Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 200107 Надрічне – Рекшин на ділянці км 0+000 – км 10+500 (окремими ділянками) Бережанського району Тернопільської області.»
"Current average repair of the public road of local significance C 200107 Nadrichne - Rekshin on the section km 0 + 000 - km 10 + 500 (separate sections) of Berezhany district of Ternopil region."
Очікувана вартість
5 222 820,00 UAH
UA-2020-07-24-001609-c 05d843221d1249718877f5a0e3c2e51d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Явний Володимир Михайлович

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Явний Володимир Михайлович
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration
National ID: 04014074
Contact point: Yavnyi Volodymyr
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 липня 2020 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 11:50
Очікувана вартість: 5 222 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 114,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 155000 UAH
Publication date: 24 липня 2020 11:48
Enquiries until: 15 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 21 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 5 222 820 UAH including VAT
Minimal lowering step: 26 114 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 200107 Надрічне – Рекшин на ділянці км 0+000 – км 10+500 (окремими ділянками) Бережанського району Тернопільської області.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Бережанський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С 200107 Надрічне – Рекшин на ділянці км 0+000 – км 10+500 (окремими ділянками)
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

"Current average repair of the public road of local significance C 200107 Nadrichne - Rekshin on the section km 0 + 000 - km 10 + 500 (separate sections) of Berezhany district of Ternopil region."
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-24-001609-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД", Код ЄДРПОУ:41037833
Дата подання: 10 вересня 2020 14:15
Скарга на неправомірні дії Замовника
24 липня 2020 року Замовником Управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 200107 Надрічне – Рекшин на ділянці км 0+000 – км 10+500 (окремими ділянками) Бережанського району Тернопільської області.), за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (далі – Процедура закупівлі). Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (надалі – ТОВ «БМБУД») приймає участь у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 200107 Надрічне – Рекшин на ділянці км 0+000 – км 10+500 (окремими ділянками) Бережанського району Тернопільської області та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію. Замовником 08 вересня 2020 року оприлюднено протокол розгляду тендерної пропозиції без номеру від 08.09.2020 р. згідно з яким Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВАКС ПРОФ». ТОВ «БМБУД» категорично не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, та вважає, що Замовником під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» та в період прийняття рішення про переможця процедури закупівлі, було грубо порушено вимоги тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник у протоколі від 08.09.2020 року вказує, що пропозиція ТОВ «АВАКС ПРОФ» відповідає всім вимогам Тендерної документації. ТОВ «БМБУД» категорично не погоджується із Замовником адже детально розглянувши документи, які були надані ТОВ «АВАКС ПРОФ», ми вважаємо, що прийняте Замовником рішення щодо відповідності тендерної пропозиції цього Учасника всім вимогам Замовника, кваліфікаційним та іншим критеріям, та намір підписати з цим Учасником договір за результатами закупівлі суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, тендерна пропозиція ТОВ «АВАКС ПРОФ» не відповідає вимогам тендерної документації. Прийняте Замовником рішення про обрання переможцем ТОВ «АВАКС ПРОФ» є неправомірним та порушує права ТОВ «БМБУД», як учасника процедури закупівлі. Нами виявлені суттєві невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» вимогам тендерної документації, які наводимо нижче: У відповідності до вимог пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник процедури закупівлі повинен надати відомості згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у Додатку 1 (зразок довідки додається у таблиці «а»). Таблиця «а» «Довідка про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг)» № п/п Назва, тип машини, механізму, устаткування Виробник/марка та термін експлуатації (років) Стан (нове, справний, кількість) Власна, орендується, лізинг (у кого), субпідрядників/співвиконавців 1 На підтвердження даної вимоги Учасник ТОВ «АВАКС ПРОФ» у складі своєї тендерної пропозиції надає документ під назвою «КК 2 Довідка про наявність матеріально-технічної бази» детально ознайомившись із зазначеним документом встановлено, що надана ТОВ «АВАКС ПРОФ» довідка не відповідає встановленій формі яка передбачена таблицею «а» Додатку 1 Тендерної документації. Адже у стовбці третьому наданої ТОВ «АВАКС ПРОФ» довідки зазначено «Виробник/марка та рік випуску», а згідно вимог таблиці «а» Додатку 1 Тендерної документації слід було зазначити «Виробник/марка та термін експлуатації (років)». Більше того Учасник ТОВ «АВАКС ПРОФ» теж не дотримався вимог у наданій довідці щодо встановленого року виробництва адже у рядку 37 та 38 не зазначено рік виробництва вказаної техніки. Отже виходячи із вищезазначеного можна сказати, що надані Учасником ТОВ «АВАКС ПРОФ» документи не відповідають встановленим у Тендерній документації форм та вимог і Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію даного Учасника. Згідно встановлених вимог пунктом 2 частини 8 Тендерної документації «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності).». Учасник ТОВ «АВАКС ПРОФ» недотримався даних вимог Тендерної документації, а саме надав документи під назвою «ІД 21 Протокол загальних зборів учасників», «ІД 22 Наказ про призначеня директора» не у відповідності до вимог які встановлені пунктом 2 розділу 8 Тендерної документації чим саме не дотримався вимоги Тендерної документації про надання документів і повинен був бути відхилений Замовником. Відповідно до вимог пункту 2 частини 8 Тендерної документації «Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: -копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом, печаткою учасника, та проставляється дата, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «Копія вірна», підпис, печатку фізичної/юридичної особи, що завіряє документи(копії).» Учасник ТОВ «АВАКС ПРОФ» недотримався даної вимоги при подачі своєї пропозиції адже ним надано документ під назвою «ІД 8 копія ліцензії установи банку» під час вивчення даного документу встановлено, що він не відповідає вище переліченим вимагав тендерної, а отже як наслідок пропозиція Учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ» повинна була бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації. Виходячи із вищеописаного вважаємо, що підчас розгляду пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» Замовником було порушено наступні принципи здійснення публічних закупівель встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Крім того Замовник порушив норми статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» адже він повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АВАКС ПРОФ» або надати термін на усунення недоліків. Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, ТОВ «БМБУД» не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» кваліфікаційним критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації та намір Замовника підписати з цим Учасником договір за результатами закупівлі. Такі дії Замовника порушують законні права ТОВ «БМБУД» на об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів. На підставі всього вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «АВАКС ПРОФ» та намір підписати договір з цим Учасником. Додатки: 1. КК 2 Довідка про наявність матеріально-технічної бази; 2. ІД 21 Протокол загальних зборів учасників; 3. ІД 22 Наказ про призначеня директора; 4. ІД 8 копія ліцензії установи банку.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2020 10:49
рішення від 14.09.2020 № 17175 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 10:49
рішення від 06.10.2020 № 18758.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2020 00:54

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000019 ● e59da557186a40b992d3156079df75c9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 15:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.10.2020 № 70

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.10.2020 № 70.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-07-24-001609-c.24.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-5_2

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області

Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, з метою недопущення в подальшому аналогічних порушень, з членами тендерного комітету Управління капітального будівництва проведена роз’яснювальна робота щодо порядку оприлюднення в електронній системі оголошення про проведення відкритих торгів, зокрема вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-11-05 12:25:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 серпня 2020
UA-2020-07-24-001609-c05d843221d1249718877f5a0e3c2e51d
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 11:32
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 11:28

Вимога про усунення невідповідностей

«Шановний учаснику ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ»! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» по закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 200107 Надрічне - Рекшин км 0+000 - км 10+500 (окремими ділянками) Бережанського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-07-24-001609-c виявлено невідповідність в інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: 1) умовами тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності в Учасника зазначених у довідці машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" надано не всі копії сторінок свідоцтва про реєстрацію технологічного транспорту на асфальтоукладальник DF110CS, що унеможливлює встановлення його наявності та належності. Вимога, щодо надання такої інформації/документів встановлена частиною 1 Додатку 1 до тендерної документації; 2) Частиною 16 тендерної документації встановлено, що Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та подає наступні відомості: найменування субпідрядника; його місцезнаходження; код за ЄДРПОУ; - види робіт, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, орієнтовану вартість робіт/послуг субпiдрядника/співвиконавця у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та лист підтвердження про наявність у нього всіх необхідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. У разі незалучення субпiдрядника/співвиконавця до виконання робіт/послуг учасник подає про це довідку в довільній формі. * – у разі, якщо даний вид робіт/послуг не підлягає ліцензуванню чи отримання дозволу, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. У складі тендерної пропозиції, ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" надав довідку від 17.08.2020 №1751 у якій зазначив, що не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції наявні договори про надання транспортних послуг, укладених ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" із: КП «Комбінат благоустрою» (Договір від 07.04.2020 №07/04-20); ФОП Паламарюк Михайло Іванович (Договір від 19.08.2020 №19/08/20-ТП); Тернопільським міським шляховим ремонтно-будівельним підприємством «Міськшляхрембуд» (Договір від 14.04.2020 №П-14/3/04/20), що свідчить про те, що ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" планує залучати до надання послуг (виконання робіт) субпiдрядників/співвиконавців. Таким чином, інформація про субпідрядників/співвиконавців не відповідає умовам тендерної документації. Вимога, щодо надання такої інформації/документів встановлена частиною 16 тендерної документації; Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1) всі сторінки свідоцтва (його копії) про реєстрацію технологічного транспорту на асфальтоукладальник DF110CS; 2) інформацію про субпідрядників/співвиконавців, що відповідає умовам тендерної документації.   Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 11:03
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:03
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:02
№43 ІД Проект договору.pdf
25 серпня 2020 11:02
№40 ІД Зразок підпису.pdf
25 серпня 2020 11:02
№37 Декларації.pdf
25 серпня 2020 11:02
№36 Копія ліцензії.pdf
25 серпня 2020 11:02
№24 ПДВ.pdf
25 серпня 2020 11:02
№14 ВПВ 17.pdf
25 серпня 2020 11:02
№13 ІД Реєстр.pdf
25 серпня 2020 11:02
№45 ІД Розрахунки.pdf
25 серпня 2020 11:02
№21 Наказ на директора.pdf
25 серпня 2020 11:02
№12 Лист відгук 285.pdf
25 серпня 2020 11:02
№12 Лист відгук 5ПС.pdf
25 серпня 2020 11:02
№9 Штатний розпис.pdf
25 серпня 2020 11:02
№6 Дипломи.pdf
25 серпня 2020 11:02
№2 Договори оренди.rar

Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 09:48
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:48
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:47
ВПВ17.pdf
11 вересня 2020 09:47
МВС.pdf
11 вересня 2020 09:47
ДФС.pdf
11 вересня 2020 09:47
МВС.p7s
11 вересня 2020 09:47
ДФС.p7s
25 серпня 2020 12:11
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:11
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:09
16 Технічне завдання..pdf
25 серпня 2020 12:08
КК 5 Штатний розпис.pdf
25 серпня 2020 12:08
ІД 23 Копія статуту.pdf
25 серпня 2020 12:07
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

