Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Система керування чергою, інформаційний кіоск
Очікувана вартість
379 100,00 UAH
UA-2020-07-23-002921-b 127b52fca7f44b2d9e0c9c6765f8e5e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білогурова Марія Валеріївна

+380619426901 belogurova.maria@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02140811
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул. Михайла Грушевського, буд. 5
Контактна особа: Білогурова Марія Валеріївна
+380619426901
belogurova.maria@mlt.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 11:44
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 11:44
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:01
Очікувана вартість: 379 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 791,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання


Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження: 72312, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Михайла Грушевського, буд. 5. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (згідно умов тендерної документації). Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Система керування чергою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Чернишевського, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання
1 шт
Інформаційний кіоск
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Чернишевського, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється Покупцем після поставки і пред'явлення Продавцем рахунка, видаткової накладної. Покупець здійснює розрахунок за отриманий товар у строк до 30 днів з моменту його отримання. Моментом отримання товару вважається дата підписання Покупцем видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сенсорні системи України 375 000,00
UAH з ПДВ
375 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОМАТІКА" 378 000,00
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 14:19
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:16
Довідка ст.17.PDF
21 серпня 2020 14:16
Щодо ліцензії.PDF
20 серпня 2020 14:40
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:38
Аналогічні договора.pdf
20 серпня 2020 14:05
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:26
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:25
Технічні специфікації.PDF
10 серпня 2020 13:25
Сертиіфкат ISO.pdf
10 серпня 2020 13:25
Цінова пропозиція.PDF
10 серпня 2020 13:25
Опис документів.PDF
10 серпня 2020 13:25
Довідка ЄДРПОУ.pdf
10 серпня 2020 13:25
Витяг ПДВ.PDF
10 серпня 2020 13:25
Виписка.PDF

Публічні документи

12 серпня 2020 17:15
Цінова пропозиція.PDF
12 серпня 2020 17:15
Статут Техноматика.pdf
12 серпня 2020 17:15
Св-во ПДВ.PDF
12 серпня 2020 17:15
Витяг з ЄДР 16.09.19.pdf
12 серпня 2020 17:15
Виписка з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сенсорні системи України

ТОВ "ТЕХНОМАТІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Сенсорні системи України
#36940620
Переможець 375 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 13:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 11:44

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами аукціону пропозиція Учасника - ТОВ “Сенсорні системи України” визнана найбільш економічно вигідною та становить — 375 000,00 грн. з ПДВ. У результаті розгляду встановлено, що у тендерній пропозиції ТОВ “Сенсорні системи України” виявлено невідповідність в інформації наданої у довідці про виконання аналогічних договорів (не відповідає умовам абз. 3 п.п. 1.1 п.1 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно ст.16 ЗУ “Про публічні закупівлі). На підставі вищевикладеного вирішено: Розмістити повідомлення ТОВ “Сенсорні системи України” з вимогою усунення невідповідності у наданої інформації стосовно документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на підставі ч.16 ст.29 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме виправити данні у наданій довідці шляхом внесення договорів аналогічних за предметом закупівлі та надати усі підтверджуючі документи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сенсорні системи України
#36940620
375 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 11:30
Договір укладений
08 вересня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 17:12
Квитанція укладений
15 січня 2021 17:11
Рішення та Звіт укладений
15 січня 2021 17:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 375 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 500,00 UAH)