Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція адмінприміщення Любешівського відділення поліції Камінь-Каширського відділу поліції ГУНП у Волинській області по вул. Свободи,55 в смт. Любешові Волинської області» (коригування РП «Реконструкція адмінприміщення Любешівського РВ УМВС України у Волинській області по вул. Червоноармійській,55 в смт. Любешів»
Очікувана вартість
10 105 819,00 UAH
UA-2020-07-23-004527-c 59aab3b44d7b45f9ac9f0f864e2d6bc1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Туз Роман Володимирович

380501441723 rem7@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 40108604
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Винниченка, 11
Контактна особа: Туз Роман Володимирович
380501441723
rem7@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 15:57
Очікувана вартість: 10 105 819,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 529,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50529.1 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція адмінприміщення Любешівського відділення поліції Камінь-Каширського відділу поліції ГУНП у Волинській області по вул. Свободи,55 в смт. Любешові Волинської області» (коригування РП «Реконструкція адмінприміщення Любешівського РВ УМВС України у Волинській області по вул. Червоноармійській,55 в смт. Любешів»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція адмінприміщення Любешівського відділення поліції Камінь-Каширського відділу поліції ГУНП у Волинській області по вул. Свободи,55 в смт. Любешові Волинської області» (коригування РП «Реконструкція адмінприміщення Любешівського РВ УМВС України у Волинській області по вул. Червоноармійській,55 в смт. Любешів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, Любешів, вул.Свободи,55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Реконструкція адмінприміщення Любешівського відділення поліції Камінь-Каширського відділу поліції ГУНП у Волинській області по вул. Свободи,55 в смт. Любешові Волинської області» (коригування РП «Реконструкція адмінприміщення Любешівського РВ УМВС України у Волинській області по вул. Червоноармійській,55 в смт. Любешів» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 10:52
ТД Реконструкція ВП 2020 (3).doc
23 липня 2020 18:03
Додаток № 2 Технічне завдання.doc
23 липня 2020 18:03
Додаток 4 (4).doc
23 липня 2020 18:03
Додаток 3 (4).doc
23 липня 2020 18:03
Додаток 4.2 (1).doc
23 липня 2020 18:03
Додаток 5 (3).doc
23 липня 2020 18:03
Додаток 4.1 (1).doc
23 липня 2020 18:03
Додаток 1 (5).doc
24 липня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 10:52
ТД Реконструкція ВП 2020 (3).doc
23 липня 2020 18:03
ТД Реконструкція ВП 2020 (3).doc
23 липня 2020 18:03
Додаток № 2 Технічне завдання.doc
23 липня 2020 18:03
Додаток 4 (4).doc
23 липня 2020 18:03
Додаток 3 (4).doc
23 липня 2020 18:03
Додаток 4.2 (1).doc
23 липня 2020 18:03
Додаток 5 (3).doc
23 липня 2020 18:03
Додаток 4.1 (1).doc
23 липня 2020 18:03
Додаток 1 (5).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СМ-Рембуд 8 184 066,47
UAH з ПДВ
8 184 066,47
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" 10 043 417,26
UAH з ПДВ
10 043 417,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 17:53
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:51
Довідка 2
19 серпня 2020 17:51
Довідка 1
19 серпня 2020 17:51
Кошториси
19 серпня 2020 17:51
Документи переможця
19 серпня 2020 17:51
Документи переможця
13 серпня 2020 14:55
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:50
Протокол
09 серпня 2020 18:00
Електронний підпис
09 серпня 2020 17:57
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

10 серпня 2020 08:50
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:51
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 16:51
Суд. Договір.pdf
07 серпня 2020 16:51
Субпідряд та ліцензії.pdf
07 серпня 2020 16:51
Статут.pdf
07 серпня 2020 16:51
Підписаний_Лицензия (1).pdf
07 серпня 2020 16:51
Підписаний_G0820-0744-GL_tender.pdf
07 серпня 2020 16:51
Локальні кошториси.pdf
07 серпня 2020 16:51
Ліцензія та дозвола.pdf
07 серпня 2020 16:51
Інформаційна довідка.pdf
07 серпня 2020 16:51
Інфекційна. Договір.pdf
07 серпня 2020 16:51
Договірна ціна.pdf
07 серпня 2020 16:51
Довідка щодо п.9 ст.9.pdf
07 серпня 2020 16:51
Довідка про судимість.pdf
07 серпня 2020 16:51
Довідка про санкції.pdf
07 серпня 2020 16:51
Довідка про корупцію.pdf
07 серпня 2020 16:51
Гарантійни строк.pdf
07 серпня 2020 16:51
Відгук. Суд.pdf
07 серпня 2020 16:51
Відгук. Інфекційна.pdf
07 серпня 2020 16:51
Витяг ПДВ.pdf
07 серпня 2020 16:51
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СМ-Рембуд

ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СМ-Рембуд
#41120491
Переможець 8 184 066,47
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 17:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 серпня 2020 09:21

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду Вашої тендерної пропозиції встановлено наступне. Відповідно до вимог тендерної документації слід надати підтверджуючі документи про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності – надати лист довільної форми, у якому це зазначається (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»), що вимагалось Додатком 4 ТД розділ перелік документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції. Відповідно вимог частини 16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» та з метою не відхилення Вашої пропозиції з підстави наведеної вище, просимо внести зміни та надати підтверджуючий документ про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності – надати лист довільної форми, у якому це зазначається (на виконання вимоги ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СМ-Рембуд
#41120491
8 184 066,47
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 11:17
дод.№6.pdf зміни до договору
03 червня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 16:49
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 11:40
дод.№3 дод.угоди №3.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 16:26
Дод.угода №3 Любешів.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 15:35
дод.угода №2 любешів.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 14:37
Дод.угода №1 Любешів.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 10:03
дог.274.pdf укладений
31 серпня 2020 17:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено рієнтовний план фінансування робіт та календарний графік виконання будівельно-монтажних робіт
Номер договору про закупівлю: 19/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 до дог. № 19/2020 від 31.08.2020 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено дані в орієнтовному плані фінансування підрядних робіт
Номер договору про закупівлю: 19/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №2 до дог. 19/2020 від 31 серпня 2020 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змиіна ціни робіт на 2020 рік, а саме зменшення у 2020 році на 10000 грн. із збільшенням на 2021 рік в сумі 100000 грн.
Номер договору про закупівлю: 19/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №3 до дог.№19/2020 від 31.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Описка в даті замість 2019 необхідно 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 19/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.№3 Додаткової угоди №3 від 11.09.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору Розділ 4 "Ціна договору" п.4.1. визначення бюджетних асигнувань на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 19/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в п.5.1 Розділу 5 "Строки виконання робіт" викладено в наступній редакції : "5.1.Строки виконання робіт за цим договором встановлюються з 01 вересня 2020 року по 30 липня 2021 року"
Номер договору про закупівлю: 19/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML