2 Кваліфікація.pdf», а саме «Інформація та документи, що передбачають відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» (Вих. № 13 від 07.08.2020 р).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СКАЙБІЛДІНГ ЛТД"
#42057777
498 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:08
ДУ_1_Договор 130-20.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 12:22
Договор_130-20_03.09.2020.pdf укладений
04 вересня 2020 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 130-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 498 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 083,33 UAH)