Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Немарковані конверти
Очікувана вартість
1 050,00 UAH
UA-2020-07-24-001204-a 1d577fa86873450fafe74c2074af12fa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Процків Ольга Петрівна

0504373301 OLYA_26@SPFU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ ПО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ, ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ТА ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТЯХ
Код ЄДРПОУ: 42891875
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, 76019, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 48
Контактна особа: Процків Ольга Петрівна
0504373301
OLYA_26@SPFU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформація зазначена в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт.
Конверт С4 з підказом II-В НП (229*324 мм) СКЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Живова, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2020  —  30 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт.
Конверт С5 білий II-Ш НП (162*229 мм) СКЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Живова, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2020  —  30 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після отримання товару на підставі належним чином оформлених документів (рахунків, накладних) шляхом безготівкового перерахунку коштів Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

24 липня 2020 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Тернопільська дирекція Акціонерного товариства "Укрпошта"Т
#01192220
Переможець 1 050,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 13:27

Документи

24 липня 2020 13:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 13:29
Договір немарк конверти.pdf укладений
24 липня 2020 13:29