«Шановний учаснику ТОВ «БМБУД»! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» по закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 200107 Надрічне - Рекшин км 0+000 - км 10+500 (окремими ділянками) Бережанського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-07-24-001609-c виявлено невідповідність в інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника, а саме: 1) умовами пункту 2.2 частини 2 додатку 1 визначено що учасник повинен надати: Довідку, що містить інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт, надання послуг (зразок довідки додається у таблиці «в»). пункту 2.3 частини 2 додатку 1 також зазначено «Наявність в учасника працівників згідно підпунктів 2.1. та 2.2. підтверджується оригіналом/копією штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису то наявність працівників може бути підтверджена оригіналами інших документів, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу зазначену у довідці (наказ, трудова книжка, цивільно-правова угода тощо). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ " БМБУД " надано довідку, що містить інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника (вихід № 19 т від 19.08.2020) в якій зазначено наявність «машиніста котка», але на виконання вимог пункту 2.3 частини 2 додатку 1 тендерної документації надано штатний розпис ТОВ "БМБУД" затверджений від 07.08.2020 року та даний робітник не зазначений в ньому, а також інших документів які б підтверджували наявність даного робітника не надано. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: Документ оригінал/копію, який засвідчує наявність робітника «машиніст котка» згідно вимог пункту 2.3 частини 2 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 13:20
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:20
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:17
12.Штатка.pdf
28 серпня 2020 13:17
Довідка робітники.pdf
28 серпня 2020 13:17
Наказ на переведення .pdf
25 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:14
40 Цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2020 16:14
45 Календариний графік.pdf
25 серпня 2020 16:14
37 Технічне завдання.pdf
25 серпня 2020 16:14
41 Проект договору.pdf
25 серпня 2020 16:14
Ліцензія_скан(3).pdf
25 серпня 2020 16:14
43.Ліцензія сканована.pdf
25 серпня 2020 16:14
Лiцензiя(3).zip
25 серпня 2020 16:14
Гарантия_5850.zip
25 серпня 2020 16:14
42 Лист-згода (договір).pdf
25 серпня 2020 16:14
33 Довідка ЕЦП.pdf
25 серпня 2020 16:14
32 ГЛ ціна.pdf
25 серпня 2020 16:14
30 ГЛ пожежна безпека.pdf
25 серпня 2020 16:14
Рейтинг_Скан(3).pdf
25 серпня 2020 16:14
23 ГЛ щодо забезпечення.pdf
25 серпня 2020 16:14
22 Довідка щодо підпису.pdf
25 серпня 2020 16:14
20.2. Договір дарування.pdf
25 серпня 2020 16:14
Рейтинг(3).zip
25 серпня 2020 16:14
27 ГЛ санкції.pdf
25 серпня 2020 16:14
26 Довідка субпідряд.pdf
25 серпня 2020 16:14
11. Акти в_р договору 300.pdf
25 серпня 2020 16:14
16 Довідка МТБ.pdf
25 серпня 2020 16:14
11. акти до 01_06-П52.pdf
25 серпня 2020 16:13
12 Штатка.pdf
25 серпня 2020 16:13
14. КК тех. паспотри.zip
25 серпня 2020 16:13
15 ЛП ПБС на УКБ.pdf
25 серпня 2020 16:13
15 ЛП ФОПМар_яш.pdf
25 серпня 2020 16:13
11.КБ3 та КБ2В.pdf
25 серпня 2020 16:13
21.1. Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
25 серпня 2020 16:13
31 ІД ЄП.pdf
25 серпня 2020 16:13
35 ГЛ щодо ціни.pdf
25 серпня 2020 16:13
20.3. Виписка ЄДР.pdf
25 серпня 2020 16:13
15 ЛП Креатор-БУД.pdf
25 серпня 2020 16:13
38 ГЛ до тех.завдання.pdf
25 серпня 2020 16:13
9.3. Договір 01_06-П52.pdf
25 серпня 2020 16:13
Довіреність_скан(3).pdf
25 серпня 2020 16:13
10.Лист-відгук №300.pdf
25 серпня 2020 16:13
00 реєстр.pdf
25 серпня 2020 16:13
1 ВПВ17.pdf
25 серпня 2020 16:13
8 Довідка досвід.pdf
25 серпня 2020 16:13
10. лист відгук до 01_06-П52.pdf
25 серпня 2020 16:13
2 Довідки працівники.pdf
25 серпня 2020 16:13
Довiренiсть_Рижий(4).zip
25 серпня 2020 16:13
7 Довідка робітники.pdf
25 серпня 2020 16:13
6.Баланс 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 4 037 000,00
UAH з ПДВ
3 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 4 600 000,00
UAH з ПДВ
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" 4 699 299,42
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 4 880 927,00
UAH з ПДВ
4 880 927,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 09:48
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:48
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:47
ВПВ17.pdf
11 вересня 2020 09:47
МВС.pdf
11 вересня 2020 09:47
ДФС.pdf
11 вересня 2020 09:47
МВС.p7s
11 вересня 2020 09:47
ДФС.p7s
25 серпня 2020 12:11
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:11
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:09
16 Технічне завдання..pdf
25 серпня 2020 12:08
КК 5 Штатний розпис.pdf
25 серпня 2020 12:08
ІД 23 Копія статуту.pdf
25 серпня 2020 12:07
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 13:20
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:20
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:17
12.Штатка.pdf
28 серпня 2020 13:17
Довідка робітники.pdf
28 серпня 2020 13:17
Наказ на переведення .pdf
25 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:18
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:14
40 Цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2020 16:14
45 Календариний графік.pdf
25 серпня 2020 16:14
37 Технічне завдання.pdf
25 серпня 2020 16:14
41 Проект договору.pdf
25 серпня 2020 16:14
Ліцензія_скан(3).pdf
25 серпня 2020 16:14
43.Ліцензія сканована.pdf
25 серпня 2020 16:14
Лiцензiя(3).zip
25 серпня 2020 16:14
Гарантия_5850.zip
25 серпня 2020 16:14
42 Лист-згода (договір).pdf
25 серпня 2020 16:14
33 Довідка ЕЦП.pdf
25 серпня 2020 16:14
32 ГЛ ціна.pdf
25 серпня 2020 16:14
30 ГЛ пожежна безпека.pdf
25 серпня 2020 16:14
Рейтинг_Скан(3).pdf
25 серпня 2020 16:14
23 ГЛ щодо забезпечення.pdf
25 серпня 2020 16:14
22 Довідка щодо підпису.pdf
25 серпня 2020 16:14
20.2. Договір дарування.pdf
25 серпня 2020 16:14
Рейтинг(3).zip
25 серпня 2020 16:14
27 ГЛ санкції.pdf
25 серпня 2020 16:14
26 Довідка субпідряд.pdf
25 серпня 2020 16:14
11. Акти в_р договору 300.pdf
25 серпня 2020 16:14
16 Довідка МТБ.pdf
25 серпня 2020 16:14
11. акти до 01_06-П52.pdf
25 серпня 2020 16:13
12 Штатка.pdf
25 серпня 2020 16:13
14. КК тех. паспотри.zip
25 серпня 2020 16:13
15 ЛП ПБС на УКБ.pdf
25 серпня 2020 16:13
15 ЛП ФОПМар_яш.pdf
25 серпня 2020 16:13
11.КБ3 та КБ2В.pdf
25 серпня 2020 16:13
21.1. Наказ 38 (Носик ВВ).pdf
25 серпня 2020 16:13
31 ІД ЄП.pdf
25 серпня 2020 16:13
35 ГЛ щодо ціни.pdf
25 серпня 2020 16:13
20.3. Виписка ЄДР.pdf
25 серпня 2020 16:13
15 ЛП Креатор-БУД.pdf
25 серпня 2020 16:13
38 ГЛ до тех.завдання.pdf
25 серпня 2020 16:13
9.3. Договір 01_06-П52.pdf
25 серпня 2020 16:13
Довіреність_скан(3).pdf
25 серпня 2020 16:13
10.Лист-відгук №300.pdf
25 серпня 2020 16:13
00 реєстр.pdf
25 серпня 2020 16:13
1 ВПВ17.pdf
25 серпня 2020 16:13
8 Довідка досвід.pdf
25 серпня 2020 16:13
10. лист відгук до 01_06-П52.pdf
25 серпня 2020 16:13
2 Довідки працівники.pdf
25 серпня 2020 16:13
Довiренiсть_Рижий(4).zip
25 серпня 2020 16:13
7 Довідка робітники.pdf
25 серпня 2020 16:13
6.Баланс 2019.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 11:03
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:03
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:02
№43 ІД Проект договору.pdf
25 серпня 2020 11:02
№40 ІД Зразок підпису.pdf
25 серпня 2020 11:02
№37 Декларації.pdf
25 серпня 2020 11:02
№36 Копія ліцензії.pdf
25 серпня 2020 11:02
№24 ПДВ.pdf
25 серпня 2020 11:02
№14 ВПВ 17.pdf
25 серпня 2020 11:02
№13 ІД Реєстр.pdf
25 серпня 2020 11:02
№45 ІД Розрахунки.pdf
25 серпня 2020 11:02
№21 Наказ на директора.pdf
25 серпня 2020 11:02
№12 Лист відгук 285.pdf
25 серпня 2020 11:02
№12 Лист відгук 5ПС.pdf
25 серпня 2020 11:02
№9 Штатний розпис.pdf
25 серпня 2020 11:02
№6 Дипломи.pdf
25 серпня 2020 11:02
№2 Договори оренди.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 3 899 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 10:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
3 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 21:04
додаткова угода №1 до дог №161.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 21:03
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 12:53
Договір №161.pdf укладений
20 жовтня 2020 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до акту приймання виконаних робіт з урахуванням фактичного обсягу видатків сторони домовилися зменшити ціну (суму) договору на 804 950,47грн. перший абзац пункту 3.1. розділу 3 "Ціна договору" викласти в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: Договір №161
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 094 049,53
UAH (в тому числі ПДВ 515 674,91 UAH)