Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медична маска (НК 024:2019 - 35177-Маска хірургічна, одноразового застосування)
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2020-07-24-000856-c b1df1a52e20947cbaebe23285e66d70b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дзікевич Людмила Олександрівна

380577250213 poliklinika_2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №2" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 31886847
Місцезнаходження: 61064, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Любові Малої, 2-Б
Контактна особа: Дзікевич Людмила Олександрівна
380577250213
poliklinika_2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:59
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 штуки
Медична маска (НК 024:2019 - 35177-Маска хірургічна, одноразового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61064, Україна, Харківська область, Харків, проспект Любові Малої, 2-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 10:31
Додаток 1. Проект договору.doc
24 липня 2020 10:31
Додаток 2 Форма пропозиції .doc
24 липня 2020 10:30
Оголошення .doc
27 липня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 10:31
Додаток 1. Проект договору.doc
24 липня 2020 10:31
Додаток 2 Форма пропозиції .doc
24 липня 2020 10:30
Оголошення .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифікатів якості, документів щодо підтвердження медико технічним вимогам.
Дата подання: 24 липня 2020 20:30
Дата відповіді: 27 липня 2020 13:29
1. Відповідно до п. 4.9 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель - на товар повинен видаватись сертифікат якості підприємства - виробника та документ, що підтверджує сертифікацію товару на території України, в разі якщо запропонований товар виробляється в іншій країні та підлягає обов'язковій сертифікації. Кожна серія товару повинна супроводжуватись сертифікатом якості виробника. Відповідно до п. 5.6 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель ви просите надати завірену належним чином копію сертифіката відповідності /якості/ та/або паспорта та/або іншого документу, що підтверджує якість. ПИТАННЯ: Чи буде розглянута пропозиція учасника, який на виконання ваших вимог, що зазначені в п. 4.9 та в п. 5.6. на товар, що вироблений в Україні надасть належним чином посвідчені копії Декларацій про відповідність медичних виробів від виробника, який видано виробником товару? 2. Відповідно до п. 5.7 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель - інформація про відповідність запропонованого товару медико-технічним вимогам документації має бути підтверджена наступними документами (завірені копії):-свідоцтво про державну реєстрацію МОЗУ, -додаток до свідоцтва про державну реєстрацію, Висновок державної санітарно-епідеміологної експертизи. ПИТАННЯ: Чи інформацію про відповідність запропонованого товару медико-технічним вимогам документації потрібно підтвердити усіма трьома документами з вищеперелічених? Чи буде розглянута пропозиція учасника у випадку якщо інформацію про відповідність запропонованого товару медико-технічним вимогам документації буде підтверджено лише Висновком державної санітарно-епідеміологної експертизи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне:
Згідно п. 5.6. Оголошення, Учасник повинен надати завірену належним чином копію сертифіката відповідності/якості та/або паспорта та/або іншого документу, що підтверджує якість.
Згідно законодавства України даний товар не підлягає обов’язковій сертифікації, паспортуванню якості, обов’язковій державній реєстрації МОЗ України (окрім експортних/імпортних операцій). У випадку, якщо запропонований товар вироблено в Україні, для розгляду тендерної пропозиції Учаснику достатньо надати належним чином завірені документи, що підтверджують якість Товару (наприклад копії Декларації про відповідність медичних виробів, яка видана виробником товару) та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Висновок СЕС
Дата подання: 27 липня 2020 15:59
Дата відповіді: 28 липня 2020 10:32
Доброго дня. Згідно вимог тендерної документації, в тому числі вимагається "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи". Чи є достатнім надання висновку СЕС на основний матеріал, або потрібно надавати висновок на готовий виріб?
Відповідь: Згідно п. 5.7. Оголошення вказано що інформація про відповідність запропонованого товару медико-технічним вимогам документації повинна бути підтверджена наступними документами (завірені копії):
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи…
Виходячи з зазначеного, необхідно надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар (готовий виріб).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРЕЛІНА НАТАЛІЯ БОРИСІВНА 33 800,00
UAH з ПДВ
29 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПТРЕЙД" 34 000,00
UAH з ПДВ
29 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛМГ" 34 800,00
UAH з ПДВ
29 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Партнер Декор 35 800,00
UAH з ПДВ
29 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛИМАРЬ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 36 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФОРЕКС ЛТД 39 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 39 500,00
UAH з ПДВ
35 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС" 45 000,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 11:55
Проект договору.pdf
31 липня 2020 11:55
Витяг ЄП.pdf
31 липня 2020 11:55
Витяг ЄДР.pdf
31 липня 2020 11:55
Сертифікат якості.pdf
31 липня 2020 11:55
Висновок ДСЕЕ.pdf
31 липня 2020 11:55
05 Довідка.pdf
31 липня 2020 11:55
03 Технічні вимоги.pdf
31 липня 2020 11:55
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 22:09
Електронний підпис
30 липня 2020 22:09
СТАТУТ.pdf
30 липня 2020 22:09
Дані реквізити банку.pdf
30 липня 2020 22:09
СЕС.pdf
30 липня 2020 22:08
ТУ маска медична.pdf
30 липня 2020 22:08
Цінова пропозиція082.pdf
30 липня 2020 22:08
ВИПИСКА.pdf
30 липня 2020 22:08
ЛИСТ-згода про ОПД.pdf
30 липня 2020 22:08
ДОВІДКА З ЄДРПОУ.pdf
30 липня 2020 22:08
ВИТЯГ.pdf
30 липня 2020 22:08
Лист надання зразків.pdf
30 липня 2020 22:08
Проект Договір083.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 09:33
Електронний підпис
31 липня 2020 09:32
Kopiya Pasporty.pdf
31 липня 2020 09:32
СЕС.pdf
31 липня 2020 09:32
Виписка.pdf
31 липня 2020 09:32
Договір_38_М-100_1.pdf
31 липня 2020 09:32
ДУ_1_Договір_38_М-100_1.pdf
31 липня 2020 09:32
Пропозиція учасника.pdf
31 липня 2020 09:32
Декларація _2_.pdf
31 липня 2020 09:32
Пропозиція учасника.pdf
31 липня 2020 09:32
відгук Лосгарда.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 15:16
Електронний підпис
30 липня 2020 13:38
витяг з ЄДР.pdf
30 липня 2020 13:38
Авторизаційний лист.pdf
30 липня 2020 13:37
Пропозиція.pdf
30 липня 2020 13:37
Декларація.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 17:23
Електронний підпис
30 липня 2020 17:13
пропозиция.pdf
30 липня 2020 17:13
НДС.pdf
30 липня 2020 17:13
гігієна_water.pdf
30 липня 2020 17:13
відомості.pdf
30 липня 2020 17:13
витяг 30.06.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРЕЛІНА НАТАЛІЯ БОРИСІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПТРЕЙД"

ПП "ЛМГ"

ТОВ Партнер Декор

ФОП ЛИМАРЬ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

ТОВ ФОРЕКС ЛТД

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАРЕЛІНА НАТАЛІЯ БОРИСІВНА
#2502201167
Відхилено 29 100,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 15:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПТРЕЙД"
#41265555
Переможець 29 190,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 14:37

Документи

05 серпня 2020 15:14
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:13
Протокол 17 .pdf

Документи

06 серпня 2020 14:36
протокол рішення 18 .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПТРЕЙД"
#41265555
29 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2020 14:36
протокол рішення 18 .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 16:12
Договір 42 .pdf укладений
12 серпня 2020 16:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 190,00
UAH