Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини та приладдя до транспортних засобів
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-07-24-001197-a 06d60cb4e98345e0842a76c088b0811f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пастушна Олена Сергіївна

+380500314243 lug.emergency.center@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганський регіональний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 01987132
Місцезнаходження: 93113, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, вулиця імені В.Сосюри, 430
Контактна особа: Пастушна Олена Сергіївна
+380500314243
lug.emergency.center@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 13:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 13:28
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 13:28
Початок аукціону: 13 серпня 2020 11:51
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34300000-0: Частини та приладдя до транспортних засобів і їх двигунів


протокол тендерного комітету б/н від 24.07.2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
248 найменувань
Запасні частини та приладдя до транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93113, Україна, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. ім. В. Сосюри 430
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34300000-0 — Частини та приладдя до транспортних засобів і їх двигунів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:23
ТД автозапчасті 2020 рік..doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-14-000004 ● 18b459347df143c9b43ebed9e16353c8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2020 15:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
14.09.2020 № 57
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Управління Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 14.09.2020 № 57
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-24-001197-а 24.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства Луганської обласної ради «Луганський регіональний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», частково не погоджується з висновками проведеного моніторингу, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів формується автоматично системою Уповноваженого органу відповідно заповнених форм, які містяться на майданчику, а не складається Замовником власноруч. Отже окремо визначеного поля для заповнення відповідно до п.8 ч.2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутнє. Єдиною можливістю виконати дану вимогу, є зазначення такої, у тендерній документації, що і було виконано. Тендерна документація Замовника складена відповідно до вимог ст..22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Проект договору запропонований у додатку 4 тендерної документації сформований відповідно ст..41 ЗУ «Про публічні закупівлі» з обов'язковими зазначенними істотними умовами, та порядку їх змін. Слід зазначити, що окремої затвердженої форми проекту договору для проведення публічних закупівель не існує, лише зазначені умови договору визначені Законом, як істотні умови договору. Підписаний договір з ФОП Гапонова А.П., містить умови та порядок їх змін, які були зазначені у тендерній документації, в проекті договору Додаток 4 тендерної документації, та відповідають тендерній пропозиції Учасника. Стосовно виявленого порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) , тендерний комітет КНП ЛОР «ЛРЦЕМДМК» повідомляє, данні порушення, а саме: Замовником у пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації не передбачено надання документів та не визначено способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону №922, так як що є порушенням вимог частини 3 статті 17 Закону №922 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону №922. Крім того тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів документів у строки визначені статтею 17 Закону №922, який втратив чинність з 19.04.2020 у зв’язку з введенням в дію Закону №922 в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019, що є порушенням вимог частини 6 статті 17 Закону №922, виникли через введення в дію змін до ЗУ « Про публічні закупівлі», та не своєчасного їх доопрацювання. В той же час тендерний комітет КНП ЛОР «ЛРЦЕМДМК» вважає, що вище зазначені порушення не впливають на технічний потенціал Учасника, не спотворюють реальну картину проведеної закупівлі та не зашкоджує Державі ні в якому разі. Нажаль данні порушення на даний час виправити є неможливим. Даний договір для КНП ЛОР «ЛРЦЕМДМК» є вкрай необхідний для забезпечення безперебійної роботи, для надання екстреної медичної допомоги населенню України. Тендерний комітет КНП ЛОР «ЛРЦЕМДМК» вважає , що підстав для розірвання даного договору немає, оскільки підстави для розірвання договору або вважати договір нікчемним чітко визначені ст. 43 ЗУ «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова тендерного комітету КНП ЛОР «ЛРЦЕМДМК» О.Гущин

2020-09-28 16:58:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гапонова А.П. 2 942 755,00
UAH з ПДВ
2 942 755,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КІРИЩУК СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 20:17
Електронний підпис
10 серпня 2020 23:20
Електронний підпис
10 серпня 2020 23:17
Цінова пропозиція.rar
10 серпня 2020 23:17
Технічна частина.rar
10 серпня 2020 23:17
Проект договору.rar
10 серпня 2020 23:17
Інші документи.rar

Публічні документи

11 серпня 2020 15:40
товар лт 8.jpg
11 серпня 2020 15:40
товар лт 7.jpg
11 серпня 2020 15:40
товар лт 6.jpg
11 серпня 2020 15:40
товар лт 5.jpg
11 серпня 2020 15:40
товар лт 4.jpg
11 серпня 2020 15:40
товар лт 3.jpg
11 серпня 2020 15:40
товар лт 2.jpg
11 серпня 2020 15:40
товар лт 1.jpg
11 серпня 2020 15:40
паспорт -код.pdf
11 серпня 2020 15:40
Лист.jpg
11 серпня 2020 15:40
Єдиний податок.pdf
11 серпня 2020 15:40
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гапонова А.П.

ФОП КІРИЩУК СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гапонова А.П.
#3327200968
Переможець 2 942 755,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гапонова А.П.
#3327200968
2 942 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:56
Додаткова угода 1 Гапонова.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 12:19
Договір зміни до договору
01 вересня 2020 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 857 189,00
UAH