Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний) ремонт покрівлі в МПА за адресою: вул. Кавказька, 13-А у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
880 000,00 UAH
UA-2020-07-24-000390-c 0f449e69c8fb4d36967be02fca99abaa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 15:39
Очікувана вартість: 880 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний (аварійний) ремонт покрівлі в МПА за адресою: вул. Кавказька, 13-А у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 09:34
ТД мпа(3).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-24-000390-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД", Код ЄДРПОУ:41620490
Дата подання: 25 серпня 2020 14:18
незаконне відхилення пропозиції
щодо наявності підстав для
відміни дискваліфікації
ТОВ «ВБК «КИЇВБУД»

ТОВ «ВБК «КИЇВБУД» звертається з пропозицією переглянути рішення щодо відхилення його тендерної пропозиції (далі – Скаржник, Товариство), у зв'язку з її повною відповідністю вимогам тендерної документації і Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), що підтверджується наступним.
Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена, про що свідчить Протокол засідання тендерного комітету № 159 від 18.08.2020 (далі – Протокол), оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 19.08.2020.
Відповідно до Протоколу, підставами для відхилення пропозиції Товариства є наступні:
1) «Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, зокрема, не надав інформацію про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та не надав аналогічний договір (и), зокрема, довідка складена учасником у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не містить інформації про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі «Поточний (аварійний) ремонт покрівлі», що не відповідає вимогам пп.5.1. п.5. Розділу ІІІ ТД, відсутні також аналогічні договори за предметом закупівлі «Поточний (аварійний) ремонт покрівлі»;
2) Кошторисні розрахунки Учасника не відповідають нормам ДСТУ, а саме невірно врахований коефіцієнт в позиції 1 Розділу 1 Локального кошторису. Демонтаж накривок парапетів Учасником враховано коефіцієнт к=0,8, а відповідно до норм ДСТУ повинен застосовуватись коефіцієнт к=0,7. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації».
Щодо неправомірності першої підстави для відхилення
Відповідно умов пп.5.1. п.5. Розділу ІІІ ТД, «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».

Звертаємо увагу, що ніяких додаткових вимог, зокрема, визначення терміну «аналогічний договір», пп.5.1. п.5 Розділу ІІІ ТД не містить.
Також, не міститься визначення терміну «аналогічний договір», і в інших пунктах і розділах тендерної документації, внаслідок чого вимога щодо надання учасником копії аналогічного договору на поточний ремонт саме покрівлі є необґрунтованою.

При цьому, відповідно до умов пп. 5.2. п.5 Розділу ІІІ ТД, учасник подає:
«довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) із зазначенням найменування замовників/контрагентів, суми, реквізитів договору, засоби зв’язку із замовником/контрагентом аналогічного договору; на підтвердження інформації викладеної в довідці надати копію договору (ів) зазначеного (их) в довідці та позитивний (і) відгук (и) (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника/контрагента згідно виконання аналогічного договору, який надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника/контрагента (за наявності), завірений підписом уповноваженої особи замовника/контрагента».
У складі документів тендерної пропозиції Скаржника містяться всі вище перелічені документи, що вимагаються пп. 5.2. п.5 Розділу ІІІ ТД.
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам тендерної документації, у тому числі пп.5.1. п.5. Розділу ІІІ ТД,, на який є посилання у Протоколі.
Також звертаємо увагу, що порушено процедуру закупівлі, встановлену Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки, відповідно до статті 31 замовник має право відхилити пропозицію учасника процедури закупівлі у разі, зокрема, коли останній «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Враховуючи що жодних невідповідностей пропозиції Скаржника вимогам пп.5.1. п.5. Розділу ІІІ ТД,, на який є посилання у Протоколі, немає, то навіть сама по собі вимога щодо усунення неіснуючих невідповідностей є протизаконною і неправомірною.
Проте, враховуючи наявність зазначеної вище вимоги про усунення невідповідностей пропозиції Скаржника у системі електронних закупівель, Товариством 14.08.2020, тобто, протягом встановленого Законом 24 годин (з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), надано пояснення щодо завантаження у складі пропозиції договору, який є аналогічним, разом із копією додаткового аналогічного договору на виконання ремонтно-будівельних робіт.
Проте, ігноруючи надані Скаржником пояснення і надані додаткові документи, прийнято неправомірне і протизаконне рішення про відхилення пропозиції Скаржника.

Щодо неправомірності другої підстави для відхилення
Відповідно до частини другої статті 31 Закону:
«Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель».
Звертаємо увагу, що Протокол не містить посилання на конкретні пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція Скаржника, що є прямим порушенням законодавчої норми частини другої статті 31 Закону.

Крім того, зауважуємо, що умовами тендерної документації не конкретизовано, що тендерна пропозиція учасника в частині демонтажу накривок має містити коефіцієнт саме к=0,7.
Враховуючи наведене вище, не було підстав для відхилення пропозиції Скаржника через невідповідність наданого Скаржником коефіцієнту к=0,7.
Отже, враховуючи виконання Скаржником всіх вимог тендерної документації, не було підстав для відхилення пропозиції Товариства.

В той же час, повідомляємо, що Скаржником при підготовці документів тендерної пропозиції враховувались всі вимоги тендерної документації, і пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, виходячи з законодавчо визначеного вичерпного переліку підстав для відхилення тендерної пропозиції, відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника, що підтверджується наведеним вище поясненням.
Враховуючи, що Товариством повністю виконано вимоги, встановлені тендерною документацією, відхилення пропозиції Товариства є неправомірним і незаконним.
Отже, тендерним комітетом Замовника прийнято неправомірне рішення про дискваліфікацію Товариства з надуманої причини невідповідності вимогам тендерної документації.
Виходячи з наведеного вище, пропонуємо відмінити неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства, і повторно провести його оцінку.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї пропозиції ми будемо вимушені:
- подати Скаргу, проект якої додається, до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
- звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника коштів за подання зазначеної Скарги до АМКУ;
- звернутися із заявою до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника і визнання переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає всім умовам тендерної документації.

Також, звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень (у тому числі в разі відхилення тендерних пропозицій, які не підлягали відхиленню), відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально. Штраф за неправомірне рішення, що накладається на кожного з членів тендерного комітету, встановлюється у розмірі від 25 500 до 51 000 гривень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2020 11:37
вимога / скарга не задоволена
відповідь у вкладенні
Номер вимоги: UA-2020-07-24-000390-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗУБР, Код ЄДРПОУ:35812737
Дата подання: 04 вересня 2020 14:43
Вимога
Шановний Замовнику !

Проаналізувавши тендерну пропозиція ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» (надалі – Товариство, учасник) вимагаємо скасування рішення зазначеного в Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 160 від 27 серпня 2020 року про визнання переможцем у відкритих торгах UA-2020-07-24-000390-c Товариства, з наступних ознак.
Відповідно до тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції в обов’язковому порядку повинен надати: «довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування згідно договорів оренди, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо) в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, офісу та складу)».
Товариством не було виконано вищезазначену вимогу, оскільки у складі тендерної пропозиції не було надано довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування згідно договорів оренди, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо) в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, офісу та складу)». Довідка, що була надана учасником містить інформацію лише, щодо обладнання, машин, механізмів, складу, інформація щодо інструментів та офісу відсутня.
Відповідно до тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції в обов’язковому порядку повинен надати: «довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі наявність сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) в частині кошторисної документації з кваліфікаційним сертифікатом та свідоцтвом про підвищення кваліфікації якщо кваліфікаційний сертифікат виданий раніше 2013 року обов’язкова), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж та досвід роботи за фахом, щодо кожного з таких працівників».
Товариством не було виконано вищезазначену вимогу, оскільки у складі тендерної пропозиції не було надано довідку, що містить інформацію про стаж та досвід роботи за фахом, щодо кожного з таких працівників.
Відповідно до тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції в обов’язковому порядку повинен надати: «копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, а саме: накази про прийняття на роботу таких осіб та / або цивільно правові договори та / або трудові договори, тощо».
Товариством не було виконано вищезазначену вимогу, оскільки у складі тендерної пропозиції не було надано копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівником Ющенко А.П.
Відповідно до тендерної документації Учасник у складі своєї пропозиції в обов’язковому порядку повинен надати: «позитивний (і) відгук (и) (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника/контрагента згідно виконання аналогічного договору, який надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника/контрагента (за наявності), завірений підписом уповноваженої особи замовника/контрагента».
Товариством не було виконано вищезазначену вимогу, оскільки у складі тендерної пропозиції не було надано листи-відгуки до договорів, що надано у складі тендерної пропозиції та що зазначені у довідці. В листах-відгуках від 28.11.2019 р. №108/31-3959 та від 17.04.2019 р. № 108/31-1303 наданих учасником не міститься інформації, щодо якого саме договору надається лист-відгук.
В зв’язку з вищенаведеним, тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕРСТАТУС» не відповідає умовам визначеним замовником в тендерній документації, тому відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна бути відхилена замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 вересня 2020 08:36
вимога / скарга
Шановний Учаснику! Вашу вимогу розглянуто.
У зв’язку з поданням скарги до АМК ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД" Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі. Рішення про задоволення Вашої вимоги може бути прийняти після розгляду Скарги та розблокування закупівлі.

Документи подані скаржником

25 серпня 2020 14:18
20200825140955799.pdf

Документи

Документи подані скаржником

04 вересня 2020 14:42
Звернення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-24-000390-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД", Код ЄДРПОУ:41620490
Дата подання: 07 вересня 2020 13:21
скарга
неправомірна дискваліфікація та визнання переможцем наступного учасника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 вересня 2020 21:56
Рішення від 10.09.2020 № 16997 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 21:56
Рішення від 18.09.2020 № 17621 .pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 23:42

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

15 вересня 2020 10:28
АМК пояснення.pdf
15 вересня 2020 10:28
АМК МПА на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД" 538 855,20
UAH з ПДВ
519 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС" 556 352,16
UAH з ПДВ
520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗУБР 845 960,76
UAH з ПДВ
845 960,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ" 875 000,00
UAH з ПДВ
875 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 17:03
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:13
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:13
7.документи Працівники.pdf
10 серпня 2020 10:12
5.довідка працівники.pdf
10 серпня 2020 10:12
4.довідка МТБ.pdf
10 серпня 2020 10:12
3.ЛЗ обробка ПД.pdf
10 серпня 2020 10:12
16.Довідка відповідн ТВ.pdf
10 серпня 2020 10:12
15.дозвіл Держпраці.pdf
10 серпня 2020 10:12
14.ФЗ ВБК КИЇВБУД 2019.pdf
10 серпня 2020 10:12
12.Довідка санкції.pdf
10 серпня 2020 10:12
10.кінцевий бенефіціар.pdf
10 серпня 2020 10:12
10.Зведена довідка ст.17.pdf
10 серпня 2020 10:12
1.ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 14:19
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:13
Кошторис після аукціона.rar
04 вересня 2020 12:51
2020.09.04_Довідка МВС.rar
20 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:54
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:52
Паспорт+код_Брильов.pdf
10 серпня 2020 10:52
Про захист довкілля.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 16:02
Покрівля Кавказька.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД"

ТОВ "ІНТЕРСТАТУС"

ТОВ МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗУБР

ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД"
#41620490
Відхилено 519 900,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2020 14:53
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС"
#41168601
Переможець
520 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 13:49
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 серпня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

довідка, складена учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) не містить інформації про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі «Поточний (аварійний) ремонт покрівлі", що не відповідає вимогам пп. 5.1 п. 5 РозділуIIIТД), відсутні також аналогічні договори за предметом закупівлі «Поточний (аварійний) ремонт покрівлі.

Документи

19 серпня 2020 15:36
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:30
прот відх МПА.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРСТАТУС"
#41168601
520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 15:56
7-282.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 14:50
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 11:41
6-282.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 11:15
5-282.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 10:44
4-282.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 10:32
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 11:49
3-282.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 11:44
2-282.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 13:51
1-282.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 16:40
282 договір.pdf укладений
29 вересня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 282
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): анулювання додаткової угоди № 1
Номер договору про закупівлю: 282
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 282
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 282
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 282
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 282
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 282
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 488 287,81
UAH (в тому числі ПДВ 81 381,30 UAH)