Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (набір маркерів різнокольорових для дошки/фліпчарта, ДК 021:2015 - 30192125-3; фліпчарт мобільний магнітно-маркерний, ДК 021:2015 - 30195000-1; блок папіру для фліпчарта, ДК 021:2015 - 30197621-5; папір офісний А4, ДК 021:2015 - 30197630-1; сегрегатор (папка - реєстратор), ДК 021:2015 - 30193700-5; папка для файлів, ДК 021:2015 - 30193000-8; лоток для паперів, ДК 021:2015 - 30193200-0; файли А4, ДК 021:2015 - 30192700-8; бокс для архівних документів, ДК 021:2015 - 30193700-5; дошка скляна магнітна, ДК 021:2015 - 30195920-7; урна офісна, ДК 021:2015 - 30192000-1)
Очікувана вартість
20 473,90 UAH
UA-2020-07-23-008220-b ● 51ca3406b1524617b8c82d4e470a23e2
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі - п. 2 ч. 1 ст. 40 Закону Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі: Замовником двічі було відмінено закупівлю у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (закупівля 1 - UA-2020-05-04-001161-b, закупівлю 2 - UA-2020-05-21-001373-c)
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2020 17:05 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 набір
набір маркерів різнокольорових для дошки/фліпчарта, ДК 021:2015 - 30192125-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
фліпчарт мобільний магнітно-маркерний, ДК 021:2015 - 30195000-1;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
блок папіру для фліпчарта, ДК 021:2015 - 30197621-5;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 пачок
папір офісний А4, ДК 021:2015 - 30197630-1;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
сегрегатор (папка - реєстратор), ДК 021:2015 - 30193700-5;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
папка для файлів, ДК 021:2015 - 30193000-8;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
лоток для паперів, ДК 021:2015 - 30193200-0;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 упаковка
файли А4, ДК 021:2015 - 30192700-8;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
бокс для архівних документів, ДК 021:2015 - 30193700-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 штуки
дошка скляна магнітна, ДК 021:2015 - 30195920-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
9 штуки
урна офісна, ДК 021:2015 - 30192000-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
23 липня 2020 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Коновалова Олена Григорівна #3046417041 |
Переможець |
20 473,90
UAH
|
23 липня 2020 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2020 16:55
|
дод.угода №2 від 07.09.2020 договір №40_К від 26.08.2020.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2020 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2020 10:47
|
дод.угода №1 від 26.08.2020 договір №40_К від 26.08.2020.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2020 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 10:43
|
договір №40_К від 26.08.2020.pdf | укладений |
26 серпня 2020 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 40/К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 40/К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |