Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прилад освітлювальний
Lighting device
Lighting device
Очікувана вартість
1 216 800,00 UAH
UA-2020-07-24-001038-c ● ec518a6f3daf4aedb12bdd51e6655833
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Співак Вячеслав Валерійович +38 (044) 309-75-09 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Spivak Vyacheslav Valerievich +38 (044) 309-75-09 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2020 12:19 |
Очікувана вартість: | 1 216 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 168,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36504 UAH |
Publication date: | 24 липня 2020 10:50 |
Enquiries until: | 16 серпня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 серпня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 1 216 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 12 168 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 26.08.2020 18:00
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути
Згорнути
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 26.08.2020 18:00
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
. Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 26.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути
Згорнути
. Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 26.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 шт.
Освітлювальний прилад ЕТ-123.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Lighting device ET-123.00
CPV: 31520000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2020
1000 шт.
Освітлювальний прилади ЕТ-141.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Lighting devices ET-141.00
CPV: 31520000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 26.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; І Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2020 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 10:47 |
Оголошенння.doc | |
24 липня 2020 10:47 |
договір.doc | |
24 липня 2020 10:47 |
ADVERTISEMENT.docx | |
24 липня 2020 10:47 |
ТД_Прилад освітлювальний.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Освітлювальний прилад
Дата подання: 03 серпня 2020 11:39
Дата відповіді: 06 серпня 2020 15:10
Доброго дня, шановний Замовнику! Нам, як постачальникам світлотехнічної продукції, не зрозуміло який саме освітлювальний прилад ви хочете придбати. Маркування приладу, яке у вас прописано у тендерній документації, не знаходить навіть пошукова система "Гугл". Надате будь-ласка більш розширену інформацію про виробника, де використовують ці освітлювальні прилади, розміри, фото зразка, креслення. Якщо ви хочете, щоб тендерна закупівля була більш конкурентною, то надайте будь-ласка більш детальну інформацію. Чи, можливо, вам, як Замовнику, не потрібні конкурентні торги? Якщо Замовник не надає більш детальної інформації, то це свідчить про те, що він не зацікавлений у конкурентній боротьбі з розширеним колом учасників за для того, щоб забезпечити економію коштів не тільки підприємства, а і держави в цілому. Наперед дякуємо за надану інформацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши уважно Ваше запитання повідомляємо:
дані освітлювальні прилади встановлюються в пасажирських вагонах. Філія «Пасажирська компанія» не має в своєму розпорядженні креслень та конструкторської документації, так як вона являється індивідуальною власністю виробника. В додатку №1 тендерної документації до предмету закупівлі надаються технічні характеристики, яким повинне відповідати обладнання, що нам потрібне.
Дякуємо за звернення.
дані освітлювальні прилади встановлюються в пасажирських вагонах. Філія «Пасажирська компанія» не має в своєму розпорядженні креслень та конструкторської документації, так як вона являється індивідуальною власністю виробника. В додатку №1 тендерної документації до предмету закупівлі надаються технічні характеристики, яким повинне відповідати обладнання, що нам потрібне.
Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-24-001038-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕЛПО Україна", Код ЄДРПОУ:36301549
Дата подання: 05 серпня 2020 12:39
Очіквана вартість закупівлі
Наше підприємство виготовляє освітлювальне обладнання для потреб залізничних підприємств України. Нарікань на нашу продукцію не надходило.
Вивчивши технічні параметри та вимоги Замовника на освітлювальні прилади, що плануються до закупівлі, фахівцями нашого підприємства була прорахована собівартість комплектуючих, затрати на оплату праці, транспортні витрати, адміністративні витрати. Після прорахунку витрат, стає зрозумілим, що бюджет цієї закупівлі дуже маленький. Продукція за такими цінами може бути такою, яка вже була у використанні, без надання гарантійних зобов’язань виробників по експлуатації продукції.
Зазначені освітлювальні прилади плануються до встановлення на пасажирські вагони, тому постачальники, в тому числі, несуть велику відповідальність за поставлений товар щодо пожежної безпеки пасажирів та самого рухомого складу.
Затрати на виготовлення якісної продукції, які виготовлена з якісної сировини та кваліфікованими фахівцями не може залишатися на одному рівні з цінами минулих років, у зв’язку з подорожчанням природних ресурсів, збільшення витрат на оплату праці.
Продукція, яку ми виготовляємо та пропонуємо до поставки, погоджена до використання для потреб пасажирських вагонів структурним підрозділом АТ «Укрзалізниця». Якість перевірки продукції на підприємстві відповідає міжнародному стандарту ISO 9001:2015. Гарантійні терміни та продукцію нашого виробництва складають не менше 2-х років.
Зважаючи на те, що очікувана вартість закупівлі на предмет закупівлі не конкурентоспроможна та на те, що постачальники у процесі аукціону будуть вимушені ще знижати вартість запропонованої продукції, просимо Вас переглянути очікувану вартість зазначених освітлювальних приладів в сторону збільшення. В іншому випадку АТ «Укрзалізниця» може придбати неякісний товар, який буде використовуватись для встановлення в пасажирських вагонах АТ «Укрзалізниця», що в свою чергу може призвести к жахливим наслідкам.
Розгорнути
Згорнути
Вивчивши технічні параметри та вимоги Замовника на освітлювальні прилади, що плануються до закупівлі, фахівцями нашого підприємства була прорахована собівартість комплектуючих, затрати на оплату праці, транспортні витрати, адміністративні витрати. Після прорахунку витрат, стає зрозумілим, що бюджет цієї закупівлі дуже маленький. Продукція за такими цінами може бути такою, яка вже була у використанні, без надання гарантійних зобов’язань виробників по експлуатації продукції.
Зазначені освітлювальні прилади плануються до встановлення на пасажирські вагони, тому постачальники, в тому числі, несуть велику відповідальність за поставлений товар щодо пожежної безпеки пасажирів та самого рухомого складу.
Затрати на виготовлення якісної продукції, які виготовлена з якісної сировини та кваліфікованими фахівцями не може залишатися на одному рівні з цінами минулих років, у зв’язку з подорожчанням природних ресурсів, збільшення витрат на оплату праці.
Продукція, яку ми виготовляємо та пропонуємо до поставки, погоджена до використання для потреб пасажирських вагонів структурним підрозділом АТ «Укрзалізниця». Якість перевірки продукції на підприємстві відповідає міжнародному стандарту ISO 9001:2015. Гарантійні терміни та продукцію нашого виробництва складають не менше 2-х років.
Зважаючи на те, що очікувана вартість закупівлі на предмет закупівлі не конкурентоспроможна та на те, що постачальники у процесі аукціону будуть вимушені ще знижати вартість запропонованої продукції, просимо Вас переглянути очікувану вартість зазначених освітлювальних приладів в сторону збільшення. В іншому випадку АТ «Укрзалізниця» може придбати неякісний товар, який буде використовуватись для встановлення в пасажирських вагонах АТ «Укрзалізниця», що в свою чергу може призвести к жахливим наслідкам.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 15:11
Для належного опрацювання Вашої вимоги тендерний комітет направив інформацію відповідним спеціалістам Замовника. У разі встановлення доцільності та можливості, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 вересня 2020
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАМІД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСВОЛЬТАЖ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСВОЛЬТАЖ" |
1 214 400,00
UAH з ПДВ
|
1 214 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАМІД" |
1 216 200,00
UAH з ПДВ
|
1 216 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСВОЛЬТАЖ" #43503941 |
Переможець |
1 214 400,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 13:31
|
Звіт про виконання договору.docx | укладений |
10 серпня 2021 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 20:14
|
пролонгація 20516 ТРАНСВАНТАЖ (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 20:14
|
ПОВІДОМЛЕННЯ ДУ1 ЕТ (1).docx | зміни до договору |
30 грудня 2020 20:14
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 13:13
|
Прилад освітлювальний.pdf | укладений |
13 жовтня 2020 13:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті: пункт 8 частина 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 ЗУ. 9) опис змін, що внесені до істотних умов договору: пункти 6.2., 12.1. Договору, Додаток № 2викласти у новій редакції, включити до Договору Специфікацію №2. 10) Номер додаткової угоди: № УЗ/ЦЛ20516/Ю/ДУ-1. 11) Сума договору після внесення змін: 1 457 280,00грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-20516/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-20516/ю/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |