Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл- 4шт., тумба- 4шт., шафа- 10шт. (ДК 021:2015 (CPV) : Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи)
Очікувана вартість
33 376,00 UAH
UA-2020-07-23-004752-c 498baaf255314c27a1fc7a2eac38fca7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчун Мирослава Костянтинівна

380951551382
boratynszosh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНЯ С. БОРАТИН ЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21754252
Місцезнаходження: 45605, Україна , Волинська обл., Луцький район, село Боратин, вулиця ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 6
Контактна особа: Бойчун Мирослава Костянтинівна
380951551382,
boratynszosh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Стіл- 4шт., тумба- 4шт., шафа- 10шт. (ДК 021:2015 (CPV) : Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи), згідно договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Стіл- 4шт., тумба- 4шт., шафа- 10шт. (ДК 021:2015 (CPV) : Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45605, Україна, Волинська область, Луцький район, село Боратин, вулиця ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2020  —  30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом семи банківських днів з моменту отримання товару, згідно підписаної видаткової накладної Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

23 липня 2020 21:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КАРПЮК ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ
#2941106778
Переможець 33 376,00
UAH
23 липня 2020 21:47

Документи

23 липня 2020 21:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 21:48