Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою їх підготовки для подальшого продажу або прав на них на аукціоні
Очікувана вартість
41 000,00 UAH
UA-2020-07-24-000794-c 664059c4e9b74b8d84fad174ea9facdc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна

+380501049951 sereda-vakulishyna.n@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40456009
Вебсайт: http://dresurs.smr.gov.ua/
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вулиця Садова, 33
Контактна особа: Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна
+380501049951
sereda-vakulishyna.n@smr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:43
Очікувана вартість: 41 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.4 ст.2 – орган місцевого самоврядування; З питань організації проведення закупівлі –
Середа–Вакулішина Наталія Анатоліївна – головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності
тел. +380501049951, (0542) 700-411 e-mail: sereda-vakulishyna.n@smr.gov.ua; З технічних питань - Стегній Анна Валентинівна – начальник управління земельних відносин тел. +380667152210, (0542) 700-415 e-mail: stehnii.a@smr.gov.ua
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 посл.
Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок з метою їх підготовки для подальшого продажу або прав на них на аукціоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Садова, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
ДК 015-97: I.2 14.24 — Геодезичні науки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Документи, що складаються та подаються Учасниками у складі тендерних пропозицій, повинні бути складені українською мовою. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Опус ресурс" 28 000,00
UAH з ПДВ
26 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ" 35 000,00
UAH з ПДВ
26 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Калюжний Микола Іванович 26 850,00
UAH з ПДВ
26 850,00
UAH з ПДВ
Документи
СУМСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" 38 000,00
UAH з ПДВ
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:01
Довідка 2
25 серпня 2020 16:01
Довідка 1
18 серпня 2020 15:22
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:20
Договір
13 серпня 2020 16:47
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:46
Статут нов.pdf
13 серпня 2020 16:46
Захист довкілля.pdf
13 серпня 2020 16:46
Печатка.pdf
13 серпня 2020 16:46
Проект договору.pdf
13 серпня 2020 16:46
Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2020 16:46
Інформація згідно ст 17.pdf
13 серпня 2020 16:46
Інформація згідно ст 16.pdf
13 серпня 2020 16:46
Виписка.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 12:50
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:49
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

12 серпня 2020 14:27
Тендерна документація_2
12 серпня 2020 14:27
Тендерна документація_1

Публічні документи

13 серпня 2020 16:09
Електронний підпис
13 серпня 2020 15:18
Установчі.rar
13 серпня 2020 15:18
Технічна пропоциція.pdf
13 серпня 2020 15:18
Проект договору.pdf
13 серпня 2020 15:18
МТБ.rar
13 серпня 2020 15:18
Лист-згода.pdf
13 серпня 2020 15:18
Лист-гарантія.pdf
13 серпня 2020 15:18
лист-гарантія 222.pdf
13 серпня 2020 15:18
Лист-гарантія 111.pdf
13 серпня 2020 15:18
довідка учасника222.pdf
13 серпня 2020 15:18
Довідка учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Опус ресурс"

ДП "СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ"

ФОП Калюжний Микола Іванович

СУМСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Опус ресурс"
#37430038
Переможець 26 200,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 13:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 13:34

Вимога про усунення невідповідностей

ЗАТВЕРДЖЕНО Протокол ТК № 57 від 18.08.2020 року ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ «Опус ресурс» не надано додатку 1 до аналогічного договору від 16.03.2020 № 133-03, який є невід’ємною частиною цього договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом засідання ТК Департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради № 46 від 24.07.2020. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Особи, відповідальні за якість робіт, повинні мати досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та відповідно надати один аналогічний за предметом закупівлі договір та документи, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт/наданих послуг). У разі відсутності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів особами, відповідальними за якість робіт, пропозиція учасника відхиляється.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Опус ресурс"
#37430038
26 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 08:50
Договір 158-08 від 31.08.20 ТОВ Опус ресурс.pdf укладений
31 серпня 2020 08:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 200,00
UAH