Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганський регіональний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" |
Код ЄДРПОУ: | 01987132 |
Місцезнаходження: | 93113, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, вулиця імені В.Сосюри, 430 |
Контактна особа: |
Пастушна Олена Сергіївна +380500314243 lug.emergency.center@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2020 13:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 13:28 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 11:51 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34300000-0: Частини та приладдя до транспортних засобів і їх двигунів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2020 13:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 13:23 |
ТД автозапчасті 2020 рік..doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-14-000004 ● 18b459347df143c9b43ebed9e16353c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2020 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.09.2020 № 57
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 14.09.2020 № 57
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-24-001197-а 24.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства Луганської обласної ради «Луганський регіональний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», частково не погоджується з висновками проведеного моніторингу, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів формується автоматично системою Уповноваженого органу відповідно заповнених форм, які містяться на майданчику, а не складається Замовником власноруч. Отже окремо визначеного поля для заповнення відповідно до п.8 ч.2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутнє. Єдиною можливістю виконати дану вимогу, є зазначення такої, у тендерній документації, що і було виконано. Тендерна документація Замовника складена відповідно до вимог ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Проект договору запропонований у додатку 4 тендерної документації сформований відповідно ст..41 ЗУ «Про публічні закупівлі» з обов'язковими зазначенними істотними умовами, та порядку їх змін. Слід зазначити, що окремої затвердженої форми проекту договору для проведення публічних закупівель не існує, лише зазначені умови договору визначені Законом, як істотні умови договору. Підписаний договір з ФОП Гапонова А.П., містить умови та порядок їх змін, які були зазначені у тендерній документації, в проекті договору Додаток 4 тендерної документації, та відповідають тендерній пропозиції Учасника. Стосовно виявленого порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) , тендерний комітет КНП ЛОР «ЛРЦЕМДМК» повідомляє, данні порушення, а саме: Замовником у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації не передбачено надання документів та не визначено способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону №922, так як що є порушенням вимог частини 3 статті 17 Закону №922 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону №922. Крім того тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів документів у строки визначені статтею 17 Закону №922, який втратив чинність з 19.04.2020 у зв’язку з введенням в дію Закону №922 в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019, що є порушенням вимог частини 6 статті 17 Закону №922, виникли через введення в дію змін до ЗУ « Про публічні закупівлі», та не своєчасного їх доопрацювання. В той же час тендерний комітет КНП ЛОР «ЛРЦЕМДМК» вважає, що вище зазначені порушення не впливають на технічний потенціал Учасника, не спотворюють реальну картину проведеної закупівлі та не зашкоджує Державі ні в якому разі. Нажаль данні порушення на даний час виправити є неможливим. Даний договір для КНП ЛОР «ЛРЦЕМДМК» є вкрай необхідний для забезпечення безперебійної роботи, для надання екстреної медичної допомоги населенню України. Тендерний комітет КНП ЛОР «ЛРЦЕМДМК» вважає , що підстав для розірвання даного договору немає, оскільки підстави для розірвання договору або вважати договір нікчемним чітко визначені ст. 43 ЗУ «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова тендерного комітету КНП ЛОР «ЛРЦЕМДМК» О.Гущин
2020-09-28 16:58:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гапонова А.П. #3327200968 |
Переможець |
2 942 755,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 12:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:56
|
Додаткова угода 1 Гапонова.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 12:19
|
Договір | зміни до договору |
01 вересня 2020 12:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |