Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03328681 |
Місцезнаходження: | 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50 |
Контактна особа: |
Ольга Х +380730037318 zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2020 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2020 14:35 |
Очікувана вартість: | 9 533 341,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 47500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 11:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2020 13:41 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
01 серпня 2020 13:41 |
Протокол 54 зміни.pdf | |
01 серпня 2020 13:41 |
Додаток 3 до ТД (проект договору ).docx | |
01 серпня 2020 13:41 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
01 серпня 2020 13:41 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
30 липня 2020 13:11 |
тендерна документація.docx | |
30 липня 2020 13:11 |
Додаток 1 до ТД.docx |
03 серпня 2020 11:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
01 серпня 2020 13:41 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
||||||||||||
01 серпня 2020 13:41 |
Протокол 54 зміни.pdf
|
||||||||||||
01 серпня 2020 13:41 |
Додаток 3 до ТД (проект договору ).docx
|
||||||||||||
01 серпня 2020 13:41 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
||||||||||||
01 серпня 2020 13:41 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
||||||||||||
30 липня 2020 13:11 |
тендерна документація.docx
|
||||||||||||
30 липня 2020 13:11 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проте, детально ознайомившись з тендерною пропозицією ПП «БУД-АРВЕСТ», ТОВ «ДІОРО», як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується з висновком фахівця публічних закупівель КП «Чернігівське тролейбусне управління» ЧМР щодо відповідності тендерної пропозиції ПП «БУД-АРВЕСТ» вимогам тендерної документації, з наступних причин:
1. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції документів, надання яких передбачалося тендерною документацією
Пунктом 2 Розділу ІІ Додатку № 2 до тендерної документації вимагалось надання учасниками торгів копії довідки або відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб). Згідно відомостей про учасника процедури закупівлі вих. № 462 від 06.08.2020р. (файл «7. Відомість про учасника») ПП «БУД-АРВЕСТ» є юридичною особою, отже надання довідки/відомостей з ЄДРПОУ було обов’язковим для даного учасника. Окрім того, відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організації України не є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із ЗУ «Про доступ до публічної інформації», не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та не є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель.
Жодних застережень щодо не передбаченості законодавством подання того чи іншого документу тендерна пропозиція ПП «БУД-АРВЕСТ» також не містить. У складі тендерної пропозиції ПП «БУД-АРВЕСТ» відсутня довідка/відомості з ЄДРПОУ, тому пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена як така, що не відповідає встановленим абзацом першим ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2. Щодо відповідності тендерної пропозиції ПП «БУД-АРВЕСТ» технічним, якісним характеристикам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку № 4
У Додатку № 4 до ТД зазначено технічні характеристики та технічно-експлуатаційні розрахунки по опалювально-вентиляційній установці
Опалювально-вентиляційна установка (необхідна кількість для частини цеху ремонтів 4 шт)
Продуктивність по повітрю – згідно розрахунку але не менш 11 000 м.куб/год.
Напруга живлення електрокалорифера – 600 Вольт тип струму постійний (DC)
Тип фільтра - кишеньковий не нижче G4
Тип установки - каркасна з термостійкими панелями ( з зовнішнім виконанням утеплення)
вбудований шумоглушник
Можливість використовувати як вентиляційну установку з частковим припливом повітря Автоматика - вбудована
- індикація забрудненості фільтра
- не менше 2 рівнів захисту від перегріву з автоматичним та ручним перезапуском
- захист вентилятора від перевантаження і високої напруги,
- твердотільна комутація нагрівача (відсутність "дуги)
- ПІД регулятор калорифера
- виносний терморегулятор
- продування ТЕНів
- захисні пристрої змінного і постійного струму
Розрахункові параметри експлуатації:
-зовнішня температура зимового періоду -220С
- температура повітря в цеху +150С.
Прайсова ціна опалювально-вентиляційних установок з характеристиками, зазначеними Замовником у Додатку № 4, за висновком проведеного аналізу ринку цін (отриманих комерційних пропозицій, прайсів, рахунків, тощо) складає 520 000,00 грн. (п’ятсот двадцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ за 1 шт. (Комерційна пропозиція додається).
Тим самим, у Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-3, що міститься у складі пропозиції ПП «БУД-АРВЕСТ» файл «29. підсумкові відомісті до локального кошторису», файл «Підсумкова відомість ресурсів», зазначена відпускна ціна опалювально-вентиляційної установки – 15 000,00 грн. (п’ятнадцять тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ за 1 шт.
Недостовірно зазначена ПП «БУД-АРВЕСТ» ціна на опалювально-вентиляційну установку значно впливає на ціну тендерної пропозиції учасника, тобто, так звана «найбільш економічно вигідна пропозиція» не відповідає дійсності та створена штучно. Невірно зазначена ціна учасника призвела до демпінгу, чим порушено принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Замовник, у свою чергу, порушив принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, адже не скористався своїм правом щодо підтвердження вартісних характеристик задля запобігання демпінгу учасником торгів (таке право Замовник сам передбачав у Додатку № 4 до тендерної документації). Виходячи з вищезазначеного, ПП «БУД-АРВЕСТ» на свій власний розсуд змінив зазначені Замовником вимоги до предмету закупівлі, адже придбати опалювально-вентиляційну установку вартістю в 15 000,00 грн. без ПДВ за 1 шт. з технічними характеристиками, викладеними Замовником у Додатку № 4, неможливо!
Окрім того, у Додатку № 2 до тендерної документації передбачалось, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику:
- Технічну документацію на опалювально-вентиляційну установку
- Розрахунки параметрів експлуатації
- Повний технічний опис електрообладнання, монтаж якого забезпечує переможець торгів (опалювально-вентиляційної установки, приводи сталевих ролетів електрокотел та ін.)
- Лист погодження опалювально-вентиляційної установки з енерго-службою замовника
- Сертифікати на металопластиковий профіль, однокамерні склопакети та фурнітуру.
Строк п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з ПП «БУД-АРВЕСТ» минув, пропозиція даного учасника не відхилена, а отже Замовник погодив опалювально-вентиляційну установку із зміненими відносно Додатку № 4 характеристиками вартістю в 15 000,00 грн. без ПДВ, чим порушив чинне законодавство України, адже створив певні умови лише для одного учасника – ПП «БУД-АРВЕСТ».
За невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, передбачена адміністративна відповідальність, яка тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати рішення, викладене у Протоколі від 13 серпня 2020 року № 60, та справедливо, відкрито, прозоро, об’єктивно та неупереджено, недискримінуючи інших учасників даної процедури закупівлі визначити переможця. В іншому разі ТОВ «ДІОРО» скористується своїм правом та звернеться до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та до суду.
- Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Беручи до уваги, що закон не наділяє учасників правом вимагати у замовника вчинення будь яких дій, окрім надання інформації, повідомляємо, що вимога є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.
Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не) притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що ПП «БУД-АРВЕСТ» не дотримано вимог щодо надання вищезазначеної довідки, довідка № 20209527770750941538 видана з інформацією станом на 06.08.2020, тобто раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівлі.
У разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тобто, законодавча база, на підставі якої має діяти Замовник, зобов’язує Замовника відхилити тендерну пропозицію ПП «БУД-АРВЕСТ».
За невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, передбачена адміністративна відповідальність, яка тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати рішення, викладене у Протоколі від 13 серпня 2020 року № 60, та справедливо, відкрито, прозоро, об’єктивно та неупереджено, недискримінуючи інших учасників даної процедури закупівлі визначити переможця. В іншому разі ТОВ «ДІОРО» скористується своїм правом та звернеться до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та до суду.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-24-000001 ● 034e3a640c7046a3acae136d462a62f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2020 10:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.07.2020 № 46
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 30.07.2020 № 46
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-07-23-006439-b 23.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK-1-5_2
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-04 10:58:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт частини будівлі цеху планових ремонтів комунального підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 50б, м. Чернігів» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), очікуваною вартістю 9 533 341,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-23-006439-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Відповідно до яких нормативно-правових актів Комунальним підприємством «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради у пункті 41 «Вид предмета закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів визначено вид предмета закупівлі – послуги, в той час як у пунктах 5 «Конкретна назва предмета закупівлі» та 6 «Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності)» оголошення про проведення відкритих торгів зазначено: «Капітальний ремонт частини будівлі цеху планових ремонтів комунального підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 50б, м. Чернігів» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-07 13:16:42
Пояснення
При оголошенні була допущена технічна помилка, яку було виправлено за кілька днів шляхом внесення змін до тендерної документації про що свідчать відповідні зміни в системі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "БУД-АРВЕСТ" |
8 046 140,40
UAH з ПДВ
|
8 046 140,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІОРО" |
8 732 220,53
UAH з ПДВ
|
8 637 220,53
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДОБРОБУД" |
9 116 212,32
UAH з ПДВ
|
8 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУД-АРВЕСТ" #35385371 |
Переможець |
8 046 140,40
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2021 15:27
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
30 березня 2021 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:34
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 09:34
|
Договір ЗД 17_20.pdf | укладений |
28 серпня 2020 09:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, а саме, відсутністю фінансування витрат замовника. |
Номер договору про закупівлю: | ЗД-17/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ЗД-17/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |