Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини будівлі цеху планових ремонтів комунального підприємства "Чернігівське тролейбусне управління" Чернігівської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 50б, м. Чернігів
Очікувана вартість
9 533 341,20 UAH
UA-2020-07-23-006439-b 2adbbb9525e44572ba7020923aa75009
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03328681
Місцезнаходження: 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50
Контактна особа: Ольга Х
+380730037318
zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 14:35
Очікувана вартість: 9 533 341,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини будівлі цеху планових ремонтів комунального підприємства "Чернігівське тролейбусне управління" Чернігівської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 50б, м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, місто Чернігв, вул. Шевченка, 50 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2020 13:41
ОГОЛОШЕННЯ.docx
01 серпня 2020 13:41
Протокол 54 зміни.pdf
01 серпня 2020 13:41
Додаток 3 до ТД (проект договору ).docx
01 серпня 2020 13:41
Додаток 4 до ТД.docx
01 серпня 2020 13:41
Додаток 2 до ТД.docx
30 липня 2020 13:11
тендерна документація.docx
30 липня 2020 13:11
Додаток 1 до ТД.docx
03 серпня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2020 13:41
ОГОЛОШЕННЯ.docx
30 липня 2020 13:11
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 липня 2020 15:24
ОГОЛОШЕННЯ.docx
01 серпня 2020 13:41
Протокол 54 зміни.pdf
30 липня 2020 13:11
Протокол змін.pdf
01 серпня 2020 13:41
Додаток 3 до ТД (проект договору ).docx
23 липня 2020 15:24
Додаток 3 до ТД (проект договору ).docx
01 серпня 2020 13:41
Додаток 4 до ТД.docx
30 липня 2020 13:11
Додаток 4 до ТД.docx
23 липня 2020 15:24
Додаток 4 до ТД.docx
01 серпня 2020 13:41
Додаток 2 до ТД.docx
30 липня 2020 13:11
Додаток 2 до ТД.docx
23 липня 2020 15:24
Додаток 2 до ТД.docx
30 липня 2020 13:11
тендерна документація.docx
23 липня 2020 15:24
тендерна документація.docx
30 липня 2020 13:11
Додаток 1 до ТД.docx
23 липня 2020 15:24
Додаток 1 до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 27 липня 2020 15:35
Дата відповіді: 28 липня 2020 11:47
Доброго дня. Просимо надати роз'яснення з наступного питання: пунктом 31, розділу "Сантехнічні роботи, опалення" Технічного завдання (Додаток №4 до Тендерної документації) передбачено установлення опалювально-вентиляційної установки у кількості 4 шт.. Просимо роз'яснити яка саме - припливна чи припливно-витяжна установка необхідна та у випадку необхідності припливно-витяжної установки чи необхідна рекуперація або рециркуляція витяжного повітря? Вентиляційно-опалювальна установка буде підключатись до існуючих повітроводів чи передбачається безканальна установка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Необхідна припливна установка, яка працює в режимі рециркуляції з можливістю підмісу вуличного повітря від 0 до 50%. Установка приєднується до повітропровода з розподільчими решітками, які необхідно змонтувати (матеріал підрядника).
Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 28 липня 2020 15:44
Дата відповіді: 29 липня 2020 16:52
Доброго дня. Просимо надати уточнення по Дефектному акту (Додаток 4 до Тендерної документації), а саме: п.12-13, 18-19, 23-24, 41-42, 46-47, 91-92, 96-97. Яка товщина нанесення шару мінеральної шпаклівки?
Відповідь: Доброго дня, шар нанесення необхідний для вирівнювання поверхні.
Щодо ознайомлення з проектно-кошторисною документацією
Дата подання: 30 липня 2020 14:55
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:11
Доброго дня! Для правильного розрахунку тендерної пропозиції учаснику необхідно ознайомитися з проектно-кошторисною документацією. Проект договору виконання робіт, що є додатком № 3 до тендерної документації передбачає наявність у замовника проектно-кошторисної документації. Де і у який спосіб учасник може ознайомитися з проектно-кошторисною документацією по даному об'єкту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роботи будуть виконуватись на підставі дефектного акту, що є додатком 4 до ТД та який отримав позитивний експертний звіт
Аналогічний досвід
Дата подання: 30 липня 2020 15:53
Дата відповіді: 30 липня 2020 16:46
У тендерній документації Замовник зазначає обов'язковим наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: учасник надає копії договорів або видаткові накладні за період не пізніше 2016 року. Чи правильно учасник розуміє, що аналогічним договором вважається договір, укладений до 2016 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: мається на увазі за період починаючи з 2016 року по теперішній час.
Верхолазні роботи
Дата подання: 30 липня 2020 16:12
Дата відповіді: 31 липня 2020 15:11
Пунктом 1.2.6 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено надання ліцензії та дозволу на: роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу. Проте, у відповідності до законодавства України, а саме згідно чинної редакції Додатку 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011р. в Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі - Перелік) відсутнє формулювання "роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу", а в п. 11 Переліку наявний такий вид робіт "верхолазні роботи". Надайте пояснення або внесіть відповідні зміни до тендерної документації, який саме дозвільний документ вимагає Замовник для виконання учасником верхолазних робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3
Дата подання: 30 липня 2020 16:20
Дата відповіді: 01 серпня 2020 13:42
У проекті договору на виконання робіт (Додатком № 3 до тендерної документації), а саме у п. 16.1. додатком до договору є Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. Учаснику не є зрозумілим, яким чином на момент підписання договору Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 може бути додатком до договору та його невід'ємною частиною, адже довідка ф. КБ-3 є результатом виконання такого договору та складається вже після завершення робіт, передбачених договором.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесені до тендерної документації
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 30 липня 2020 16:29
Дата відповіді: 31 липня 2020 16:12
У Додатку № 4 до ТД передбачається: Учасник з найнижчою ціновою пропозицією, визначеною за результатами електронного аукціону (або якщо він став таким у разі відхилення пропозиції електронних торгів іншого учасника з найнижчою ціновою пропозицією), протягом 2 (двох) днів з дати аукціону, або публікації інформації про відхилення пропозиції електронних торгів учасника з найнижчою ціновою пропозицією, надає замовнику (шляхом розміщення в електронній системі закупівель) документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції електронних торгів згідно з обсягами капітального ремонту, визначеного замовником у дефектних актах, що наведені в цьому Додатку, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання поточного ремонту на об’єкті замовника, та поточних цін на вироби та будівельні матеріали, усіх витрат та ризиків учасника, а саме: - Договірна ціна (тверда); - Пояснювальна записка; - Дефектний акт; - Локальні кошториси; - Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; - Відомість ресурсів до локального кошторису; - Календарний графік виконання робіт. Дана вимога не є корректною, адже в учасника торгів відсутня технічна можливість завантажити ці документи в період 2-х днів з дати аукціону або публікації інформації про відхилення пропозиції електронних торгів учасника з найнижчою ціновою пропозицією. На майданчику нам надано відповідь: "У відкритих торгах підвантажувати документи до системи можливо лише після визначення учасника переможцем, або ж якщо замовник натисне на кнопку "Повідомити про невідповідність", то у учасника буде 24 години на підвантаження документа до системи. Фактично саме просто підвантажувати документи на кваліфікації системою не передбачено." Тобто, дана вимога дискримінує нашу участь у даній закупівлі, через відсутність можливості забезпечити виконання всіх вимог Замовника, тому вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесені до Тендерної документації і будуть опубліковані найближчим часом.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-23-006439-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІОРО", Код ЄДРПОУ:22960999
Дата подання: 19 серпня 2020 11:25
Невідповідності тендерної пропозиції ПП "БУД-АРВЕСТ"
Протоколом щодо прийняття рішення фахівцем публічних закупівель О.В. Харченко від 13 серпня 2020 року № 60 визначено переможця по предмету закупівлі «Капітальний ремонт частини будівлі цеху планових ремонтів комунального підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 50б, м. Чернігів» код за ДК021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи – ПП «БУД-АРВЕСТ».
Проте, детально ознайомившись з тендерною пропозицією ПП «БУД-АРВЕСТ», ТОВ «ДІОРО», як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується з висновком фахівця публічних закупівель КП «Чернігівське тролейбусне управління» ЧМР щодо відповідності тендерної пропозиції ПП «БУД-АРВЕСТ» вимогам тендерної документації, з наступних причин:
1. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції документів, надання яких передбачалося тендерною документацією

Пунктом 2 Розділу ІІ Додатку № 2 до тендерної документації вимагалось надання учасниками торгів копії довідки або відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб). Згідно відомостей про учасника процедури закупівлі вих. № 462 від 06.08.2020р. (файл «7. Відомість про учасника») ПП «БУД-АРВЕСТ» є юридичною особою, отже надання довідки/відомостей з ЄДРПОУ було обов’язковим для даного учасника. Окрім того, відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організації України не є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із ЗУ «Про доступ до публічної інформації», не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та не є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель.
Жодних застережень щодо не передбаченості законодавством подання того чи іншого документу тендерна пропозиція ПП «БУД-АРВЕСТ» також не містить. У складі тендерної пропозиції ПП «БУД-АРВЕСТ» відсутня довідка/відомості з ЄДРПОУ, тому пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена як така, що не відповідає встановленим абзацом першим ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.

2. Щодо відповідності тендерної пропозиції ПП «БУД-АРВЕСТ» технічним, якісним характеристикам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку № 4

У Додатку № 4 до ТД зазначено технічні характеристики та технічно-експлуатаційні розрахунки по опалювально-вентиляційній установці
Опалювально-вентиляційна установка (необхідна кількість для частини цеху ремонтів 4 шт)
Продуктивність по повітрю – згідно розрахунку але не менш 11 000 м.куб/год.
Напруга живлення електрокалорифера – 600 Вольт тип струму постійний (DC)
Тип фільтра - кишеньковий не нижче G4
Тип установки - каркасна з термостійкими панелями ( з зовнішнім виконанням утеплення)
вбудований шумоглушник
Можливість використовувати як вентиляційну установку з частковим припливом повітря Автоматика - вбудована
- індикація забрудненості фільтра
- не менше 2 рівнів захисту від перегріву з автоматичним та ручним перезапуском
- захист вентилятора від перевантаження і високої напруги,
- твердотільна комутація нагрівача (відсутність "дуги)
- ПІД регулятор калорифера
- виносний терморегулятор
- продування ТЕНів
- захисні пристрої змінного і постійного струму
Розрахункові параметри експлуатації:
-зовнішня температура зимового періоду -220С
- температура повітря в цеху +150С.

Прайсова ціна опалювально-вентиляційних установок з характеристиками, зазначеними Замовником у Додатку № 4, за висновком проведеного аналізу ринку цін (отриманих комерційних пропозицій, прайсів, рахунків, тощо) складає 520 000,00 грн. (п’ятсот двадцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ за 1 шт. (Комерційна пропозиція додається).
Тим самим, у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-3, що міститься у складі пропозиції ПП «БУД-АРВЕСТ» файл «29. підсумкові відомісті до локального кошторису», файл «Підсумкова відомість ресурсів», зазначена відпускна ціна опалювально-вентиляційної установки – 15 000,00 грн. (п’ятнадцять тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ за 1 шт.
Недостовірно зазначена ПП «БУД-АРВЕСТ» ціна на опалювально-вентиляційну установку значно впливає на ціну тендерної пропозиції учасника, тобто, так звана «найбільш економічно вигідна пропозиція» не відповідає дійсності та створена штучно. Невірно зазначена ціна учасника призвела до демпінгу, чим порушено принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Замовник, у свою чергу, порушив принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, адже не скористався своїм правом щодо підтвердження вартісних характеристик задля запобігання демпінгу учасником торгів (таке право Замовник сам передбачав у Додатку № 4 до тендерної документації). Виходячи з вищезазначеного, ПП «БУД-АРВЕСТ» на свій власний розсуд змінив зазначені Замовником вимоги до предмету закупівлі, адже придбати опалювально-вентиляційну установку вартістю в 15 000,00 грн. без ПДВ за 1 шт. з технічними характеристиками, викладеними Замовником у Додатку № 4, неможливо!
Окрім того, у Додатку № 2 до тендерної документації передбачалось, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику:
- Технічну документацію на опалювально-вентиляційну установку
- Розрахунки параметрів експлуатації
- Повний технічний опис електрообладнання, монтаж якого забезпечує переможець торгів (опалювально-вентиляційної установки, приводи сталевих ролетів електрокотел та ін.)
- Лист погодження опалювально-вентиляційної установки з енерго-службою замовника
- Сертифікати на металопластиковий профіль, однокамерні склопакети та фурнітуру.

Строк п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з ПП «БУД-АРВЕСТ» минув, пропозиція даного учасника не відхилена, а отже Замовник погодив опалювально-вентиляційну установку із зміненими відносно Додатку № 4 характеристиками вартістю в 15 000,00 грн. без ПДВ, чим порушив чинне законодавство України, адже створив певні умови лише для одного учасника – ПП «БУД-АРВЕСТ».

За невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, передбачена адміністративна відповідальність, яка тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати рішення, викладене у Протоколі від 13 серпня 2020 року № 60, та справедливо, відкрито, прозоро, об’єктивно та неупереджено, недискримінуючи інших учасників даної процедури закупівлі визначити переможця. В іншому разі ТОВ «ДІОРО» скористується своїм правом та звернеться до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 16:51
Розглянувши вимогу ТОВ «ДІОРО» можемо повідомити наступне:
- Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Беручи до уваги, що закон не наділяє учасників правом вимагати у замовника вчинення будь яких дій, окрім надання інформації, повідомляємо, що вимога є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2020-07-23-006439-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІОРО", Код ЄДРПОУ:22960999
Дата подання: 21 серпня 2020 14:37
Невідповідність ТП ПП "БУД-АРВЕСТ" п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
13 серпня 2020 року протоколом щодо прийняття рішення фахівцем публічних закупівель О.В. Харченко № 60 визначено переможця по предмету закупівлі «Капітальний ремонт частини будівлі цеху планових ремонтів комунального підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 50б, м. Чернігів» код за ДК021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи – ПП «БУД-АРВЕСТ».
Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не) притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що ПП «БУД-АРВЕСТ» не дотримано вимог щодо надання вищезазначеної довідки, довідка № 20209527770750941538 видана з інформацією станом на 06.08.2020, тобто раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівлі.
У разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тобто, законодавча база, на підставі якої має діяти Замовник, зобов’язує Замовника відхилити тендерну пропозицію ПП «БУД-АРВЕСТ».
За невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, передбачена адміністративна відповідальність, яка тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати рішення, викладене у Протоколі від 13 серпня 2020 року № 60, та справедливо, відкрито, прозоро, об’єктивно та неупереджено, недискримінуючи інших учасників даної процедури закупівлі визначити переможця. В іншому разі ТОВ «ДІОРО» скористується своїм правом та звернеться до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2020 16:55
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасники не наділені правом вимагати у замовника вчинення будь яких дій, окрім надання інформації, повідомляємо, що вимога є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-24-000001 ● 034e3a640c7046a3acae136d462a62f5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020 10:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

30.07.2020 № 46

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 30.07.2020 № 46

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-07-23-006439-b 23.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK-1-5_2

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-04 10:58:50

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт частини будівлі цеху планових ремонтів комунального підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 50б, м. Чернігів» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), очікуваною вартістю 9 533 341,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-23-006439-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Відповідно до яких нормативно-правових актів Комунальним підприємством «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради у пункті 41 «Вид предмета закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів визначено вид предмета закупівлі – послуги, в той час як у пунктах 5 «Конкретна назва предмета закупівлі» та 6 «Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)» оголошення про проведення відкритих торгів зазначено: «Капітальний ремонт частини будівлі цеху планових ремонтів комунального підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 50б, м. Чернігів» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-07 13:16:42

Пояснення

При оголошенні була допущена технічна помилка, яку було виправлено за кілька днів шляхом внесення змін до тендерної документації про що свідчать відповідні зміни в системі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУД-АРВЕСТ" 8 046 140,40
UAH з ПДВ
8 046 140,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІОРО" 8 732 220,53
UAH з ПДВ
8 637 220,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДОБРОБУД" 9 116 212,32
UAH з ПДВ
8 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 11:11
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:54
ДФС
14 серпня 2020 10:54
ДФС
14 серпня 2020 10:36
Довідка про банкрутство
14 серпня 2020 10:36
Довідка про корупцію
13 серпня 2020 13:21
Пояснювальна записка
13 серпня 2020 13:21
Підсумкова відомість
13 серпня 2020 13:21
Розрахунок ЗВВ
13 серпня 2020 13:21
Локальний кошторис
13 серпня 2020 13:21
Договірна ціна
13 серпня 2020 13:21
Дефектний акт
13 серпня 2020 13:21
Календарний графік
13 серпня 2020 13:21
Довідка про дитячу працю
13 серпня 2020 13:20
Довідка МВС
10 серпня 2020 18:57
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:50
27. Локальні кошториси.pdf
10 серпня 2020 18:50
26. Дефектні акти.pdf
10 серпня 2020 18:50
24. Договірна ціна.pdf
10 серпня 2020 18:49
14. стаття 17.pdf
10 серпня 2020 18:49
13. Тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2020 18:49
12. ПДВ.pdf
10 серпня 2020 18:49
Підписаний_G0820-1016-GL_tender.pdf
10 серпня 2020 18:49
6. Статут.pdf
10 серпня 2020 18:49
5. повноваження.pdf
10 серпня 2020 18:49
4. фінансова звітність.pdf
10 серпня 2020 18:49
3. довідка про договора.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:52
210_тролейбус моделька.imd
10 серпня 2020 13:52
19. Цінова пропозиція.PDF
10 серпня 2020 13:52
18. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 серпня 2020 13:52
16. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 серпня 2020 13:52
15. Банківська гарантія.rar
10 серпня 2020 13:52
6. Статут ТОВ ДІОРО.pdf
10 серпня 2020 13:52
5.2. Довіреність.pdf
10 серпня 2020 13:52
4. Фінансова звітність.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 14:40
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:38
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:36
G0820-1039-GL_tender.pdf
10 серпня 2020 14:36
Ліцензія_копия.pdf
10 серпня 2020 14:36
КБз.pdf
10 серпня 2020 14:36
Тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2020 14:36
Витяг.pdf
10 серпня 2020 14:36
План проведення робіт.pdf
10 серпня 2020 14:36
Будівельна Декларація.pdf
10 серпня 2020 14:36
Фінансова звітність.PDF
10 серпня 2020 14:36
Ліцензія.pdf
10 серпня 2020 14:36
Витяг зі Статуту.pdf
10 серпня 2020 14:36
Договірна ціна.pdf
10 серпня 2020 14:36
Додаток до Ліцензії.pdf
10 серпня 2020 14:36
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУД-АРВЕСТ"

ТОВ "ДІОРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДОБРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУД-АРВЕСТ"
#35385371
Переможець 8 046 140,40
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 10:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУД-АРВЕСТ"
#35385371
8 046 140,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 15:27
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 березня 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:34
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 09:34
Договір ЗД 17_20.pdf укладений
28 серпня 2020 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, а саме, відсутністю фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: ЗД-17/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: ЗД-17/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 6 141 288,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 023 548,00 UAH)