Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для харчоблоку школи (Лінія роздачі (Марміт для других страв з гастроємностями, прилавок з системою охолодження для салатів), Столи в цеха виробничі, Ванна 3-секційна із нержавіючої сталі, Стелаж для зберігання сипучих продуктів з нержавіючої сталі)
Очікувана вартість
119 300,00 UAH
UA-2020-07-23-006901-b c2b2a0a666db468cac2cdeee1535f5e6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Петлюх

+380535555189 school1.mirgorod@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миргородська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 імені Панаса Мирного Миргородської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 23280485
Місцезнаходження: 37602, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Гоголя, 173/2
Контактна особа: Наталія Петлюх
+380535555189
school1.mirgorod@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 119 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 193,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Лінія роздачі (Марміт для других страв з гастроємностями, прилавок з системою охолодження для салатів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37602, Україна, Полтавська область, Миргород, вул.Гоголя, 173/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
4 штуки
Столи в цеха виробничі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37602, Україна, Полтавська область, Миргород, вул.Гоголя, 173/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Ванна 3-секційна із нержавіючої сталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37602, Україна, Полтавська область, Миргород, вул.Гоголя, 173/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штуки
Стелаж для зберігання сипучих продуктів з нержавіючої сталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37602, Україна, Полтавська область, Миргород, вул.Гоголя, 173/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" 119 280,00
UAH з ПДВ
119 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 01:11
Довідка ліцензія.pdf
04 серпня 2020 18:49
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:49
Протокол_підпис.pdf
04 серпня 2020 18:49
Ефес СЕС 2.pdf
04 серпня 2020 18:49
Відгук КОРДОН-ІНВЕСТ.pdf
04 серпня 2020 18:49
ІН.pdf
04 серпня 2020 18:49
Санкції.pdf
04 серпня 2020 18:49
Довідка рахунок.pdf
04 серпня 2020 18:49
Ефес СЕС 1.pdf
04 серпня 2020 18:48
Відгук Спецпромторг.PDF
04 серпня 2020 18:48
Циганов паспорт.pdf
04 серпня 2020 18:48
Виписка.pdf
04 серпня 2020 18:48
Лист згода.pdf
04 серпня 2020 18:48
ІПН.pdf
04 серпня 2020 18:48
Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 18:48
Довідка ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕСКО УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
#43251476
Переможець 119 280,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 09:59

Документи

10 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
10 серпня 2020 09:58
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
#43251476
119 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
10 серпня 2020 09:58
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 09:36
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 12:48
2020-09-23_10-44-17_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 08:12
договір №21 (1).pdf укладений
21 серпня 2020 08:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3, ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та Договором про закупівлю №21 від 21 серпня 2020 року (далі-Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють поставку вказаного в договорі товару в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду, а саме внести зміни до Додатку №1 до Договору (викласти специфікацію в новій редакції).
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 119 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 880,00 UAH)