Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (набір маркерів різнокольорових для дошки/фліпчарта, ДК 021:2015 - 30192125-3; фліпчарт мобільний магнітно-маркерний, ДК 021:2015 - 30195000-1; блок папіру для фліпчарта, ДК 021:2015 - 30197621-5; папір офісний А4, ДК 021:2015 - 30197630-1; сегрегатор (папка - реєстратор), ДК 021:2015 - 30193700-5; папка для файлів, ДК 021:2015 - 30193000-8; лоток для паперів, ДК 021:2015 - 30193200-0; файли А4, ДК 021:2015 - 30192700-8; бокс для архівних документів, ДК 021:2015 - 30193700-5; дошка скляна магнітна, ДК 021:2015 - 30195920-7; урна офісна, ДК 021:2015 - 30192000-1)
Очікувана вартість
20 473,90 UAH
UA-2020-07-23-008220-b 51ca3406b1524617b8c82d4e470a23e2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі - п. 2 ч. 1 ст. 40 Закону Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі: Замовником двічі було відмінено закупівлю у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (закупівля 1 - UA-2020-05-04-001161-b, закупівлю 2 - UA-2020-05-21-001373-c)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 17:05
Оскарження наміру укласти договір: 03 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 набір
набір маркерів різнокольорових для дошки/фліпчарта, ДК 021:2015 - 30192125-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
фліпчарт мобільний магнітно-маркерний, ДК 021:2015 - 30195000-1;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
блок папіру для фліпчарта, ДК 021:2015 - 30197621-5;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 пачок
папір офісний А4, ДК 021:2015 - 30197630-1;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
сегрегатор (папка - реєстратор), ДК 021:2015 - 30193700-5;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
папка для файлів, ДК 021:2015 - 30193000-8;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
лоток для паперів, ДК 021:2015 - 30193200-0;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 упаковка
файли А4, ДК 021:2015 - 30192700-8;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
бокс для архівних документів, ДК 021:2015 - 30193700-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 штуки
дошка скляна магнітна, ДК 021:2015 - 30195920-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
9 штуки
урна офісна, ДК 021:2015 - 30192000-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

23 липня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Коновалова Олена Григорівна
#3046417041
Переможець 20 473,90
UAH
23 липня 2020 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 17:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Коновалова Олена Григорівна
#3046417041
20 473,90
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 16:55
дод.угода №2 від 07.09.2020 договір №40_К від 26.08.2020.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 10:47
дод.угода №1 від 26.08.2020 договір №40_К від 26.08.2020.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 10:43
договір №40_К від 26.08.2020.pdf укладений
26 серпня 2020 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 40/К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 40/К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 398,30
UAH